تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
پی سی سی

پی سی سی

خداوند را بسیار سپاس گزارم که فرصتی به من داده شده است تا بتوانم همه ی آنچه از قوانین کیهانی او و نتایجی که اجرای صحیح این قوانین در زندگی مان به بار می آورد، همه آنچه که مرا به این مسیر هدایت کرده و در این مسیر پیش می برد، همه آنچه که موجب تبدیل تمام نگرانی هایم به آرامش شده... همه و همه را با شما نیز سهیم شویم!! برای من، بودن با شما و کار کردن برای شما لذت بخش ترین کارِ دنیاست!!! این همان کاری است که همیشه دوست داشتم انجام دهم… همان کاری که با عشق آنرا انجام می دهم … همان کاری که تمامِ وجودم را به حرکت و تکاپو و به رشد وا می دارد… بسیار دوست دارم که بتوانم از هر کجای دنیا که هستم، همان لحظه که ایده ای، نوشته ای، یک فایل، یک نظر و هر چیزی که به من احساسِ خوبی می دهد و مرا سرشار از شوق می کند را با شما نیز سهیم شوم. زیرا احساسِ خوب داشتن، از همه چیز مهم تر است… درراستای این اشتیاق تصمیم به افتتاح سایت پی سی سی نمودم منتظر دیدن تان هستم… منتظر هستم تا هر لحظه با بیشتر بودنمان در احساسِ خوب، زندگی بهتر و اتفاقاتِ بی نظیرتری برای خود بوجود آوریم چون وظیفه ماست که: خوب زندگی کنیم و کمک کنیم تا جهان جای بهتری شود…

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
هفت عادت مردمان موثر




کتاب «هفت عادت مردمان موثر» استفان کاوی، شهرت جهانی دارد.استفان کاوی در آمریکا به دنیا آمد. لیسانس را از دانشگاه یوتاه، فوق لیسانس را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه هاروارد و دکترا را از دانشگاه یانگ اخذ کرد.در همان دانشگاه سالها به تدریس در زمینه مدیریت کسب و کار و رفتار سازمانی اشتغال داشت.هنگام حضور در دانشگاه هاروارد به شدت به جنبه های انسانی سازمان‌ها علاقه مند شد و در آن زمینه به فعالیت پرداخت. پس از آن خود موسسه‌ای به نام کانون بین‌المللی رهبری کاوی تاسیس و فعالیت‌های وسیعی را به عنوان مدرس و مشاور در بیش از نیمی از ‌۵٠٠ شرکت موفق در آمریکا آغاز کرد. کاوی مقالات بسیاری در زمینه رهبری، کارایی فردی و سازمانی و روابط خانوادگی و اجتماعی تالیف کرده است. او سخنران زبردست و نویسنده‌ی برجسته‌ای است که همواره کتاب‌هایش درصدر پرفروش ترین کتاب‌های مدیریتی قرار گرفته و به زبان‌های مختلف منتشر شده است. او آموزش مدیران شرکت‌ها را در همه سطوح وجهه‌ی همت خود قرار داده و تاکنون جوایز متعدد و چندین دکترای افتخاری کسب کرده است.کتاب هفت عادت مردمان موثر او شهرت جهانی دارد و تاکنون به ‌۴٠ زبان زنده دنیا ترجمه و در بیش از ‌١۵ میلیون نسخه در ‌٧٠ کشور به فروش رفته است. این کتاب بیش از ‌١٠ سال در فهرست پرفروش ترین کتابهای جهان قرار داشت. مجله فوربس در سال ‌٢٠٠٢ کتاب هفت عادت را یکی از ‌١٠ کتاب موثر مدیریتی در قرن بیستم معرفی کرده است. در سال ‌١٩٩۶ مجله تایم او را به عنوان یکی از ‌٢۵ آمریکایی تاثیرگذار عنوان کرده است. کتاب هفت عادت به نکات ظریفی می‌پردازد و نیازهای باطنی انسان را پاسخ می‌گوید.

 کنت بلانچارد((نویسنده مدیر 1دقیقه ای ،مدیریت استرس )) درباره‌ی او گفته است کاوی موجودی خارق العاده است. نوشته های او پرمحتوا و پرمعناست. او به مردم توجه دارد.

 

هفت عادت مردمان موثر، برگرفته از کتاب استفان کاوی، به قرار زیرند:

1.       عامل بودن؛

2.       شروع از پایان درذهن؛

3.       نخست به اولین ها پرداختن؛

4.       برنده - برنده اندیشیدن؛

5.       اول فهمیدن و سپس فهماندن؛

6.       هم افزایی (سینرژی)؛

7.       اره تیزکردن (پیشرفت مستمر و فرایندهای پیشرفت).

 


در این کتاب، هفت عادت یک سیر تحولی را از رشد شخصی (سه عادت اول) تا کار گروهی/ همکاری / ارتباطات (سه عادت بعد) به دوباره سازی همه عادات (عادت هفت) طی می کنند.

حساب بانکی عاطفی


در ابتدا امر بگذارید پنج سرمایه ای که حساب بانکی عاطفه را انباشته می سازد نام ببریم:

1. درک دیگران:

تلاش برای درک واقعی فرد دیگر، شاید یکی از مهم ترین سرمایه های شما و پیش درآمدی برای  هر بازگشایی سرمای دیگری باشد.


2. توجه به جزئیات :

مهربانی ها و محبت های پیش پا افتاده بسیار مهم هستند . بی احترامی ، بی مهری و حتی بی علاقکی باعث کم شدن مقدار قابل توجهی از سرمایه شما خواهد شد . در رابطه با انسانهای دیگر چیزهای کوچک نقش های بزرگی ایفا می کنند

. تعهد به قول و قرارها :

پایبندی به تعهدات و فاداری یا تعهد به قول و قرارها یکی از بزرگترین سرمایه های شخصی است و خلف وعده و یا نادیده انگاشتن تعهدات ضرر هنگفتی به سرمایه شما وارد می سازد.

4. تعهد به قول ها و تعهدات :

 مردم به قول ها  و تعهدات دل می بندند ، به خصوص به تعهداتی که اساس زندگی آنها را تشکیل می دهد . عدم شفاف سازی انتظارات و توقعات و یکی از دلایل مشکلاتی که در روابط انسان پدیدار می شود، ریشه در نا سازگاری و ابهام در انتظارات مان را دیگران به خوبی فهمیده اند و در جهت عملی شدن آنها با ما همکاری خواهند کرد ، شرایط بسیار بدی را در روابط خود با آنان به وجود می آوریم.

5. ابراز بزرگواری:

بزرگواری و رفتار درست و شایسته موجب اعتماد می شود و اساس سرمایه های دیگر را تشکیل می دهد. بزرگواری شامل صداقت ودرستی هم می شود ، اما ارزشی فراتر از آن دارد.وقتی از حساب بانکی عاطفه تان سرمایه ای کم می کنید ، باید عذر خواهی کنید و این کار را صمیمانه و صادقانه انجام دهید.

 

در زیر، هریک از این عادتها را مبتنی بر ارتباطشان با این تئوری بررسی می کنیم.

 

عادت 1: عامل باشید

اساسی­ترین عادت عامل بودن است. عامل بودن یعنی مسوولیت کار خود را برعهده گرفتن، ملامت نکردن اوضاع و شرایط یا اشخاص، .... نقطه مقابل عامل بودن، واکنشی بودن است. مردمان موثر عاملند، یعنی مسوول هستند و رفتارشان حاصل تصمیم و انتخاب آگاهانه خودشان است.

 

یکی از بهترین راه­ها برای تشخیص میزان عامل بودن خود این است که ببینیم وقت و انرژی خود را صرف چه چیزهایی می­کنیم. می­توانیم حلقه نگرانی خود را از حلقه چیزهایی که درباره آنها نگرانی بخصوصی نداریم جرا کنیم. با نگاه کردن به موارد درون حلقه نگرانی خود درمی­یابیم که چه چیزهایی بیرون از اختیارمان قرار دارند و در مورد کدام چیزها می­توانیم کاری انجام دهیم. این دسته در دایره کوچکتری بنام حلقه نفوذ قرار می­گیرند. با تمرکز بر این حلقه می­توان آن­را گسترش داد تا جایی که حتی بزرگتر از حلقه نگرانی شود. بدین ترتیب است که همواره به نگرانی­ها پاسخ مناسب خواهیم داداساسی­ترین عادت عامل بودن است. عامل بودن یعنی مسوولیت کار خود را برعهده گرفتن، ملامت نکردن اوضاع و شرایط یا اشخاص، .... نقطه مقابل عامل بودن، واکنشی بودن است. مردمان موثر عاملند، یعنی مسوول هستند و رفتارشان حاصل تصمیم و انتخاب آگاهانه خودشان است.

 

یکی از بهترین راه­ها برای تشخیص میزان عامل بودن خود این است که ببینیم وقت و انرژی خود را صرف چه چیزهایی می­کنیم. می­توانیم حلقه نگرانی خود را از حلقه چیزهایی که درباره آنها نگرانی بخصوصی نداریم جرا کنیم. با نگاه کردن به موارد درون حلقه نگرانی خود درمی­یابیم که چه چیزهایی بیرون از اختیارمان قرار دارند و در مورد کدام چیزها می­توانیم کاری انجام دهیم. این دسته در دایره کوچکتری بنام حلقه نفوذ قرار می­گیرند. با تمرکز بر این حلقه می­توان آن­را گسترش داد تا جایی که حتی بزرگتر از حلقه نگرانی شود. بدین ترتیب است که همواره به نگرانی­ها پاسخ مناسب خواهیم داد.

. مهمترین ایده پنهان پشت این عادت این است که در یک شرایط مشخص، چه آن را خوشایند فرض کنیم چه ناخوشایند و طردشده در نظرش بگیریم، ما اجازه انتخاب داریم که چطور با موضوع برخورد کرده و به آن بپردازیم. اگر کسی در خیابان یک بزرگراه به یکباره جلو ما بپیچد، احساس عصبانیت نسبت به شخص خاطی در ما برانگیخته می شود. اما توجه داشته باشیم که این واکنش، خود یک انتخاب است. به استناد کتاب، واکنش بسیار موثرتر، گزینش واکنــش مخالف و بروز عکس العملی برخلاف عادت یا احساس طبیعی است. بااین رویکرد ما می توانیم نسبت به هرچیز منفی، محرکی مثبت نشان دهیم و زندگی شادتر و پرثمرتری داشته باشیم.

2 - شروع از پایان، در ذهن: عادت دوم ما را تمرین می دهد تا پیش بینی کنیم که آینده موضوع موردنظرمان چگونه خواهد بود و یادآور این ضرب المثل قدیمی است که اگر نمی دانید کجا می خواهید بروید، همه راهها شما را به مقصد می رساند«. شروع ذهنی از پایان می گوید که آنچه می خواهید بدان برسید را تجسم کنید. آینده تا به امروز ما را به مقصد راهنمایی می کند،  چیزی که با کمک نتیجه نهایی ایده ال به آن معنا می بخشیم با تمام مزایا و ویژگیها، مثبت و بدون هرگونه عیب یا ضرری همان چیزی است که استفان کاوی در تشریح عادت دوم در کتاب خود بیان داشته است.

ذهنا از پایان آغاز کنید یعنی به روشنی مقصدتان را بدانید. تا بدانید که می خواهید به کجا برسید.

 

عادت دوم می گوید : برنامه خود را بنویسید و فلسفه و نظام ارزشی خود را تعیین کنید.شعار"رسالت شخصی"personal mission statement  خود را در دل و ذهن تان حک کنید. که نوعی " عادت ر هبری " است.

  ر هبری با این مساله سر و کار دارد که : چه اموری را می خواهم انجام بدهم و مدیریت با این مساله سر و کار دارد که : چگونه می توانم امور معینی را به بهترین شکل به انجام برسانم.

  اغلب به عنوان فرد یا گروه آنقدر به کاری که در دست داریم مشغولیم و می خواهیم از نردبان ترقی بالا رویم که متوجه نمی شویم که از همان نخست نردبان به دیوار نادرست تکیه داشته است.(نداشتن ر هبری)

بیشتر اوقات والدین نیز به جای ر هبری( هدایت و ایجاد هدف و احساس اتحاد خانوادگی )به تله مدیریت (یعنی به جزئیات و کنترل کردن کارایی و قواعد) می افتند.

راه حل بیشتر مشکلات زناشویی هم رهبری بیشتر و مدیریت کمتر است.

برای اینکه هر چه سریعتر اختیار زندگی تان را به دست بگیرید دو راه اساسی وجود دارد:

1-     هدفی برای خود تعیین کنید و متعهد شوید که به هدفتان برسید

2-      عهدی ببندید و حتما بر سر پیمان خود بایستید.

به این ترتیب اختیار زندگیتون را در دست میگیرید و اعتماد به نفس لازم را پیدا میکنید.این اعتماد به نفس ناشی از خویشتن داری و احساس امنیت درونی است.زیرا به شما نشان می دهد که خودتان منشا احساس امنیت خودتانید. و با تمام وجود به اصول و نظام ارزشی خویش پای بندید.حال آنکه منشا احساس امنیت بیشتر افراد دیگرانند.به همین دلیل تا این اندازه از مورد مقایسه گرفتن می هراسند .زیرا دارای ذهنیت" کمبود" هستند.

کلید توانایی تغییر یافتن است.یعنی زمانی که می دانید به راستی کیستید.چه اصول و ارزشهایی برایتان اهمیت داردو چه چیز می خواهید بوجود بیاوریدو تعهدتان بر پایه و اساس کدام ارزشهاست.

 

3 - نخست به اولین ها پرداختن: عادت سوم به طور مشخص به روشها و راههای رسیدن به تجسم تعریف شده در عادت دوم پرداخته است. به این ترتیب که به سمت عمل کردن گام بر می داریم.

برخی از روشهای رسیــــدن به بهترین راه حل در این تئوری، مانند افـزایش درجه ایده الی، رفع تضادها، استفاده از منابع موجود بدون افزودن منبع جدید، به ما کمک می کنند تا تشخیص دهیم کدام راه حل قوی تر و ثمربخش تر از بقیه است.

مردمان موثر به جای مدیریت زمان به مدیریت خویشتن می پردازند.یعنی به جای واکنش نشان دادن به مسایل اضطراری،یا امور بی اهمیت، به الویت ها و ارجحیت های خود توجه می کنند.

نخست شعار رسالت و نظام ارزشی خود را بنویسید، تا دقیقا بدانید چه چیز را می خواهید متحقق سازید و آنگاه هر چیز دیگر را پیرامون این کانون ،برنامه ریزی و اجرا کنید.و از همه مهمتر بیاموزید چگونه به سایر مسایل و اموری که پیش می آیند " نه" بگویید.زیرا با ابن کار به مهمترین امور " آری " میگویید.

مدیریت موثر یعنی نخست امور نخست را قرار دهید.ر هبری تعیین میکند که " امور نخست" کدامند.

مدیریت زمان:

         1 - فعالیت های مربوط به : بحرانها- مشکلات فشار آور- پروژه های مهلت دار: برای همه پیش می آید ولی اگر زیاد به آنها بها دهیم بر زندگی ما مسلط میشوندو هر روز در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکلات خواهیم بود

 

2- فعالیت های مربوط به : پیشگیری، امور مربوط به قابلیت تولید، استحکام روابط،تشخیص فرصت های تازه، برنامه ربزی،باز آفرینی، تفریح سازنده:   این فعالیت ها  مهم اما غیر اضطراری اند.یهنی مستقیما با نقش ها و هدف های شما در ارتباط اند هرچند لزومی ندارد که همین لحظه به آنها بپردازیم.

 

3- فعالیت های مربوط به گسیختگی و انقطاع: مانند برخی تلفن ها و برخی نامه ها و برخی گزارشات- بعضی از جلسات- امور فشار آور و فوری- رعایت امور همه پسندو بعضی آداب اجتماعی :    این فعالیت ها  اضطراری اند ولی مهم نیستند و به رسالت ما ارتباطی ندارند

4-  فعالیت های مربوط به: مشغله های کم اهمیت- بعضی نامه ها- بعضی از مکالمات تلفنی- اتلاف وقت- سرگرمیها :   این فعالیت ها عموما اتلاف وقت هستند.مانند سرگرمیها و یا تماشای بیش از حد تلویزیون ، دیدار های غیر ضروری که در نهایت تمام وقت شما را میگیرند ولی در پایان روز متوجه میشوید که هیچ کار مهمی نکرده اید.

 

گروه 2 کلید مدیریت موثر است.هرگونه فعالیت در زمینه ایجاد روابط عمیق، برنامه ریزی و سازمان دادن،رشد و گسترش مهارت های شخصی، ورزش، مطالعه عمیق و آموزش مداوم در این گروه قرار دارد.

توصیه میشود به جای برنامه روزانه، برنامه هفتگی و ماهانه و ششماهه و یکساله خود را برنامه ریزی کنید.در این صورت پیش از مجلس ختم خود خواهید دانست که آن روز درباره تان چه خواهند گفت.

-         در روابط انسانی نمی توانید از نگرش " کارایی" سود جویید.نگرش " راندمان" فقط برای ابزار و اشیا قابل استفاده است.اشیا را می توانید اداره(مدیریت) کنید . اما انسانها را فقط می توانید ر هبری کنید.

-         یکی از راه های دیگر افزایش تولید، تفویض امور به دیگران است تولید کننده با صرف یک ساعت وقت و انرژی می تواند " یک واحد" از نتایج را تولید کند در حالیکه یک مدیر با صرف همان وقت و انرژی می تواند " ده یا پنجاه و یا صد واحد " از همان کار را تولید کند.

-         تفویض 2 نوع است: آمرانه و ناظرانه. در تفویض ناظرانه مدیر فقط نظارت میکندوتوجهش را به جای شیوه ها به نتایج مورد نظر معطوف می سازد. اجازه میدهدافراد خودشان شیوه های خود را انتخاب کنند اما آنها را مسوول و متعهد می سازد تا نتایج مورد نظر خود را بوجود بیاورند.

 

4 - برنده - برنده اندیشیدن: از منظر یک عادت فردی مرتبط با دیگران،

مردمان موثر، تفکر برنده - برنده دارند؛ همان طور که این تئوری به ما کمک می کند تا به وسیله روشهای نظام یافته به راه حل برنده - برنده دست یابیم. دو چیزی که بسیار به یکدیگر نزدیک و متصل هستند.

به عنوان مثال، مذاکره بین دو نماینده از دو سازمان را تصور کنید. تصور مرسوم آن است که دو فرد مقابل هم و در دوســـــــوی میز می نشینند و به گفت وگو می پردازند. این در حالی است که در یک مذاکره با منطق بـــــرنده - برنده، هردو طرف به یک سمت میز می آیند و با نشستن در کنار هم، فارغ از دغدغه اینکه صرفاً هریک چه منافعی از دیگری عایدش خواهد شد، به افق گسترده دنیای امکان پذیرها و منــــافع ناشی از همراهی یکدیگر می اندیشند.

مفهوم نگرش برنده / برنده این است که همواره جویای منافع متقابل و دو یا چند جانبه باشید.در عادت 4 جایی برای رقابت و مقایسه وجود ندارد.زیرا در عادت 4 ، کار گروهی و همکاری و برنده شدن همه کسانی که در ان ذینفع اند الزامی است. در عادت 4 به جای من می گوییم " ما" . برای این " ما" نه کمترین بلکه بیشترین را می طلبید و بوجود میاورید.

نگرش برنده - برنده این خواهد بود که :" بیا به شیوه ای گفتگو کنیم تا هر دوی ما بتوانیم برای این مساله راه حلی پیدا کنیم که از دیدگاه هر دوی ما مطلوب باشد. آیا با این کار موافقی؟"

اما اگر آن شخص موافقت نکند ،نشانه آن است که بانک عاطفی خالی و سطح اعتماد پایین است.نخست بکوشید که از طریق عادت های 1 و 2و 3 بانک عاطفی خود را پر کنید.

نگرش برنده - برنده می گوید علاوه بر نیکی باید سرشار از شهامت باشید.علاوه بر همدلی باید اعتماد به نفس داشته باشید و علاوه بر با ملاحظه بودن باید شجاع باشید.ایجاد تعادل میان شهامت و ملاحظه امری اساسی است.

شهامت بالا و ملاحظه پایین نتیجه اش نگرش " برنده - بازنده " خواهد بود.یعنی شهامت آن را خواهید داشت که به عقاید خود اهمیت بدهید ولی نسبت به عقاید دیگران بی ملاحظه خواهید بود

ملاحظه بالا و شهامت پایین نتیجه اش نگرش " بازنده- برنده " است.یعنی نسبت به عقاید طرف مقابل بسیار با ملاحظه خواهید  بود اما شهامت آن را نخواهید داشت که عقاید خود را ابراز کنید.

در نگرش برنده - برنده باید میان احترام به خود و احترام به دیگران تعادل ایجاد کنید.

 

5 - اول فهمیدن و سپس فهماندن : اول در پی فهمیدن باشید، سپس سعی کنید بفهمانید. این کار به نظر ساده می نماید اما در عمل دشوار است.

عادت پنجم می گوید که پیش از توجه به دیدگاه خودمان، به موضوع از دید دیگران نیز بنگریم.

در کتاب استفان کاوی، عادت ششم به کارگیری توام پنج عادت پیشین است. بنابراین، این عادت به تنهایی شامل تمام اجزای آنها نیز می شود. 


6 - یکپارچه کردن: 1 - اجسام مشابه یا اجسامی راکه برای انجام عملکردهای پیاپی در نظر گرفته شده اند، به صورت مکانی با هم ترکیب کنید؛

2 - عملکردهای مشابه یا پیاپی را به صورت زمانی با یکدیگر ترکیب سازید. اصل 6 . جامعیت یا عمومیت دادن: به منظور رفع نیاز به چند جسم، یک جسم می تواند عملکردهای چندگانه ای داشته باشد.

 

7 - اره تیزکردن: عادت اره تیزکنی، به مـــــا می گوید که در مقایسه سفر با مقصد، اهمیت سفرکردن را بدانیم. مردمان موثر براساس این عادت، مردمانی هستند که به طور مداوم بازنگری و نوسازی آنچه را انجام می دهند و روش آن را مدنظر قرار می دهند

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
چگونه بر خود حاکم باشیم

چگونه بر خود حاکم باشیم 


    اگر ما بطور طبیعی فردی خونسرد نباشیم ، غالبا در رفتار ها و برخوردهایمان دچار اغراق و زیاده روی در حرف ها و حرکتهایمان می شویم. مثال: شما دارویی تلخ را که طعم ناخوشایندی دارد میخورید ، سپس صورت خود را در هم کشیده و می گویید واقعا نفرت انگیز است. مثال: شنیدن صدایی مهیب ، پریدن از جا و نگاه به سمت صدا. مثال: خبری تعجب انگیز ، اصطلاحات اغراق آمیز چشمانی گشاد شده حرکت دست ها و ابروها و ...  این ها نشان می دهند برای اینکه ما احساسات خود را بهتر آشکار کنیم ، در عکس العمل ها و حرکات و خود اغراق می ورزیم و اگر کسی می خواهد برخود تسلط یابد بایستی از هر نوع زیاده روی از این دست خودداری ورزد و احساسات یا حساسیت های خود را با عکس العمل های اغراق آمیز نشان ندهد. هدف شما در هر شرایطی باید به این شکل باشد. انجام شدن حوادث اتفاقی (مثل ترکیدن لاستیک ، تلخ کامی از دارو و ...) استفاده از کلمات درست و بدون زیاده روی ، بویژه بدون روترش کردن احساس خود را ابراز کنید.


و


    کنترل و آموزش برای تسلط بر خود از اینجا آغاز می شود. برای این مسئله اهمیت زیادی قائل شوید. باتسلط به این عکس العمل های بیرونی است که شما می توانید در تسلط بر عمق وجودتان نیز پیشرفت کنید.  


    در مرحله ی اول نقاط ضعف خودتان را دریابید:


1-   آیا در حین حرف زدن دست هایتان را زیاد حرکت می دهید ؟


2-   آیا هنگامی که می خواهید در مورد احساسات درونی خود اظهار نظر کنید (صمیمیت ، یا ناراحتی و غیره) خیلی بلند حرف می زنید؟


3-   آیا به استفاده از کلمات اغراق آمیز گرایش دارید؟


4-   آیا برای شدت بخشیدن به اظهار احساسات خود گرایش به انجام بیش از حد اشارات صورت دارید؟


برای از بین بردن نقاط ضعف خود ، از ساده ترین آنها شروع کنید. در کارتی خلاصه آنها را یادداشت کرده و مواردی را که باید روی آنها کار شود مشخص سازید.


    تنها تمایل داشتن به چیزی کافی نیست بلکه بایستی آنرا بدست آورد و معمولا برای این کار باید تلاش کرد. و تلاشی آمیخته با هیجان تنها کافی نبوده و باید پشتکار داشت.

    برای موفق شدن در یک زمینه ، تلاشی شدید به مدت کوتاه مدت کافی نیست ، برعکس بایستی خود را وادار نمود تا در این تلاش پشتکار داشت.


    یک مسئله را بعنوان یک اصل برای خود قرار دهید تا آنرا فراموش نکنید.{همانند غذا خوردن در ساعات خاص و وعده های خاص یا ...} مشکلات نبایستی ما را باز دارند و از هنگامی که برخود خاکم شدید تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید هرگز نباید تلاش های خود را متوقف کنیم. همانا ادامه ی تلاش مهم تر است.

    تمرین: تصمیم بگیرید که در یک روز معین به هنگام ظهر یک وعده ی غذا نخورید (درعوض اگر دوست دارید می توانید آب زیاد یا چند فنجان قهوه یا چای بنوشید) این تمرین اراده و تسلط شما را بر خودتان تقویت می کند.

    تمرین: نرمش یا دو برای 5 دقیقه یا یک ساعت پیاده روی.


    تمرین: روی زمین یا تشک سفت دراز بکشید. به مدت 30 ثانیه کاملا بی حرکت باقی بمانید. پس از آن ، این مدت را به 1 یا 2 دقیقه بیشتر افزایش دهید. بویژه ماهیچه های خود را به حالت کشیده و سفت نگاه دارید و پس از آن همه ی آنها را آرام رها سازید. تمرینی است برای مسلط شدن بر بدن.


                این را بدانید که موفقیت در پایان راه منتظر شما است.


 /یاد بگیریم: «چگونه بر خود مسلط شویم» ، پروفسور ار-اسپرینگر ، ترجمه ساعد زمان ،  ص ۴۲ تا ۵۶/


.. بسیار سفر باید تا پخته شود خامی ..


عازم سفر هستم و امید به پخته شدن خامی


براتون آرزوی سلامتی و بهروزی و حاکمیت برخود را دارم .


چگونه بر خود حاکم باشیم ؟ 2

ممکن است شما بطور خصوصی به خودتان  افتخار کنید و از انجام وظیفه یا گذراندن آزمایشی که برای موفقیت در آن تلاش زیادی کرده اید و یا بخاطر بدست آوردن تسلط بیشتر برخود احساس رضایت کنید. این احساس البته جنبه ی منفی نداشته و ممنوع نیست ؛ چیزی که ممنوع است به نمایش گذاشتن امکانات خود برای فریفتن دیگران است


اگر کسی در شرایطی مناسب به سر می برد ، کاری را که برای رسیدن به شرایط خوب او باید انجام داد ، انجام دهید. بجای اینکه بطور منفی به کسی حسادت ورزید سعی کنید دریابید او چه خصوصیت هایی را داراست که این موفقیت ها را کسب نموده اید و اگر در مقابل همان مراحل شکست خورده اید ، باشجاعت علل آنرا تجزیه و تحلیل کنید. از حسادت دوری نموده و مستقل باشید.


کارت را تهیه کن ! این کارت را همیشه با خود همراه داشته باش و در پایان هر روز آنرا بررسی کن و ببین که آیا در آن روز تسلیم این گرایشات شده ای یا اینکه در برابر آنها مقاومت کرده ای.


 


کسی که بر خود حاکم است ، در رفتارش با دیگران آرام ، متین و سنگین و جدی است و از خود بی صبری نشان نمی دهد. احساسات او را نمی توان از چهره اش خواند و طبیعتا هرگز به خشم نمی آید.!


با خشم و غضب مبارزه کنید : سعی کنید با دیده شدن اولین نشانه های بیرونی خشم را به محض اینکه متوجه آنها شدید متوقف نمائید. در آن هنگام شما خواهید توانست کنترل وضعیت تان رابدست بگیرید :


الف) شروع به تنفس عمیق و آهسته کنید.(آرام و منظم)


ب)  همه ی حرکات خود را آهسته کنید تا از طولانی کردن خشم خود بوسیله ی حرکات ناگهانی و بدون مقدمه جلوگیری کنید.


ج) با صدای آهسته و آرام صحبت کنید.


این سه نکته به شما اجازه می دهد تا دیگر در ورطه ی خشم فرو نیفتید.


/یاد بگیریم: «چگونه بر خود مسلط شویم» ، پروفسور ار-اسپرینگر ، ترجمه ساعد زمان ،  ص 33 تا 37/


بنا به گفته ی دوستان مبنی بر طولانی بودن مقاله قبلی در این یک سعی شده سخن کوتاه کرده و ادامه ی بحث را در پستی دیگر ارائه دهم.


چگونه بر خود حاکم باشیم ؟ 1

      برای تسلط بر خود باید به عیب های خود بپردازیم و آنها را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه می توان بر آنها چیره شد. تعدادی از آن عیب ها را می شماریم :


1-   بی خیال بودن                                                                           


2-   هوس های زود گذر


3-   بیکاری


4-   به سادگی تحت تاثیر قرار گرفتن


5-   حواس پرتی و ... 


کسی که بر خود حاکم باشد ، در برابر هوس ها مقاومت کرده و قبل از تسلیم شدن با فکر و شناخت عوامل بوجود آورنده ی آنها ، در برابرشان برخورد می کند. گاهی اوقات هم این کار را نمی کند. باید خو د را برای مقاومت در برابر این لذایذ تمرین داد.


از بیکار ماندن حتی برای یک ربع یا نیم ساعت خودداری کنید. وقت را با صرف کردن برای آهنگی که به سختی به آن گوش می دهید ، یا نگاه کردن به برنامه ی تلوزیونی که آنرا با بی میلی دنبال می کنید ، بیهوده از بین نبرید.


این توصیه ی بسیار ساده را بکار ببندید :


-   جز در ساعاتی که برای آرامش و استراحت از قبل مشخص نموده اید ، در بقیه ی ساعات بیکار باقی نمانید.


-   هنگامی که تصمیم گرفته اید کاری را انجام دهید ، اجازه ندهید چیزی حواس شما را پرت کند.


-   خود را به کار بیشتر عادت داده و سعی کنید که عمیقا غرق کار شوید.


این اصول را بکار ببندید :


-   با هرنوع بی خیالی مبارزه کنید.


-   از هوس های آنی پرهیز نموده و آنها را با تاخیر انداختن به تعویق بیندازید.


-   از هرگونه بیکاری دوری نموده و بهتر و بیشتر کار کنید.


 

      در ابتدای بحث جدید با سخنی از دکارت شروع می کنیم که می گوید: «تا حقیقت چیزی را در خود در نیابم ، هرگز آنرا قبول نخواهم کرد.»


این دو اصل را یاد بگیرید و سعی کنید به آن عمل کنید :


1-   در مقابل تاثیر تبلیغات ، داده ها و دوستانتان مقاومت کنید. قبل از آنکه موضوعی را با دید منتقدانه ی خود بررسی کنید ، آنرا قبول ننمایید.


2-   با حواس پرتی روانی مبارزه کنید.


*  ما به شما پیشنهاداتی قبل از ادامه ی درس و طرح مسائل دیگر ارائه می کنیم تا از این درس نتیجه ی بهتری بگیرید:


یکی از عادت های خوب حمل یک کارت کوچک است که اصلی را که میخواهید دنبال کنید ، روی آن نوشته شده باشد. این کارت را در کیف جیبی یا کیف پول و یا ساک دستی خود حمل کنید. در طول روز چندین بار یا مثلا هنگامی که کمی وقت دارید (مثلا در وسایل نقلیه عمومی و یا در اتاق انتظار) آنرا بخوانید. مثلا می توانید روی این کارت با تیتر بزرگ بنویسید: « مبارزه علیه بی خیالی» و در زیر آن نکات مهم یا خلاصه ی درس را یادداشت کنید.


 مثلا به این شکل:


مبارزه علیه بی خیالی


-   داشتن لباس آراسته ،


-   راست نگه داشتن خود ،


-   صدای محکم ،


-   خوب ادا کردن جملات و کلمات ،


-   حداکثر پاکیزگی.


علاوه بر آن شما می توانید در پایین این کارت یک فرمول تلقین به خود را بنویسید. بعنوان مثال: من در هر شرایطی رفتاری فعال خواهم داشت. یا من هر روز خودم را راست تر نگه میدارم و کلمات را بهتر و بهتر ادا خواهم کرد. و به این ترتیب این کارت را به مدت یک هفته با خود حمل کرده و سعی کنید نکاتی را که در آن ذکر شده است بکار بندید.  (از همین هفته شروع کن!

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
رجوع همزاد

پروفسور لیت ویت، استاد فیزیک دانشگاه سلطنتی لندن اینطور بیان می‌کند:از تمامی پیچیدگی‌های طبیعت، مشکل‌ترین و دوردست‌ترین آنها فضاست، زیرا فضا خودش ساختمانی دارد که بر روی شکل هر موجود زنده‌ای اثر می‌گذارد، گفتن اینکه فضا ساختمان دارد کمی عجیب به نظر می‌رسد، زیرا معمولا ما فضا را چیزی شبیه هیچ می‌دانیم که فاقد ساختمان است ما درباره فضا خلاء جای خالی تصور می‌کنیم، مانند بخش غیرفعال برای نقش زنده چیزهای مادی. هر چند معلوم شده که آنچه را که هیچ دربرگرفته چندان هم غیرفعال نیست.
هیچ، ساختمانی دارد که خواست واقعی چیزها را برآورد می‌کند، هر شکل، هر شیئی هر موجود زنده با تطبیق ساختمانی که فضا ابراز می‌کند بهایی برای وجودش می‌پردازد.
از آنجایی که مغزها و ادراک‌ها مناسب با این فضای خود ما دگرگون شده است، در نتیجه ما قادر به دیدن فضاهای دیگر نیستیم، ولی با تفکر، تصور ریاضی از آنها داریم و متوجه شده‌ایم که فضاهای دنیای بسیار کوچک ما دنیای اجزاء اساسی و دنیای بزرگ در میزان کیهانی به عنوان کل کاملا از فضایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، متفاوت است.
دانشمندان فیزیک کوآنتومی ابعاد دیگری را در این جهان کشف کرده‌اند، اما ابعاد این دنیا متفاوت و متنابه بوده و در شعور آدمی نمی‌گنجد. بسیاری برای تسخیر و یا پرواز روح، صرفا برای اینکه شوق و علاقه داشته و کنجکاو می‌باشند، بدون در نظر گرفتن قوانین و اصول این راه و بدون استاد، دست به تسخیر یا اشکال مختلف پرواز روح می‌زنند که عواقب ناگواری برای آنان دربرداشته و خواهد داشت. و نه تنها نمی‌توانند موفق شوند، بلکه بعدها بایستی زیر نظر استاد این مشکلات را از خود دور سازند.
شما در نظر بگیرید که می‌خواهید به خانه دوست یا همسایه خود بروید، یا اینکه شما در خانه‌ای مهمان هستید آیا برای وارد شدن به این منازل، ورود خود را اطلاع نمی‌دهید؟ و تعارفات معموله را انجام نمی‌دهید؟ پس نتیجه می‌گیریم که برای اعمال تسخیر و پرواز روح هم اصول و چهارچوبی وجود دارد که باید طبق این قوانین دست به این اعمال زد وگرنه باید منتظر عواقب آن بود.

رجوع همزاد

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
فیزیک کوانتوم

فیزیک کوانتوم، سرآغازی بر خداشناسی

برای بشر غربی، فیزیک از گالیله و نیوتن شروع شد. تصور و درک خاص نیوتن از طبیعت باعث شد که روشی مشخص و بسیار مفید برای بشر در جهت شناخت طبیعت بوجود آید. پذیرفتن یک نظم کلی در طبیعت باعث شد که بشر برای شناخت طبیعت از روابط منطق یعنی ریاضیات استفاده کند. بدون شک می‌توان ریشه این نوع طرز تفکر را در اعتقاد دینی این دانشمندان دانست. زیرا بر اساس اصول دینی اسلام و مسیحیت جهان دارای نظم و قائده است، لذا ایمان به وجود این قائده به عنوان یک اصل به تنهایی شرایطی را مهیا می‌سازد تا اینکه انسان در راه شناخت طبیعت بر اساس ریاضیات حرکت کند.


physics-couantom-va-khodashenasiاما در صورتی که علم به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد ممکن است بشر را به انحراف بکشاند. بشر غربی با گسترش دانش تجربی خود و فرمول بندی آن براساس ریاضیات توانست بسیاری از تکنولوژی‌ها را محقق سازد و بسیاری از از اسرار طبیعت را فرمول بندی نمایید. اگرچه نقش دین در شکل‌گیری این طرز تفکر خاص غیر قابل انکار بود اما این دستاوردهای شگفت برای بشر آن روز آن‌چنان عظیم به نظر می‌رسید که کم‌کم زمینه‌ای را مهیا ساخت تا به علم تجربی خود مغرور شده و نقش خدا را کاملا جدا از هرچیزی بداند. وقتی انسان می‌بیند که ریشه بسیاری از تکنولوژی‌های روز دنیا کاملا جدا از مفهوم دین و خدا، به دست می‌آید، آن‌چنان وسوسه می‌شود که بگویید، چون خدا تجربه پذیر نیست، پس نمی‌تواند وجود داشته باشد!

این علم پرستی تا چند دهه قبل ادامه داشت تا اینکه با گسترش علم فیزیک به ابعاد بسیار ریز، بشر با پدیده‌هایی مواجه شد که شناخت ما را از طبیعت دچار دگرگونی عظیمی کرد. ساختار کوانتومی طبیعت اگر به عنوان کامل‌ترین ساختار اتمی پذیرفته شود، باعث می‌شود که ما هیچ وقت نتوانیم ذات طبیت را بطور ۱۰۰% درک کنیم. بسیاری از اساتید فیزیک در سر درس کلاس‌های خود برای توجیه رفتار ذرات کوانتومی مجبور می‌شوند از کلماتی استفاده کنند که بر خلاف خط و مشی فیزیکی آنهاست؛ برای مثال در بررسی آزمایش دو شکافی و تداخل مجبوریم برای توجیه آزمایش بگوییم، ذره می‌فهمد، طبیعت می‌فهمد، ذره می‌تواند، ذره می‌بیند و … بهره گیریم.

علی‌رغم مقاومت بعضی از اساتید ساینس زده از به کار بردن اینگونه جملات، مجبور می‌شوند برای توجیه اینگونه آزمایش‌ها و پدیده‌ها از جملاتی که فهم و شعوری را به طبیعت نسبت می‌دهند، استفاده کنند. لذا، در دهه‌های اخیر علی‌رغم پیش‌بینی علم پرستان، رشد ایمان به خدا و وجود خالق هستی در بین دانشمندان فیزیک رو به فزونی است. امروزه برای دانشمندان ثابت شده که طبیعت تا حد خاصی از خود را می‌تواند برای ما عریان کند. یعنی اینکه به نظر می‌رسد نوعی اراده‌های ذاتی در طبیعت وجود دارد که نمی‌گذارد ما به عمق و ذات طبیعت پی‌ببریم. از جمله اینکه شما هیچ گاه نمی‌توانید به طور هم‌زمان سرعت و مکان یک ذره را با دقت بی‌نهایت معین سازید. آری خدا تاس نمی‌ریزد ولی بدلیل درک ناقص ما از طبیعت، مجبور می‌شویم از حساب احتمالات در فیزیک استفاده کنیم. عدم درک کامل ذات طبیعت به معنای عدم وجود نظم و ناظم نمی‌باشد. لذا امروزه دید دانشمندان فیزیک به مسئله وجود خالق بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. وجود یک خالق آفریننده نظم در طبیعت از بدیهیات دین اسلام می‌باشد و اسلام همواره ما را به شناخت طبیعت به عنوان یکی از راه‌های خداشناسی دعوت می‌کند. البته همین دین در کنار دعوت ما به شناخت طبیعت برای ما روشن کرده که شما هیچ گاه نمی‌توانید به ذات برخی از پدیده‌ها برسید. لذا به نظر می‌رسد «اصل عدم قطعیت هایزنبرگ» گواهی براین مدعاست که ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم ذات طبیعت را درک کنیم.

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
جادوی طبیعت

کتاب «جادوی طبیعت»، مجموعه‌ای از اندیشه‌های هوشمندانه و پرتوهایی شگفت‌انگیز از راستی و حقیقت است که بزرگترین پدیده طبیعی، یعنی پیدایش موجودات زنده را توضیح می‌دهد.انی کتاب فقط یک راهنمای عکس‌دار برای توضیح مطالب پیچیده علمی، به شکلی ساده نیست! بلکه محرکی هم برای اندیشیدن مانند دانشمندان است.
این کتاب گنجینه‌ای است برای هرکس که می‌خواهد از کار جهان سر دربیاورد. راهنمایی تصویری برای پرده برداری از رازی بزرگ در جهان پیرامون ما می‌باشد.

جادوی طبیعت

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
علم فیزیک و ارتباط آن با علم ورزش

علم فیزیک و ارتباط آن با علم ورزش


فیزیک چیست؟

فیزیک یکی مهمترین شاخه های علوم طبیعی بوده و بررسی تمام پدیده های طبیعی را به نحوی زیر پوشش خود قرار می دهد. علم فیزیک در مطالعه عناصر تشکیل دهنده ماده یا جسم مادی و عمل متقابل این عناصر غیر قابل انکار و بررسی چنین برهم کنش ها، خواص جسم مادی را در پیش روی ما قرار داده و دسترسی به مجهولات پدیده های طبیعی را آسان می کند. فیزیک علاوه بر بررسی ساختار جسم مادی و عوامل تشکیل دهنده آن، ارتباط نزدیک با سایر علوم طبیعی در رشته و بعنوان یک پدیده بنیادی در تمامی پژوهش های علمی کاربرد وسیعی را به خود اختصاص می دهد. بررسی اوضاع و احوال علومی نظیر انرژی، نور، مکانیک «جامدات و سیالات» شیمی، نجوم، زمین شناسی بدون استفاده از فیزیک امکان ندارد.

شاخه های سنتی فیزیک

تا پایان قرن نوزدهم و شروع قرن بیستم، حیطه عملیات علم فیزیک را در علومی نظیر، مکانیک، ترمودینامیک، الکتریسیته، مغناطیس، صدا و نور خلاصه می دانستند. مثلا، مکانیک را علم الحرکات و نور را برای دستیابی به علم اپتیک و صدا و شنوایی را برای دسترسی به علم اکوستییک و الکترومغناطیس را بعنوان رابط با تمامی شاخه های ذکر شده بکار می گرفتند. علم مکانیک بعنوان شاخص ترین رشته های علم فیزیک بکار گرفته شد و بسرعت توسعه یافت و به دو بخش استاتیک ودینامیک تقسیم گردید. قوانین بیشماری در ارتباط با استاتیک و دینامیک مطرح شد که اغلب آن ها امروز نیز در فعالیت های علمی صنعتی ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند.

فیزیک کوانتوم در شروع قرن بیستم دیدگاه ها نسبت به علم فیزیک دستخوش دگرگونی گردید و شاخه جدیدی بنام فیزیک نوین خصوصا بررسی انرژی هسته ای بدان اضافه شد. این تغییرات بیشتر تحت تاثیر اندیشه های نوین، ستاره تابناک و جاویدان عالم فیزیک یعنی «آلبرت انیشتین» قرار داشت. انیشتین، دیدگاه فیزیکدانان، عالمان و دانشمندان را نسبت به فضا، زمان و سرعت و حرکت بکلی دگرگون ساخت و مسائل پیچیده نیروی جاذبه ومعماهای کهکشان ها را حل نمود. کارهای علمی انیشتین و معادلات و برداشت او از نیروی جاذبه (که به نحو چشم گیری با تعریف نیروی جاذبه نیوتن اختلاف دارد) زمان فعلی را پوشش می دهد و قوانین ارائه شده او برآینده جهان تأثیر خواهد گذاشت. ثقل انیشتینی یا «نسبیت عام» همانطوری که بر اجرام سماوی و اقمار و ستارگان و سفینه ها اثر می گذارد، مطمئنا رشته های مختلف ورزش را متحول و متأثر خواهد کرد. چرا که سرعت در بیدار کردن انرژی نهفته اجسام رل اساسی بازی می کند و این مهم در فرمول E=mc انیشتین بیان شده است.

می دانیم سرعت و شتاب در کسب رکوردهای بالا رل اساسی را بازی می کند و کسب انرژی بالا توسط ورزشکار (یعنی فرمول انیشتین) قادر به خلق رکوردهای غیر قابل باور در سال های 2500 یا 3000 میلادی خواهد بود. البته آنچه در رابطه با انرژی نهفته و سرعت گفته شد، می تواند بعنوان خیال پردازی تلقی شده، ولی آینده رکوردهای حیرت انگیز در رشته های گوناگون ورزشی بستگی به سرعت و جذب انرژی دراین راستا دارد. به هرصورت با بکارگیری و استفاده از ثقل انیشتینی و حذف ثقل نیوتنی (به هر حال در مقابل ثقل انیشتینی قابل هضم نیست) کار رکوردها و ورزش نیز بهمین جا ختم نمی شود. به هر صورت فیزیک نوین ایجاب می کند در هر زمان، اصول و مبانی و تفکرات قبلی دانشمندان علوم ریاضی فیزیک مورد بررسی قرار گرفته و تغییرات جدید بکار رود.


پیدایش علم مکانیک زیستی یا بیومکانیک در ورزش

در سال هایی اخیر برای تجزیه و تحلیل حرکات جسمانی موجودات زنده خصوصا انسان (بیش از همه حرکات ورزشی) دانشمندان پس از بحث های طولانی به واژه بیومکانیک یا مکانیک زیستی روی آوردند. در حقیقت بیومکانیک نیز شاخه ای از علم مادر، یعنی «فیزیک» است و همان قوانین در این رشته نیز صادق می باشد.


تعریف علم بیومکانیک

در رابطه با تکنیک ها ومهارت های ورزشی، بیومکانیک به این شرح تعریف می شود:

بیو مکانیک علمی است که با بکارگیری قوانین فیزیک و مکانیک در حرکات ورزشی و فعالیت های روزمره انسان و تجزیه و تحلیل عمل و عکس العمل نیروهای داخل و خارجی بر بدن انسان و تأثیرات نهایی این نیروها صحبت می کند.

مکانیک زیستی یا بیومکانیک چه تغییراتی در روش ها و فنون ورزشی ایجاد کرده است:

بطور کلی کاربرد قوانین علم بیومکانیک یا مکانیک زیستی، در ورزش وتکنیک های مربوطه موجب تغییرات شگرف و باورنکردنی شده است؛ مثلا، تغییر در حرکات کلاسیک وزنه در حرکات کلاسیک وزنه برداری و برگزیدن «استیل چمباتمه» و کشش های انفجاری «کشش با شتاب بالا» رکوردهای این ورزش سنگین را به نحو چشم گیری تغییر داده، ضمنا موجب دگرگونی پایه ای در تکنیک های آن گردیده است.


رابطه علم فیزیک با ورزش

فیزیک اساس و بنیاد اکثر علوم طبیعی است و در زمینه های گوناگون علمی کاربرد دارد. ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست و بدون استفاده از قوانین فیزیک هیچ یک از فرآیندهای ورزشی قابل تجزیه و تحلیل نیستند! یکی از شاخه های پرارزش فیزیک، مکانیک است که در تمام زمینه های ورزشی بصورت پایه ای و گسترده، بکار می رود. برای ایجاد ارتباط بیشتر بین ورزش علمی و علم مکانیک تعریف هر دو را بشرح ذیل ارایه می کنیم. مقایسه این دو تعریف می رساند که چقدر ورزش علمی به علوم مربوط به فیزیک وابسته است.


تعریف علم مکانیک

علم مکانیک، علمی است که در رابطه با حرکت و تأثیر نیروها بر اجسام صحبت می کند.


تعریف علم ورزش

علم ورزش، علمی است که، در ارتباط با بکارگیری نیروی عضلانی ورزشکار و انتقال آن توسط تاندون های ماهیچه به اهرم های بدن او حرکت و جنبش آن ها را باعث شده و فعالیت های ورزشی به سرانجام می رسد یا نیروهای واقعی ورزشکار که نیروی عضلانی می باشند، بر اجسام که می تواند وسایل ورزشی و غیره باشد اثر کرده و تحرکات اهرم ها را بدنبال می آورد و موجب تکامل حرکت ورزشی خواهد شد. این دو تعریف بسیار شبیه به هم می باشند و می رساند چقدر قوانین فیزیک و رشته های مربوط آن در تکنیک های ورزش موثرند.

همین طور زمانیکه سرعت و قدرت و نرمش و کم نیاوردن نفس در کشتی آزاد فرنگی با ضوابط و قوانین جدید اعمال گردید، این دو ورزش از حالت خسته کننده و بی تحرک به ورزشی فعال و صاحب سبک و تکننیک و جذاب مبدل گردید یا زمانیکه مقررات شنا در برگشت تغییر کرد بطور وضوح بر روی رکوردها اثرات عمیق گذاشت. این مسیله در پرش ارتفاع با بکارگیری نیزه های فایبر گلاس و قابل انعطاف نیز معجزه کرد، اما در این میان کوچ ها و مربیان با بروز چنین تغیرات غیر قابل پیش بینی روبرو و غافل گیر شدند، ولی کلاس های توجیهی آموزشی و تیوریک عملی این نقیصه را نیز جبران کرد.

علم بیو مکانیک مربیان و مدرسین ورزشی را در تجزیه و تحلیل علمی حرکات ورزشی یاری داده و آن ها را در اجراء تکنیک ها و فنون علمی راهنمایی و تصمیم گیری را برای آنان آسان تر می کند.

مثلا در وزنه برداری استفاده وسیع از قوانین بیو مکانیک و مکانیک در حرکات کلاسیک و آموزشی جنبه های فنی تکنیکی این دو حرکت بعهده مربی است. این مربیان در سطح خیلی پیشرفته باید دانش بیومکانیک و قوانین مربوط به آن ها را جذب کرده و بکار گیرند. نقطه شروع جذب این دانش علمی بدون شک دانشکده های ورزش است. این دانشکده ها به جای واحد های درسی غیر ضروری، باید دروس فیزیک و بیومکانیک و ریاضیات مربوطه را جدی گرفته، علاوه بر واحدهای تیوریک، آزمایشگاه های آن ها را که به شکل عملی چگونگی کاربرد قوانین فیزیک و بیومکانیک در ورزش را نشان می دهند، برپا و تجهیز نمایند. آنچه ارزش علم بیو مکانیک را هر چه وسیع تر نمایان می کند، بهبود بخشیدن بر تکنیک ها و رکورهای ورزشی است و سرانجام شکوفایی استعدادهای نهفته نوآموزان ورزشکار است که از وظایف مربی بحساب می آید.


همچنین ببینید ...

دانلود کتاب نور و آینه‌هادانلود کتاب نور و آینه‌هادانلود کتاب نظریه نسبیت چیست؟دانلود کتاب نظریه نسبیت چیست؟فیزیک کوانتوم، سرآغازی بر خداشناسیفیزیک کوانتوم، سرآغازی بر خداشناسیدانلود کتاب سخنان انیشتیندانلود کتاب سخنان انیشتیندانلود کتاب فیزیک ناممکن‌هادانلود کتاب فیزیک ناممکن‌هادانلود کتاب این جهان سرشار از شگفتی‌هادانلود کتاب این جهان سرشار از شگفتی‌ها


filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
این جهان سرشار از شگفتی‌ها

 این جهان سرشار از شگفتی‌ها

نام اصلی این کتاب، «این جهان سرشار از شگفتی‌ها، اما قابل شناخت» است. نویسنده این کتاب، استاد فلسفه و سردبیر مجله «علوم فلسفی» است. وی در حلّ برخی از مسائل ماتریالیسم دیالکتیک و فلسفه علوم نقش چشمگیری داشته و رساله‌ها و مقالات علمی متعددی تألیف کرده است. او در این کتاب نشان می‌دهد که پیشرفت علوم سبب انعکاس هرچه ژرفتر تنوع بی‌پایان جهان مادی در قوانین و مقولات علمی می‌گردد.
فصل‌های این کتاب، نخست بصورت مقاله‌های جداگانه در ماهنامه علمی و فرهنگی هدهد انتشار یافت و اینک که بصورت یک کتاب منتشر می‌شود، کوشش شده است تا اشکالات موجود در آن حتی‌المقدور برطرف گردد.
متن اصلی (روسی ۱۹۷۴) توسط جان بوشنل (John Bushnell) و کریستین بوشنل (Kristine Bushnell) به انگلیسی ترجمه شده است و ترجمه حاضر از روی متن انگلیسی صورت گرفته است.

فهرست عناوین کتاب؛
– درباره شناخت این جهان شگفت انگیز
– مفاهیم، مقوله‌ها، شناخت
– ماده و حرکت
– تاریخچه‌ای از دیدگاه‌های فلسفی درباره ماده
– پایان ناپذیری ماده در حال حرکت
– قوانین بقاء در فیزیک نوین
– بازتاب پیوستگی و ناپیوستگی جهان مادی در شناخت ما
– اصل تقارن و نقش آن در شناخت
– اصول فیزیک و اهمیت آنها در شناخت
– مفهوم دیالکتیکی نسبی و مطلق
– تأثیر متقابل فیزیک و فلسفه

این جهان سرشار از شگفتی‌ها

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
{افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...}


"اد ممبر بینهایت"

{افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...}

Addmember

نسخه ویژه(VIP)

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید.

member 

نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است=5220 تومان  

ads 

جدیدترین نسخه : آپدیت 28 شهریور 95

کسب درآمد میلیونی!!!

توجه : این برنامه را با برنامه هایی که فقط ۲۰۰ کاربر میتونن عضو کانال کنند و کلا کاربردی نیست اشتباه نگیرید.

با کمک

ربات افزایش ممبر کانال تلگرام

شما میتوانید بینهایت عضو به کانالتون اضافه کنید.

آموزش ساخت تی دیتا(یعنی خودتون تی دیتا یا همون کاربر فیک میسازین و باهاش کسب درآمد میکنید)”

همراه با فیلم آموزشی کامل ساخت تی دیتا و افزودن اعضا به کانال

میتونید بی نهایت ویو(بازدید) برای پست هاتون بفرستید.

این نرم افزار اتوماتیک هست و نیازی به اینکه یکی یکی کاربر انتخاب کنی نداره...

فقط با چند کلیک میتونید چند هزار ممبر به کانالتون اضافه کنید.

addmember

این پکیج چیکار میکنه؟؟؟

۱-آموزش صفر تا صد اضافه کردن ممبر

۲-ساخت کاربر فیک(Tdata)

۳-ساخت شماره مجازی

۴-افزایش ویو برای پست ها

۵-ارسال پیام انبوه به کاربران تلگرام

member 

بخش اول این آموزش از ارزش بسیار بالایی برخوردار است , زیرا شما میتوانید بدون پرداخت پول به کسی و یا ثبت نام در سایت و…. بدون محدودیت برای خود Tdata بسازید و حتی همین Tdata را بفروشید, خیلی از سایت ها از همین روش برای ساخت tdata استفاده میکنند و الان در سایت های مختلف فقط از راه فروش tdata در حال کسب در آمد هستند

 member

بخش دوم این آموزش به شما یاد میدهد که به صورت اتوماتیک و بدون دخالت شما , به کانال ممبر اضافه کنید. یعنی شما با این آموزش میتوانید سیستم را به حال خودش رها کنید و به کارهایتان برسید تا خود سیستم شما به صورت اتوماتیک ممبرهای فیک به کانال شما اضافه کند!

 member

 نمونه ای از تعرفه های گزاف و زیاد فروشندگان ممبر و بازدید کانال!!!

member

 

 
همانطور که دیدید قیمت های سایت بالا چقدر بالا هست و فقط یکبار می توانید به یک کانال اضافه کنید!
تمام سایت هایی که ممبر می فروشن و حرفه ای کار می کنند از این روش استفاده میکنند.
شما میتوانید از این راه درآمد کسب کنید
میتوانید یک کانال بسازید و اعضای اونو به چند هزار ممبر برسونید
شما همچنین میتونید خودتون کاربر بسازید و از کاربران اختصاصی خودتون استفاده کنید و حتی بفروشید

میخواهید ممبرهای کانالتون رو به سرعت افزایش بدید؟

با نرم افزار

اد ممبر بینهایت

میخواهید ممبر بفروشید و یک شغل پردرآمد داشته باشید؟

بعضی از مشتریان ما الان دارن ممبر میفروشن و همچنان ما براشون مشتری میفرستیم.

 

قصد دارید کانالی با ممبرهای زیاد داشته باشید بدون هزینه ؟

تاریخ ارال فایل:2013/06/05 ساعت 14:42  

پول ندارید ممبر کانال بخرید ؟ میخواهید خودتون ممبر اضافه کنید؟

 

میخواید ممبرهایی داشته باشید که ریزش نداشته باشند ؟

 

ما برای حل این مشکلات تصمیم به ساخت پکیجی تحت عنوان اد ممبر بینهایت کردیم ,

و پس از مدتی این آموزش استثنایی رو ساختیم.


حال این پکیج چه مزیت هایی دارد؟

افزایش ممبر رایگان

افزایش ممبر کانال بدون محدودیت

اضافه کردن خودکار ممبر بدون دخالت شما

ساخت کانالهایی با اعضای بالا بدون هیچ گونه محدودیتی !!

داشتن ممبرهایی که قابلیت لفت ندارند و همیشه ثابت هستند

اضافه کردن ممبر بدون نیاز به ادمین بودن در کانال

قابلیت فروش ممبر برای کانال های دیگران

و….

قیمت اصلی پکیج:نرم افزار ممبر فیک40هزارتومان+نرم افزار بازدید اتوماتیک40هزارتومان+آموزش ساخت tdata و شماره مجازی 20هزارتومان=100هزار تومن

اما سایت ما همین امروز با تخفیف ویژه

این محصول را با قیمت استثنایی فقط 10هزارتومان به فروش می رساند

حال به برخی از سوال های رایج کاربران گرامی پاسخ میدهیم :

آیا ممبر فیک ریزش دارد و ممبرها کم میشوند ؟

خیر , حتی ۱ عدد از ممبرهای فیکی که به کانال اضافه کردید از کانال شما کم نمیشوند یعنی اگر ۹۹۹ ممبر به کانال خود اضافه کنید , تا وقتی که کانال شما وجود داشته باشد ۹۹۹ ممبر نیز وجود خواهند داشت.

ممبر فیک بازدید هم دارد ؟

شما میتوانید با بخش دوم آموزش بازدید های پست های خود را نیز افزایش دهید.

برای اضافه کردن ممبر باید ادمین کانال باشم ؟

خیر , نیازی به ادمین بودن نیست , این ویژگی , این امکان را به شما میدهد که شما برای کانال های دیگران نیز کاربر اضافه کنید و در قبال آن پول دریافت کنید

من میتوانم بدون محدودیت ممبر به کانال اضافه کنم ؟

بله , بدون هیچ محدودیتی

ممبر فیک چه فایده ای دارد ؟

شما میتوانید با اضافه کردن ممبر فیک به کانال خود با تبادل ممبر حقیقی بدست آورید یعنی اگر شما ۵۰K ممبر فیک داشته باشید با یک تبادل با کانال ۵۰k ممبر واقعی , تعداد زیادی ممبر واقعی بدست می آورید بدون پرداخت هیچ هزینه ! همچنین میتوانید برای دیگران در کانال خود تبلیغ کنید و کسب درآمد کنید.

من میتونم به فروش ممبر فیک بپردازم ؟

بله شما میتوانید مانند خیلی از سایت های حال حاضر با فروش ممبر فیک یا خود نرم افزار به دیگران پول زیادی بدست آورید.

آیا این نرم افزار همون نرم افزاریه که 200ممبر اضافه میکنه ؟

خیر این آموزش کاملا با آموزش گفته شده تفاوت دارد و اون نیست.

آیا پکیج کار نداد هزینه ما را بازگشت میدهید؟؟

بله در صورت اثبات عدم کارکرد ((که فکر نکنم زیرا این پکیج بارها تست شده و تضمینی)) هزینه به طور کامل پرداخته میشود از لحاظ برگشت پول خیالتان راحت ما شاهد بازگشت پول شما هستیم.

این پکیج شما در ۲۴ ساعت چند ممبر فیک میدهد لطفا دقیق بگویید؟

این پکیج که به طور اتوماتیک میباشد در ساعتی ۲۵۰ ممبر فیک و در ۲۴ ساعت ۶۰۰۰هزار ممبر فیک به طور خالص میدهد.(تضمینی و اثبات شده)

حتما در سایت شما مثل بقیه سایت ها برنامه های قلابی که اصلا کار نمیکنند معرفی شده است و قصد فریب دادن مردم را دارید؟

باز هم خیر , ما در سایت چندین بار به کاربران تذکر داده ایم که این برنامه ها (برنامه های قلابی) افزایش ممبر تلگرام را نخرید همچنین یکی از این نرم افزار ها در سایت رایگان است پس با عقل جور در نمی آید در این بسته از اینجور برنامه ها وجود داشته باشد.

 member

 member

با اضافه کردن ممبر فیک اکانت تلگرام من اسپم میشود؟

خیر هیچگونه مشکلی برای اکانت شما پیش نمی آید.

روش لاین ممبر(((ممبر های کاملا ایرانی و فعال)):

ممبر لاین چیست؟؟ممبر لاین یعنی اینکه وقتی شما با فیک ممبر ۱۰کا یا بیشتر ممبر ساختید و میتونید با این پکیج ممبر لاین، ممبرهای واقعی کسب کنید. چون اکثر کاربرها زمانی که میبینند کانالی ۳۰۰ممبر یا مقداری کمتر یا بیشتر عضو دارد، درجا لفت میدهند اما وقتی ببینند ۱۰کا یا بیشتر عضو دارد، عضو دائمی می شوند.

پس شما با استفاده این ممبر لاین میتوانید روزانه حداقل 5 هزار عضو بگیرید با توجه به ممبر فیک و حتی ممکن است با استفاده از این پکیج 10 هزار عضو در روز بگیرید بستگی فقط به خودتان دارد هیچ بلاکی در کار نیست.

 

آیا میخواهید در عرض یک روز چندین هزار عضوکاملا ایرانی و فعال داشته باشید ؟
آیا میخواهید در عرض ۱ روز مشتریان خود را ۱۰ برابر کنید؟

مزیت های پکیج افزایش اعضا :
* بدون تبلیغات و خستگی در کانال های مختلف اعضای خود را افزایش دهید
* راه حل مناسب و عالی برای بالاتر نشان دادن ممبر کانالها
* برای جذب و Join کردن کاربران جدید در کانال شما بهترین گزینه است

* اضافه شدن م

لینک 1000سوپر گروه به رایگان و جدید، هدیه ما

به شما بازدیدکننده محترم سایت جهت اطمینان و تشکر از همراهی شما عزیزان

برای راحتی کار شما وارد کانال شوید و بعد میتونید از طریق کانال وارد سوپر گروه ها شوید 

https://telegram.me/linkgroupss

برای به دست آوردن سوپر گروه ها دیگر هزینه نکنید

نکات افزایش اعضا در روش جدید :
* اعضا کاملا ایرانی هستند.
* اعضا به صورت دائمی و واقعی در کانال شما حضور دارند.
* و سورپرایزی عالی: هیچ وقت بلاک یا اسپم نمی شوید حتی با ممبر لاین!

فکر کنید در این سوپر گروه ها حداقل۵۰۰نفر هستند که شما با قرار دادن لینک خودتون یک دفعه چند صد نفرو به کانال بیارین و تبلیغ کنید تازه این یک سوپر گروه بود در این پکیج چند صد نمونه سوپر گروه میباشد.

*******************آپدیت 28 شهریور 1395********************

۱-اضافه شدن 200 سوپر گروه جدید مخصوص تبلیغ کانال و افزایش ممبر تضمینی
۲- اضافه شدن ربات افزایش ممبر نسخه جدید خردادماه
۳-اضافه شدن برنامه کسب درامد فقط از تلگرام **سورپرایز ویژه و مخصوص برای اولین بار**تضمینی

قیمت فقط ده هزار تومان همین امروز

توجه:از فردا قیمت همان 20هزار تومان خواهد شد.

با خرید 10هزارتومان میلیونی سود کنید...

قضاوت با شماست!

ده هزارتومان بدهید نرم افزار اصلی را بخرید یا ده هزارتومان بدهید و یک نفر دیگر راحت کسب درآمد کند و چند ممبر را برایتان بیاورد؟!!

من جای شما بودم نرم افزار اصلی رو می خریدم و خودم برای بقیه ممبر اضافه می کردم یا اصلا خود نرم افزار رو میفروختم و چند برابر پولی که دادم رو درمیاوردم. 

لطفا ادامه کار رو بخوانید :

نکته ی مهم فقط تعداد اعضای کانال شماست , در حقیقت این عدد میزان درآمد شما را تعیین میکند. از طرفی شما برای شروع کارِ کانال با مشکلاتی رو به رو هستید , چون هنوز تعداد ممبر های شما کم است روند رشد اعضا به کندی پیش خواهد رفت , در اینجا پکیجی که بتوانید ممبر های فیک یا جعلی به کانال خود اضافه کنید تا عدد ممبر های شما افزایش یابد و به همان نسبت ممبر های واقعی وقتی وارد کانال شما می شوند با دیدن تعدا اعضای بالا , بیشتر مشتاق می شوند تا درکانال شما بمانند و این یعنی اینکه درامد شما به مرز تثبیت شدن نزدیک میشود. هم چنین با ربات بازدید بازدیدهایتان را بالا برده و با کانال های دیگر تبادل کنید.

بدون نیاز به روت بودن گوشی و بدون ریپورت شدن و بن شدن

++۱۰۰درصد تست شده و تضمینی++

++قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر و گوشی++

***تضمین بازگشت وجه درجا(درصورت اثبات)***

**2k هدیه فیک ممبر (تی دیتا-Tdata) به پکیج اضافه شد** 

این هم کانال تست اعضا فیک که به وسیله این پکیج 1508 تا کاربر فیک به آن اضافه کردیم.

(جهت اطمینان) 

https://telegram.me/TESTFAKE

برخی از نظرات کاربران و خریداران این محصول :

 فرشاد الهوردیانی:

باتشکر از سایت و پشتیبانی خوبتون.

 

محمد رعنایی : 

آقا دستت طلا فکر نمی کردم کار کنه ولی حلالت

 

زهرا اسکندری : 

باورم نمیشه  لایک دارییییییییی

 

فاطمه :

ده هزارتومن واقعن چیزی نیست برای آوردن اعظا!!!دستتون درد نکنه یکی از آرزوهام این بود یه کانال پرممبر داشته باشسم و کانالمو اعظاشو زیاد کنم مرسی از شما...

 

mohahhad : 

خیلی خوب نبود ولی بدم نبود بدردم خورد مرسی :)

 

مهندس علی : 

کاش زودتر اینو میدیدم همین دیشب 20تومن دادم واسم هزارتا بیاره با این خودم5هزارتا اضاف کردم تازه بیشترم میشه اضاف کرد من حوصلشو نداشتم.حیف

کاش زودتر این سایتو پیدا میکردم:(

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید تا به نمایش بگذاریم :

توجه : لینک دانلود پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل واردشده نیز ارسال خواهد شد. 

قیمت کمتر محصول به علت درخواست زیاد کاربران انجام گرفت و دلیلی بر بی کیفیت بودن محصول نمی باشد. 

همچنین توجه نمایید که وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح، داشتن ایمیل و یا شماره موبایل الزامی نبودهومی توانید از ایمیل و یا شماره موبایل غیر واقعی استفاده نمایید چرا که فایل پس از خرید برای شما فعال شده و قابل دانلود است.

اگر نتوانستید از طریق درگاه پرداخت بانک، پرداخت خود را انجام دهید،

در ار تباط باشید.

(خرید با شارژ ایرانسل و یا همراه اول نیز فقط جهت آن دسته

از کسانی که کارت بانکی ندارند، فراهم شد)

توجه: 

اکثر سایت های جعلی و مخرب افزایش عضو در کانال تلگرام، بدون دارا بودن درگاه پرداخت بانکی شرکتی ، اقدام به افزایش عضو از روش کارت به کارت کردن یا از طریق درگاه های (زرین پال و پی پال و … ) می کنند که اینگونه خرید ها هیچگونه رد پایی برای اینکه شما پیگیری از خرید خود را در صورت نارضایتی داشته باشید نمی گذارند.

 (لطفا جهت مشاهده لینک ها به پایین مطلب مراجعه کنید)

توجه: جهت استفاده از درگاه پرداخت بهتر است از درگاه پرداخت بانک پارسیان استفاده کنید و نوع درگاه پرداخت به نوع کارت شما بستگی ندارد و با هرکارت بانکی می توان از هر درگاه پرداختی استفاده کرد و پرداخت را انجام داد، اما پیشنهاد ما درگاه پرداخت بانک پارسیان هست.

Add member To telegram Channel, آدرس کانال تلگرام گیزمیز, آموزش روش های افزایش اعضاء کانال در تلگرام, اسم مدیر کانال تلگرام گیزمیز, اضافه کردن عضو به کانال تلگرام, اطلاعات مدیر کانال تلگرام گیزمیز, افزایش اعضای کانال تلگرام, افزایش اعضای کانال تلگرام تضمینی, افزایش اعضای کانال تلگرام کاملا ایرانی, افزایش افراد به کانال, افزایش افراد تلگرام در کانال, افزایش افراد در کانال, افزایش افراد کانال تلگرام,افزایش افردا گروه تلگرام, افزایش تضمینی تلگرام, افزایش تضمینی تلگرام کانال, افزایش تضمینی عضو در کانال تلگرام, افزایش تضمینی عضو کانال تلگرام, افزایش تلگرام کانال, افزایش عضو تضمینی تلگرام, افزایش عضو تلگرام, افزایش عضو در channel, افزایش عضو در چنل, افزایش عضو در چنل های تلگرام, افزایش عضو در کانال تلگرام, افزایش عضو کانال تلگرام, افزایش ممبر ایرانی تلگرام, افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام, افزایش ممبر تضمینی تلگرام, افزایش ممبر تلگرام, افزایش ممبر تلگرام افزایش ممبر تلگرام تور, افزایش ممبر تلگرام کانال, افزایش ممبر تلگرام کانال تفریحی علمی, افزایش ممبر تلگرام کانال ورزشی, افزایش ممبر تلگرام کانال گردشگری,افزایش ممبر تلگرام گردشگری, افزایش ممبر در تلگرام, افزایش ممبر در چنل تلگرام, افزایش ممبر در کانال تلگرام, افزایش ممبر کانال تلگرام, افزایش ممبر کانال تلگرام جواهرات, افزایش ممبر کانال تلگرام گردشگری اموزش حذف اکانت تلگرام, افزایش کانال تلگرام, اموزش حذف اکانت تلگرام تصویری امکانات واتس‌اپ تلگرام وایبر و لاین ایدی مدیر, تبلیغ در هایک, تبلیغات در هایک, تبلیغات هایک, تلگرام, حذف اکانت تلگرام خرید ممبر تلگرام, خرید ممبر تلگرام, خرید ممبر تلگرام کانال ورزشی, خرید ممبر تلگرام کانال پزشکی, خرید ممبر کانال تلگرام گردشگری, خرید کاربران تلگرام درامد مدیر کانال تلگرام گیزمیز, روش حذف اکانت تلگرام, قیمت ممبر تلگرام, قیمت ممبر کانال تلگرامگروه های تلگرام ، استیکر تلگرام ، هک تلگرام ، گروه تلگرام ، تلگرام ، گروه تخصصی تلگرام ، گروه های تخصصی تلگرام ، طراحی استیکر ، قابلیت جدید تلگرام ، گروههای مذهبی ، افزایش ممبر فیک ،ممبر فیک ، اسپم شدن ، اعضای فیک ، ترفند تلگرام جدید ، ممبر کانال ، ساخت گروه 1000 نفره ، لینک گروه تلگرام ، تبلیغات کانال ، ترفند مخفی تلگرام ،تلگرام در ایران ، مسدود شدن کانال ، خرید کانال ،افزودن شماره به کانال ، استیکر اسم تلگرام ،افزایش بازدید کانال ، افزایش اعضای گروه ، سوپر گروه ، استیکر اسم ، استیکر اسم خودم ، استیکر نام عشقتون ، استیکر نام های پسر ، سفارش استیکر ، کانال استیکر تلگرام ، استیکر اسامی ایرانی ، گروه تبلیغاتی تلگرام ، تلگرام پیشرفته ،تلگرام فارسی ، گروه پزشکی تلگرام ، سرنوشت تلگرام ، مسدود شدن تلگرام ، کانال شلوغ تلگرام ،تبلیغ رایگان کانال ، نسخه جدید تلگرام ، دانلود تلگرام ، ارسال نشدن پیام در تلگرام ، Sorry ، کانال تلگرامی ، هک نشدن تلگرام ، نرم افزار هک تلگرام ،تبلیغ تلگرام ، شماره مجازی ، گروه مذهبی ، خواندن پیام دیگران در تلگرام ، هک نشدن در تلگرام ،هشدار پلیس فتا ، آموزش امنیت تلگرام ، آمار تلگرام، وضعیت تلگرام ، استیکر نام ها ، افزایش اعضای کانال ، بلاک شدن تلگرام ، تبلیغ کانال تلگرام ، کند شدن تلگرام ، آموزش های تلگرام ، تبلیغات تلگرام ،گروههای تلگرامی ، استیکر جدید تلگرام ، stickers ،استیکر مذهبی ، امکانات تلگرام ، هک شدن تلگرام، شماره تلگرام ، حذف شماره تلگرام ، پروفایل تلگرام ، لینک تلگرام ، تبلیغ گروه تلگرام ، ساخت استیکر تلگرام ، دعوت گروه تلگرام ، تلگرامی ، ترفند تلگرام ، آموزش تلگرام ، استیکرهای تلگرام ، کانال تلگرام ، اخبار تلگرام ، گروه مذهبی تلگرام ، استیکر عاشقانه ، ربات های تلگرام ، ربات تلگرام ، تلگرام ویندوز ، انواع گروهها در تلگرام ، ترفندهای تلگرام ،تبلیغ کانال ، امنیت تلگرام ، فیلتر شدن تلگرام ،گروهای تلگرام ، استیکرساز ، استیکر ، Telegram ،T طریقه افزایش ممبر گروه تلگرامدانلود نرم افزار افزایش ممبر تلگرام،دانلود رایگان برنامه افزایش ممبر کانال تلگرام،دانلود نرم افزار ادد ممبر،دانلود نرم افزار mem،ربات فیک ممبرber adder for telegramدانلود نرم افزار ،ربات افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان،ربات فیک ممبر تلگرامmember ،هک ممبر کانال تلگرامadder for telegram

سه اصل مهم در خرید اینترنتی:

  

 

 


filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)


کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

عاشق شدن

 

قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب و تعیین قیمتی کمتر، اقدام به فروش یک فایل بی محتوا می کنند. نه فقط هنگام خرید این محصول همیشه هنگام تهیه ی هر محصولی از پشتیبان تلفنی آن محصول مطمئن شوید.

و اما در مورد کتاب...

خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول داشته باشد و یا می خواهید دل کسی را بدست بیاورید و در این راه همیشه با شکست مواجه شده اید.

دوستان و یا اطرافیان شما به راحتی دل دیگران را بدست می آورند راحت همه عاشقشان می شوند ولی شما با وجود موقعیت بهتری که دارید موفق نمی شود! چرا ؟

آرزوی داشته اید که شماهم شخص مورد علاقه خود را مثل دیگران در کمترین زمان شیفته و عاشق خود نمایید اما ... چرا ؟

عاشق کردن دیگران

هر فردی در طول زندگی نیاز دارد افراد زیادی را عاشق خود نماید از دوستان و همسر آینده گرفته تا همکاران و رئس شرکت و ...

آیا واقعا عاشق کردن دیگران فرمول خاصی دارد ؟

فرمول عش

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)  نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب در سایت toknowmyself با فروش بالایی مواجه شده است و آلان یکی از پرفروشترین کتاب های سایت آمازون می باشد.

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم به شما کمک می کند ذهن دیگران را شست و شو دهید و میلی شدیدی نسبت به خود ایجاد کنید. با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید

 نسخه ی فارسی

نسخه ی فارسی این کتاب برای اولین بار به صورت الکترونیکی منتشر شده است و فعلا هیچ نسخه ی چاپی از این کتاب وجود ندارد. 

نسخه ی انگلیسی این کتاب به قیمت 17 دلار ( حدود 50 هزار تومان) به صورت الکترونیکی به فروش می رسد. قیمت این کتاب در گذشته 5500 تومان بود که به دلیل فروش قابل توجه ای که  داشته، قیمت آن افزایش پیدا کرده است. هزینه ی ترجمه ی این کتاب فعلا 8700 تومان تعیین شده است و به زودی مجدد افزایش می یابد. صفحه ی فروش نسخه ی انگلیسی کتاب در سایت آمازون:

http://www.amazon.com/How-make-someone-fall-love/dp/149491123X/ref=p d_sim_14_4?ie=UTF8&refRID=1CXFAXMHXX11KW69QJH6&dpID=41KKX66C5zL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL160_SR124%2C160_

متاسفانه بعضی افراد سودجو با سوء استفاده از نام فاروق رضوان اقدام به انتشار نسخه ی جعلی و بی کیفیت کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم کرده اند. بر خلاف ادعای این افراد هیچگونه توضیح اضافه ای به نسخه ی انگلیسی این کتاب فعلا افزوده نشده است. شاهین زند - نویسنده، پژوهشگر و روانشناس سایت نوین اطلس اقدام به ترجمه ی این کتاب کرده و مطالبی مرتبط با این کتاب را نیز در سایت نوین اطلس درج کرده است. برای اطمینان بیشتر از کیفیت و تاثیر مطالب این کتاب می توانید به بخش روانشناسی عشق در سایت نوین اطلس مراجعه کنید. پس هنگام خرید کتاب های فاروق رضوان حتما دقت کنید نام شاهین زند به عنوان مترجم قید شده باشد در غیر اینصورت آن کتاب نسخه ی جعلی بوده و ضمانت کیفیت و بازگشت وجه ندارد.

همیشه هنگام خرید کتاب ها یا محصولات الکترونیکی دقت کنید که شماره ی تماس مسئول فروش به عنوان پشتیبان محصول حتما درج شده باشد در غیر اینصورت اطمینانی به خرید آن محصول نیست

 

تفاوت این کتاب با دیگر کتاب ها

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم یک کتاب ساده و معمولی نیست که توصیه های واضع و آشکار به شما بکند توصیه هایی که همه ی ما با آن آشنا هستیم. مثل مهربان بودن، هدیه خریدن و نزدیک وی قرار گرفتن.

اطلاعات موجود در این کتاب برگرفته از علوم روانشناختی است که با وجود تخصصی بودن به زبانی بسیار ساده بیان شده است تا هر شخصی بتواند به سادگی متوجه ی آن شود. علومی که در این کتاب بررسی می شود شامل روانشناسی رفتار، برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه، روانشناسی عشق، روانشناسی ارتباط، برنامه ریزی عصبی کلامی، آناتومی بدن، بازاریابی و تحقیقات علمی می باشد

 

به درستی استفاده کنید

هدف اصلی نوشتن کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم این است که به اشخاصی که می خواهند از تنهایی در بیایند و یک رابطه ی با هدف ازدواج داشته باشند کمک شود. این کتاب همچنین در جهت بهبود ازدواج زوج ها و بازگرداندن عشق های از دست رفته ی آنان می باشد.

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای افرادی که با هدف پیدا کردن دوست دختر یا پسر و بازی با احساسات دیگران می خواهند رابطه ی خود را ایجاد کنند نوشته نشده است. در صورتی که با چنین اهدافی این کتاب خریداری شود مسئولیت مشکلاتی که ممکن است در آینده پیدا کنید با من نخواهد بود.

درست است که قصد من فروش این کتاب است اما هرگز نخواسته ام باعث شکستن دل شخصی شوم. پس اگر صد در صد از کاری که می خواهید بکنید مطمئن نیستید لطفا این کتاب را نخرید.

بدون شک قصد شما یک عشق واقعی و یک احساس پاک است و نه تفریح و خوش گذرانی و فریب دیگران. دلیل اینکه با چنین لحن تندی رفع مسئولیت می کنم این است که این کتاب مثل کتاب های دیگر نمی باشد در واقع این کتاب مثل یک سلاح است که می تواند با مقاصد خوب و بد به کار گرفته شود.

خداوند شاهد هدف من از نوشتن این کتاب است و می داند هیچگاه نمی خواهم به هیچ انسانی با نوشتن این کتاب صدمه بزنم

قبل از خرید از شما می خواهم از این کتاب به درستی استفاده نمایید و فقط در راستای اهداف انسان دوستانه استفاده نمایید و هدف همه ما داشتن یک جامعه سالم باشد.

اگر هدف شما برگرداندن عشق از دست رفته یا بهبود رابطه است این مطلب را مطالعه کنید: 5 مرحله ی برای بازگرداندن عشق از دست رفته

با وجود اینکه مطمئن هستم کتاب رضایت کامل شما را جلب می کند اما درصورتی که از کتاب رضایت نداشتید با شماره ی زیر تماس گرفته تا هزینه ی پرداخت شده به شما بازگردد. 

                                                                                 

                                                                                          

مبلغ قابل پرداخت 8,700 تومان

ت

 

 

 09378586207

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
کوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسب

کوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسب



کوچک
 کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسبReviewed by محمد شریعتon Sep 13Rating: 4.5کوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسبکوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسب

کوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسب

بانوان توجه داشته باشند که کوچک کردن شکم نیاز به وقت و حوصله زیادی دارد، بخصوص زمانی که نقاطی از شکم شما دارای مقاومت کاهش چربی باشد و به راحتی نتوان آن نقطه را کاهش حجم و لاغر کرد.
دو ناحیه از شکم که ناحیه زیرین شکم و پهلوها می باشد با ورزش کردن و رژیم های غذایی به سختی لاغر خواهد شد. بعضی افراد این روز های برای لاغر کردن از وسایل لاغری استفاده می کنند در حالیکه هیچ کدام از این روش های برای لاغر شدن موثر نمی باشد. شما با رعایت نکاتی که در ادامه مطلب خواهیم گفت و انجام تمرینات مدنظر براحتی می توانید به اندام مورد نظرتان دست پیدا کنید.

اولین نکته ای که برای لاغر کردن شکم باید انجام دهید این است که عادات غذایی خود را تغییر دهید، به جای یک شیر قهوه بزرگ،خامه و کیک خامه دار، از شیر قهوهی کوچک و بدون چربی و یا کیک هویچ و کشمش استفاده کنید. پس از این نکته نتیجه می گیریم که کنار گذاشتن مواد غذایی که دارای چربی می باشند از نکات مهم می باشد.

در ادامه یکسری نکات عمومی را دکر می کنیم که عادات غذایی بسیاری از مردم می باشد که فردی بخواهد لاغر کند باید به انجام این نکات دقت بسیاری داشته باشد :
-    هنگام فیلم دیدن، بجای چیپس از کمی آجیل یا میوه استفاده کنید.
-    در هنگام پخت غذا از رغن کم تری استفاده کنیدو یا از روغن زیتون استفاده کنید.
-    از مواد غذایی سرخ کردنی به شدت پرهیز کنید و زیرا با نخوردن یک وعده سیب زمینی سرخ کرده، ۵۰۰ تا ۴۰۰ کالری ذخیره کرده اید.
-    اگر کارمند هستید از ظرف غذای کوچک استفاده کنید.
-    هر روز صبح یک سیب کامل میل کنید.
-    صبح بعد از صبحانه و بعد از ظهر یک لیوان آب کلفس میل کنید.

از آنجایی که بسیاری از شما، مایل به کوچک کردن شکم خود به روشهایی صحیح هستید و قطعا تا حالا سوالاتی نیز در ذهن شما در این خصوص ایجاد شده است، ما قصد داریم تا با ارائه سلسله مقالاتی مفید وتایید شده توسط مراکز معتبرعلمی و ورزشی دنیا، آنها رادر قالب سوالاتی جالب توجه به شرح ذیل ارائه نماییمFrownبا پی گیری این مقالات می توانید پاسخهای خود را بیابید).

سوال :

آیا می‌توان عضلات بالا و پایین شکم را جداگانه ورزش داد؟

ممکن است اینطور به نظر برسد که شما می‌توانید عضلات بالا و پایین شکم را جداگانه ورزش دهید. اما حقیقت این است که نمی‌توانید قسمتی از یک عضله را جدا از قسمت دیگر منقبض کنید.

کوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسب

تحقیقاتی بر روی نحوه ی فعال شدن عضله شکم ،‌ در حرکت دراز نشست انجام شده و نشان می‌دهد که در دراز نشست معمولی ، شما ممکن است کشش و انقباض بیشتری در قسمت بالای عضله ی مستقیم شکمی‌احساس کنید. درست است که فیبرهای عضلانی که در قسمت بالایی این عضله قرار دارند ، هنگام انجام درازنشست ساده کوتاهتر از فیبرهای پایینی می‌شوند ، اما در واقع کل عضله در هنگام حرکت فعال است.

هنگامی‌که شما درازنشست معکوس یا دراز نشست با بالا آوردن لگن و پاها را انجام می‌دهید ، برعکس می‌شود و کشش و انقباض ، را بیشتر در قسمت پایینی عضله مستقیم شکم احساس می‌کنید. اما در این حالت فیبرهای قسمت بالایی عضله هم منقبض می‌شوند و فعال هستند.

در واقع در دراز نشستی که لگن ثابت باشد و تنه بالا آورده شود علاوه بر تحرک بیشتر قسمت بالایی عضله مستقیم شکم ، عضله مایل داخلی نیز فعال می‌شود و شما احساس می‌کنید که بالای شکم بیشتر تحت کشش قرار دارد.

در درازنشست معکوس قسمت پایینی عضله مستقیم شکم فعال است و همچنین عضله ی مایل خارجی نیز فعال می‌شود و به همین دلیل احساس می‌کنید که پایین شکم تحت کشش و انقباض بیشتری قرار گرفته است.

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
نکاتی برای فرم دهی به باسن

نکاتی برای فرم دهی به باسن



نکاتی برای فرم دهی به باسنReviewed by محمد شریعتon Sep 13Rating: 4.0نکاتی برای فرم دهی به باسننکاتی برای فرم دهی به باسن

نکاتی برای فرم دهی به باسن

اول از همه باید گفته شود که فرم دادن به این بخش عضلانی بدن کار آسانی نیست زیرا چربی در بدن خانم ها اغلب در پایین تنه ذخیره می شود یعنی ران وباسن تقریبا از نقاطی هستند که بیشترین چربی را در بدن خانم ها ذخیره می کند.
پائولین نوردین می پندارد که :
تنها راه برای بهبود شکل و فرم عضلات باسن این است که سخت تمرین کنید و در این مسیر سخت پشت کار داشته باشید. به شما توصیه می کنیم که تا انتهای مقاله با ما باشید و نکات پیشنهادی این متخصص زبده را به خاطر بسپارید تا عضلات ناحیه نشیمن گاه تان تراشیده و خوش فرم شوند.

بزرگ ترین اشتباهی که خانم ها در زمینه تمرین روی عضلات سرینی (باسن) مرتکب می شوند، چیست؟
اکثر خانم ها فکر می کنند که برای دستیابی به نتایج دلخواه باید ۲۰تا ۳۰ تکرار از هر حرکت را اجرا کنند. اما اگر هدف شما ساختن عضلات بیشتر است، این رویکرد کاملا اشتباه است. زمانی که چنین ست های طولانی ای را اجرا می کنید، در حقیقت در حال تمرین دادن تارهای عضلانی استقامتی هستید، نه تحریک عضلات به رشد! بهتر این است که شدت تمرین را بالا ببرید و از وزنه سنگین تری استفاده کنید، اما فقط ۸تا ۱۵ تکرار را در هر ست به انجام برسانید. شما می توانید هزاران ست اسکوات و لانچ را اجرا کنید، اما مادامی که وزنه را افزایش ندهید، در بن بست و عدم رشد باقی خواهید ماند.

اصلا قوی بودن عضلات ناحیه باسن چه اهمیتی دارد؟
عضلات سرینی از نقش بسیار مهمی در حفظ راستای طبیعی قامت و همین طور در جریان اجرای اکثر حرکات پایه برخوردار هستند.این عضلات همچنین فشار را از روی ناحیه کمر برمی دارند، بنابراین، اگر به مشکلات کمر مبتلا هستید، ساختن عضلات سرینی قوی برایتان اهمیت دو چندانی خواهد داشت. متاسفانه، اکثر مردم در تمام طول روز در محل کار فقط روی باسن شان می نشینند و اصلا از این عضلات استفاده نمی کنند. از این رو، بسیار مهم است که حرکات تقویت کننده عضلات سرینی را هم در برنامه تمرین با وزنه تان بگنجانید.

خانم ها باید چند وقت یک بار از حرکت تقویتی باسن در برنامه بدنسازی شان استفاده کنند؟
یک یا دو بار در هفته. هیچ نیازی به اجرای هر روزه این حرکات نیست. برای اینکه عضلات رشد کنند، باید اجازه ریکاوری و ترمیم هم به آنها بدهید. خانم ها از رشد عضلات شان هراس دارند و می ترسند که این مسئله باعث مردانه شدن ظاهر شان شود، اما از آنجا که عضله فضای کمتری را نسبت به چربی اشغال می کند، هر چقدر عضله بیشتری داشته باشید، باسن تان سفت تر(و کوچکتر) خواهد بود.
نکاتی برای فرم دهی به باسن
آیا تمرین با وزنه می تواند سلولیت را به حداقل برساند؟
سلول های چربی در نواحی ران و باسن به آسانی از بین نمی روند. اما اگر سابقه تمرین و مقدار عضلات بدن تان کم باشد، ساختن عضلات بیشتر ممکن است باعث کشیده شدن پوست روی سلولیت شود و احتمالا ظاهر بد آن را کمرنگ تر جلوه دهد. تنها با تمرینات قدرتی نمی توانید از شر این مشکل خلاص شوید؛ از آنجا که سلولیت ممکن است ناشی از عوامل ژنتیکی و هورمونی باشد، تمرینات سنگین و رژیم غذایی سالم احتمالا نمی توانند باعث محو کامل آن شوند.

چه حرکاتی عضو ثابت برنامه تمرین باسن شما هستند؟
همه انواع اسکوات : اسکوات پا باز، اسکوات سومو- همه چیز. این ها بهترین حرکات موجود برای هدف قرار دادن عضلات باسن هستند. من تا به حال هیچ برنامه پایین تنه ای را انجام نداده ام که شامل اسکوات نبوده باشد. اگر از یکی از انواع این حرکت در برنامه تان استفاده نمی کنید، پس احتمالا برنامه تمرین تان دخترانه است!

بهترین تمرین هوازی که برای باسن مفید باشد، کدام است؟
بیایید فرض کنیم که شما می خواهید از شر چربی های اضافی ناحیه باسن خلاص شوید. اگر عضله کم و چربی بسیار بیشتری دارید، پس اجرای مقادیر زیادی تمرین هوازی به شما کمک خواهد کرد تا این چربی را از دست بدهید؛ اما آنچه در انتها برایتان باقی می ماند، یک باسن صاف است. شما باید حتی در زمان چربی سوزی هم بر روی ساختن عضله تمرکز کنید. این بدین معنااست که باید از تمرینات هوازی آهسته طولانی اجتناب کنید و بیشتر به دنبال آن دسته تمرینات هوازی باشید که به صورت تناوبی از شدت زیاد و استراحت فعال استفاده می کنند. تمرین هوازی را هم مثل تمرین با وزنه اجرا کنید، یعنی یک دقیقه سریع و یک دقیقه آهسته. این تکنیک سرعت چربی سوزی شما را افزایش خواهد داد.

اما، بسیار مهم است که در جای خود از یک برنامه تمرین با وزنه قوی هم استفاده کنید تا در درجه اول عضله سازی کنید و بعد با اجرای هوازی به چربی سوزی بپردازید.


تاریخ : یکشنبه 16
filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
ورزش برای ران پا، حرکات ورزشی برای کوچک کردن ران و باسن بانوان



ورزش برای ران پا، حرکات ورزشی برای کوچک کردن ران و باسن بانوان/

 2اگر به دنبال لاغر کردن ران و باسن هستید و یا در مجموع  می خواهید پایین تنه خود را لاغرتر کنید، پاهای باریک و باسنی سفت به دست آورید.این تمرینات به شما کمک می کند تا در کنار تمرینات هوازی چربی های باسن و ران را بسوزانید و پایین تنه ای خوش ترکیب و سفت داشته باشید.

در این مقاله 4 حرکت برای کوچک کردن باسن و رانهایتان می خوانید، اگر شما دارای باسن و ران های بزرگی هستید و از این موضوع ناراحت هستید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم... 

حرکات,ورزشی,برای

ورزش برای ران پا,ورزش برای لاغری ران پا,ورزش ران پا,ورزشی برای لاغری ران پا,حرکات ورزشی برای ران پا,ورزش برای ران و باسن,ورزش برای کوچک شدن ران پا,ورزش برای سفت شدن ران پا,ورزش ران و باسن,بدنسازی بانوان

ورزش ران و باسن

راز داشتن ران هایی باریک تر

می توانید دستگاه های کاهش وزن را رها کنید و از وزن خودتان برای رسیدن به پاهایی لاغر استفاده کنید. بنا به گفته سایتز، راز داشتن ران هایی باریک رویکردی 3 بعدی به حرکات قسمت پایینی بدنتان است.

متخصص تناسب اندام می گوید:" روی سه  قسمت از پاها تمرکز می کنیم : جلو(ماهیچه چهار سر ران)، عقب(ماهیچه همسترینگ) و قسمت بیرونی (ماهیچه سرینی بزرگ- تورفتگی کوچکی در قسمت بیرونی). برای داشتن ران هایی محکم، پنج تمرین زیر را توصیه می کنم. و در انتها کششی اضافی برای ایجاد ران هایی زیبا و کشیده!"

آیا از کوچک کردن باسن و رانهایتان ناامید شده اید؟ ما در اینجا تحقیقی که در دانشگاه کارولینای شمالی انجام شد و موثر ترین حرکات برای کوچک کردن باسن و رانها را معرفی کرد، به شما آموزش میدهیم.درحقیقت،انجام این حرکات در 10 دقیقه ماهیچه ها را تا 30 درصد بیشتر از ورزشهای سنتی فعال می کند.این حرکات را 4 الی 5 بار در هفته انجام دهید.محققان میگویند که با شروع این حرکات کمتر از 2 الی 4 هفته باسن و رانهای مورد دلخواهتان را خواهید داشت.

تمرین را شروع کنیدوسایل مورد نیاز: یک نوار محکم، دمبل 5 الی 10 پوندی و یک صندلی که البته دو وسیله آخر اختیاری است. 
چگونگی انجام آن: 8 الی 12 بار این حرکات را روی دو پهلویتان انجام دهید. 3 بار در هفته و روزی دو بار (می تواند پشت سر هم هم نباشد) انجام دهید.  
برای گرفتن نتیجه سریع: 3 بار در روز و به مدت 30 الی 60 دقیقه مثل پیاده روی و دوچرخه سواری که بیشتر روزهای هفته می شود انجام داد.


1. حرکت اصلی: به پهلو بخوابید و پایتان را بالا بگیرید.به پهلوی راستتان بخوابید درحالیکه پای راستتان روی زمین باشد، بازوی راستتان را  خم کنید درحالی که سرتان دست راستتان را نگه داشته است. برای تعادل بیشتر دست چپ روی زمین در جلوی قفسه سینه باشد.پای چپ را بالا بگیرید،پایتان را خم کنید درحالیکه به باسنتان فشار وارد شود. مکث کنید، سپس آرام پایتان را پایین بیاورید.حرکت را کامل کنید سپس با جهت دیگر این حرکت را انجام دهید.

 
حرکت را سخت تر کنید

دو پایتان را بالا ببرید: اول پایتان که بالاست بالا نگه دارید، پایتان را که پایین است به آن یکی پایتان که بالاست برسانید، مکث کنید و سپس یکی از پاهایتان را پایین بیاورید.

حرکت را آسان کنید
پایتان که بالاست تا 90 درجه خم کنید و با آن پایتان که خم شده بالا ببرید.

akairan

ورزش برای ران پا

2. حرکت اصلی: 
دور پاهایتان یک نوار ببندید.
با بندی که دور پایتان بسته اید بایستید.و بند را محکم دور ساق پایتان ببندید. دستهایتان را هم به اندازه عرض شانه به طرف جلو بکشید. در حدود 3 فوت به سمت راست قدم بردارید سپس زانوهایتان را خم کنید و روی باسنتان بنشینید تا رانهایتان با سطح زمین موازی شود، زانوهایتان را پشت پنجه پا نگه دارید. چند لحظه به سمت پایین بمانید و پای چپتان را بردارید. گامهایتان را به سمت راست بردارید سپس جهتتان را عوض کنید و این کار را تکرار کنید.

 
حرکت را سخت تر کنید
زانوهایتان را 45 درجه خم کنید و بیشتر از پهنای باسنتان گام بردارید.

حرکت را آسان کنید
بعد از اینکه با پای راست قدم برداشتید، بایستید و پای چپتان را به پهلو بلند کنید تا تعادلتان برقرار شود. حرکت را تکرار کنید و  پای راستتان را بلند کنید. 

akairan

ورزش ران و باسن

 
3. حرکت اصلی: تعادلروی پای راستتان تعادلتان را برقرار کنید،زانوی چپتان را خم کنید و پای راستتان را چند اینچ از سطح زمین بالا نگه دارید.پشتتان را صاف نگه دارید،آرام روی پای راستتان بنشینید، زانوی راستتان را حدود 45 درجه خم کنید.مکث کنید سپس روی پاشنه راستتان فشار وارد کنید تا بایستید.هر حرکت را کامل انجام دهید سپس جهتتان را تغییر دهید.

 
حرکت را سخت تر کنید
حرکت را با برداشتن یک دمبل در هر دستتان کامل کنید.

حرکت را آسان کنید
پنجه پای چپتان را روی زمین بگذراید و استراحت کنید اگر لازم بود یک صندلی یا چارپایه برای تعادل استفاده کنید.
 

akairan

ورزش برای ران پا

 
4. حرکت اصلی: تلاش بر روی یک پاروی پای راستتان تعادلتان را برقرار کنید.درحالیکه زانویتان راحت است و دستانتان به کمرتان و پای چپتان به طرف بیرون بالا آمده است.رانهایتان را محکم کنید و کمرتان را صاف نگه دارید، مفصل های رانهایتان به سمت جلو باشد،دست چپتان را به سمت پای راستتان پایین بیاورید. دستتان را به سمت پای راستتان بکشید.همه این حرکات را روی پای راست انجام دهید سپس جهتتان را عوض کنید.

 
حرکت را سخت تر کنید
دو دستتان را به کف زمین برسانید درحالیکه که در هر دستتان دمبل وجود دارد.

حرکت را ساده کنید
دستتان را پشت یک صندلی برای برقرار کردن تعادل بیشتر استراحت دهید

akairan

ورزش برای ران پا


filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
آیشواریا


نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
344 × 400 - ablimoo.com
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
زیباترین دختر چینی


نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
431 × 300 - hooroparicity.mihanblog.com
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
اندام زیبا زنان


نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
6 روز پیش
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
600 × 900 - damferdowsi89.mihanblog.com
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
اندام زیبا زنان1


نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
6 روز پیش
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
4 روز پیش
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
600 × 365 - talafun.javanblog.ir
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
تناسب اندام2
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
پی سی سی

پی سی سی

خداوند را بسیار سپاس گزارم که فرصتی به من داده شده است تا بتوانم همه ی آنچه از قوانین کیهانی او و نتایجی که اجرای صحیح این قوانین در زندگی مان به بار می آورد، همه آنچه که مرا به این مسیر هدایت کرده و در این مسیر پیش می برد، همه آنچه که موجب تبدیل تمام نگرانی هایم به آرامش شده... همه و همه را با شما نیز سهیم شویم!! برای من، بودن با شما و کار کردن برای شما لذت بخش ترین کارِ دنیاست!!! این همان کاری است که همیشه دوست داشتم انجام دهم… همان کاری که با عشق آنرا انجام می دهم … همان کاری که تمامِ وجودم را به حرکت و تکاپو و به رشد وا می دارد… بسیار دوست دارم که بتوانم از هر کجای دنیا که هستم، همان لحظه که ایده ای، نوشته ای، یک فایل، یک نظر و هر چیزی که به من احساسِ خوبی می دهد و مرا سرشار از شوق می کند را با شما نیز سهیم شوم. زیرا احساسِ خوب داشتن، از همه چیز مهم تر است… درراستای این اشتیاق تصمیم به افتتاح سایت پی سی سی نمودم منتظر دیدن تان هستم… منتظر هستم تا هر لحظه با بیشتر بودنمان در احساسِ خوب، زندگی بهتر و اتفاقاتِ بی نظیرتری برای خود بوجود آوریم چون وظیفه ماست که: خوب زندگی کنیم و کمک کنیم تا جهان جای بهتری شود…

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
هفت عادت مردمان موثر




کتاب «هفت عادت مردمان موثر» استفان کاوی، شهرت جهانی دارد.استفان کاوی در آمریکا به دنیا آمد. لیسانس را از دانشگاه یوتاه، فوق لیسانس را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه هاروارد و دکترا را از دانشگاه یانگ اخذ کرد.در همان دانشگاه سالها به تدریس در زمینه مدیریت کسب و کار و رفتار سازمانی اشتغال داشت.هنگام حضور در دانشگاه هاروارد به شدت به جنبه های انسانی سازمان‌ها علاقه مند شد و در آن زمینه به فعالیت پرداخت. پس از آن خود موسسه‌ای به نام کانون بین‌المللی رهبری کاوی تاسیس و فعالیت‌های وسیعی را به عنوان مدرس و مشاور در بیش از نیمی از ‌۵٠٠ شرکت موفق در آمریکا آغاز کرد. کاوی مقالات بسیاری در زمینه رهبری، کارایی فردی و سازمانی و روابط خانوادگی و اجتماعی تالیف کرده است. او سخنران زبردست و نویسنده‌ی برجسته‌ای است که همواره کتاب‌هایش درصدر پرفروش ترین کتاب‌های مدیریتی قرار گرفته و به زبان‌های مختلف منتشر شده است. او آموزش مدیران شرکت‌ها را در همه سطوح وجهه‌ی همت خود قرار داده و تاکنون جوایز متعدد و چندین دکترای افتخاری کسب کرده است.کتاب هفت عادت مردمان موثر او شهرت جهانی دارد و تاکنون به ‌۴٠ زبان زنده دنیا ترجمه و در بیش از ‌١۵ میلیون نسخه در ‌٧٠ کشور به فروش رفته است. این کتاب بیش از ‌١٠ سال در فهرست پرفروش ترین کتابهای جهان قرار داشت. مجله فوربس در سال ‌٢٠٠٢ کتاب هفت عادت را یکی از ‌١٠ کتاب موثر مدیریتی در قرن بیستم معرفی کرده است. در سال ‌١٩٩۶ مجله تایم او را به عنوان یکی از ‌٢۵ آمریکایی تاثیرگذار عنوان کرده است. کتاب هفت عادت به نکات ظریفی می‌پردازد و نیازهای باطنی انسان را پاسخ می‌گوید.

 کنت بلانچارد((نویسنده مدیر 1دقیقه ای ،مدیریت استرس )) درباره‌ی او گفته است کاوی موجودی خارق العاده است. نوشته های او پرمحتوا و پرمعناست. او به مردم توجه دارد.

 

هفت عادت مردمان موثر، برگرفته از کتاب استفان کاوی، به قرار زیرند:

1.       عامل بودن؛

2.       شروع از پایان درذهن؛

3.       نخست به اولین ها پرداختن؛

4.       برنده - برنده اندیشیدن؛

5.       اول فهمیدن و سپس فهماندن؛

6.       هم افزایی (سینرژی)؛

7.       اره تیزکردن (پیشرفت مستمر و فرایندهای پیشرفت).

 


در این کتاب، هفت عادت یک سیر تحولی را از رشد شخصی (سه عادت اول) تا کار گروهی/ همکاری / ارتباطات (سه عادت بعد) به دوباره سازی همه عادات (عادت هفت) طی می کنند.

حساب بانکی عاطفی


در ابتدا امر بگذارید پنج سرمایه ای که حساب بانکی عاطفه را انباشته می سازد نام ببریم:

1. درک دیگران:

تلاش برای درک واقعی فرد دیگر، شاید یکی از مهم ترین سرمایه های شما و پیش درآمدی برای  هر بازگشایی سرمای دیگری باشد.


2. توجه به جزئیات :

مهربانی ها و محبت های پیش پا افتاده بسیار مهم هستند . بی احترامی ، بی مهری و حتی بی علاقکی باعث کم شدن مقدار قابل توجهی از سرمایه شما خواهد شد . در رابطه با انسانهای دیگر چیزهای کوچک نقش های بزرگی ایفا می کنند

. تعهد به قول و قرارها :

پایبندی به تعهدات و فاداری یا تعهد به قول و قرارها یکی از بزرگترین سرمایه های شخصی است و خلف وعده و یا نادیده انگاشتن تعهدات ضرر هنگفتی به سرمایه شما وارد می سازد.

4. تعهد به قول ها و تعهدات :

 مردم به قول ها  و تعهدات دل می بندند ، به خصوص به تعهداتی که اساس زندگی آنها را تشکیل می دهد . عدم شفاف سازی انتظارات و توقعات و یکی از دلایل مشکلاتی که در روابط انسان پدیدار می شود، ریشه در نا سازگاری و ابهام در انتظارات مان را دیگران به خوبی فهمیده اند و در جهت عملی شدن آنها با ما همکاری خواهند کرد ، شرایط بسیار بدی را در روابط خود با آنان به وجود می آوریم.

5. ابراز بزرگواری:

بزرگواری و رفتار درست و شایسته موجب اعتماد می شود و اساس سرمایه های دیگر را تشکیل می دهد. بزرگواری شامل صداقت ودرستی هم می شود ، اما ارزشی فراتر از آن دارد.وقتی از حساب بانکی عاطفه تان سرمایه ای کم می کنید ، باید عذر خواهی کنید و این کار را صمیمانه و صادقانه انجام دهید.

 

در زیر، هریک از این عادتها را مبتنی بر ارتباطشان با این تئوری بررسی می کنیم.

 

عادت 1: عامل باشید

اساسی­ترین عادت عامل بودن است. عامل بودن یعنی مسوولیت کار خود را برعهده گرفتن، ملامت نکردن اوضاع و شرایط یا اشخاص، .... نقطه مقابل عامل بودن، واکنشی بودن است. مردمان موثر عاملند، یعنی مسوول هستند و رفتارشان حاصل تصمیم و انتخاب آگاهانه خودشان است.

 

یکی از بهترین راه­ها برای تشخیص میزان عامل بودن خود این است که ببینیم وقت و انرژی خود را صرف چه چیزهایی می­کنیم. می­توانیم حلقه نگرانی خود را از حلقه چیزهایی که درباره آنها نگرانی بخصوصی نداریم جرا کنیم. با نگاه کردن به موارد درون حلقه نگرانی خود درمی­یابیم که چه چیزهایی بیرون از اختیارمان قرار دارند و در مورد کدام چیزها می­توانیم کاری انجام دهیم. این دسته در دایره کوچکتری بنام حلقه نفوذ قرار می­گیرند. با تمرکز بر این حلقه می­توان آن­را گسترش داد تا جایی که حتی بزرگتر از حلقه نگرانی شود. بدین ترتیب است که همواره به نگرانی­ها پاسخ مناسب خواهیم داداساسی­ترین عادت عامل بودن است. عامل بودن یعنی مسوولیت کار خود را برعهده گرفتن، ملامت نکردن اوضاع و شرایط یا اشخاص، .... نقطه مقابل عامل بودن، واکنشی بودن است. مردمان موثر عاملند، یعنی مسوول هستند و رفتارشان حاصل تصمیم و انتخاب آگاهانه خودشان است.

 

یکی از بهترین راه­ها برای تشخیص میزان عامل بودن خود این است که ببینیم وقت و انرژی خود را صرف چه چیزهایی می­کنیم. می­توانیم حلقه نگرانی خود را از حلقه چیزهایی که درباره آنها نگرانی بخصوصی نداریم جرا کنیم. با نگاه کردن به موارد درون حلقه نگرانی خود درمی­یابیم که چه چیزهایی بیرون از اختیارمان قرار دارند و در مورد کدام چیزها می­توانیم کاری انجام دهیم. این دسته در دایره کوچکتری بنام حلقه نفوذ قرار می­گیرند. با تمرکز بر این حلقه می­توان آن­را گسترش داد تا جایی که حتی بزرگتر از حلقه نگرانی شود. بدین ترتیب است که همواره به نگرانی­ها پاسخ مناسب خواهیم داد.

. مهمترین ایده پنهان پشت این عادت این است که در یک شرایط مشخص، چه آن را خوشایند فرض کنیم چه ناخوشایند و طردشده در نظرش بگیریم، ما اجازه انتخاب داریم که چطور با موضوع برخورد کرده و به آن بپردازیم. اگر کسی در خیابان یک بزرگراه به یکباره جلو ما بپیچد، احساس عصبانیت نسبت به شخص خاطی در ما برانگیخته می شود. اما توجه داشته باشیم که این واکنش، خود یک انتخاب است. به استناد کتاب، واکنش بسیار موثرتر، گزینش واکنــش مخالف و بروز عکس العملی برخلاف عادت یا احساس طبیعی است. بااین رویکرد ما می توانیم نسبت به هرچیز منفی، محرکی مثبت نشان دهیم و زندگی شادتر و پرثمرتری داشته باشیم.

2 - شروع از پایان، در ذهن: عادت دوم ما را تمرین می دهد تا پیش بینی کنیم که آینده موضوع موردنظرمان چگونه خواهد بود و یادآور این ضرب المثل قدیمی است که اگر نمی دانید کجا می خواهید بروید، همه راهها شما را به مقصد می رساند«. شروع ذهنی از پایان می گوید که آنچه می خواهید بدان برسید را تجسم کنید. آینده تا به امروز ما را به مقصد راهنمایی می کند،  چیزی که با کمک نتیجه نهایی ایده ال به آن معنا می بخشیم با تمام مزایا و ویژگیها، مثبت و بدون هرگونه عیب یا ضرری همان چیزی است که استفان کاوی در تشریح عادت دوم در کتاب خود بیان داشته است.

ذهنا از پایان آغاز کنید یعنی به روشنی مقصدتان را بدانید. تا بدانید که می خواهید به کجا برسید.

 

عادت دوم می گوید : برنامه خود را بنویسید و فلسفه و نظام ارزشی خود را تعیین کنید.شعار"رسالت شخصی"personal mission statement  خود را در دل و ذهن تان حک کنید. که نوعی " عادت ر هبری " است.

  ر هبری با این مساله سر و کار دارد که : چه اموری را می خواهم انجام بدهم و مدیریت با این مساله سر و کار دارد که : چگونه می توانم امور معینی را به بهترین شکل به انجام برسانم.

  اغلب به عنوان فرد یا گروه آنقدر به کاری که در دست داریم مشغولیم و می خواهیم از نردبان ترقی بالا رویم که متوجه نمی شویم که از همان نخست نردبان به دیوار نادرست تکیه داشته است.(نداشتن ر هبری)

بیشتر اوقات والدین نیز به جای ر هبری( هدایت و ایجاد هدف و احساس اتحاد خانوادگی )به تله مدیریت (یعنی به جزئیات و کنترل کردن کارایی و قواعد) می افتند.

راه حل بیشتر مشکلات زناشویی هم رهبری بیشتر و مدیریت کمتر است.

برای اینکه هر چه سریعتر اختیار زندگی تان را به دست بگیرید دو راه اساسی وجود دارد:

1-     هدفی برای خود تعیین کنید و متعهد شوید که به هدفتان برسید

2-      عهدی ببندید و حتما بر سر پیمان خود بایستید.

به این ترتیب اختیار زندگیتون را در دست میگیرید و اعتماد به نفس لازم را پیدا میکنید.این اعتماد به نفس ناشی از خویشتن داری و احساس امنیت درونی است.زیرا به شما نشان می دهد که خودتان منشا احساس امنیت خودتانید. و با تمام وجود به اصول و نظام ارزشی خویش پای بندید.حال آنکه منشا احساس امنیت بیشتر افراد دیگرانند.به همین دلیل تا این اندازه از مورد مقایسه گرفتن می هراسند .زیرا دارای ذهنیت" کمبود" هستند.

کلید توانایی تغییر یافتن است.یعنی زمانی که می دانید به راستی کیستید.چه اصول و ارزشهایی برایتان اهمیت داردو چه چیز می خواهید بوجود بیاوریدو تعهدتان بر پایه و اساس کدام ارزشهاست.

 

3 - نخست به اولین ها پرداختن: عادت سوم به طور مشخص به روشها و راههای رسیدن به تجسم تعریف شده در عادت دوم پرداخته است. به این ترتیب که به سمت عمل کردن گام بر می داریم.

برخی از روشهای رسیــــدن به بهترین راه حل در این تئوری، مانند افـزایش درجه ایده الی، رفع تضادها، استفاده از منابع موجود بدون افزودن منبع جدید، به ما کمک می کنند تا تشخیص دهیم کدام راه حل قوی تر و ثمربخش تر از بقیه است.

مردمان موثر به جای مدیریت زمان به مدیریت خویشتن می پردازند.یعنی به جای واکنش نشان دادن به مسایل اضطراری،یا امور بی اهمیت، به الویت ها و ارجحیت های خود توجه می کنند.

نخست شعار رسالت و نظام ارزشی خود را بنویسید، تا دقیقا بدانید چه چیز را می خواهید متحقق سازید و آنگاه هر چیز دیگر را پیرامون این کانون ،برنامه ریزی و اجرا کنید.و از همه مهمتر بیاموزید چگونه به سایر مسایل و اموری که پیش می آیند " نه" بگویید.زیرا با ابن کار به مهمترین امور " آری " میگویید.

مدیریت موثر یعنی نخست امور نخست را قرار دهید.ر هبری تعیین میکند که " امور نخست" کدامند.

مدیریت زمان:

         1 - فعالیت های مربوط به : بحرانها- مشکلات فشار آور- پروژه های مهلت دار: برای همه پیش می آید ولی اگر زیاد به آنها بها دهیم بر زندگی ما مسلط میشوندو هر روز در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکلات خواهیم بود

 

2- فعالیت های مربوط به : پیشگیری، امور مربوط به قابلیت تولید، استحکام روابط،تشخیص فرصت های تازه، برنامه ربزی،باز آفرینی، تفریح سازنده:   این فعالیت ها  مهم اما غیر اضطراری اند.یهنی مستقیما با نقش ها و هدف های شما در ارتباط اند هرچند لزومی ندارد که همین لحظه به آنها بپردازیم.

 

3- فعالیت های مربوط به گسیختگی و انقطاع: مانند برخی تلفن ها و برخی نامه ها و برخی گزارشات- بعضی از جلسات- امور فشار آور و فوری- رعایت امور همه پسندو بعضی آداب اجتماعی :    این فعالیت ها  اضطراری اند ولی مهم نیستند و به رسالت ما ارتباطی ندارند

4-  فعالیت های مربوط به: مشغله های کم اهمیت- بعضی نامه ها- بعضی از مکالمات تلفنی- اتلاف وقت- سرگرمیها :   این فعالیت ها عموما اتلاف وقت هستند.مانند سرگرمیها و یا تماشای بیش از حد تلویزیون ، دیدار های غیر ضروری که در نهایت تمام وقت شما را میگیرند ولی در پایان روز متوجه میشوید که هیچ کار مهمی نکرده اید.

 

گروه 2 کلید مدیریت موثر است.هرگونه فعالیت در زمینه ایجاد روابط عمیق، برنامه ریزی و سازمان دادن،رشد و گسترش مهارت های شخصی، ورزش، مطالعه عمیق و آموزش مداوم در این گروه قرار دارد.

توصیه میشود به جای برنامه روزانه، برنامه هفتگی و ماهانه و ششماهه و یکساله خود را برنامه ریزی کنید.در این صورت پیش از مجلس ختم خود خواهید دانست که آن روز درباره تان چه خواهند گفت.

-         در روابط انسانی نمی توانید از نگرش " کارایی" سود جویید.نگرش " راندمان" فقط برای ابزار و اشیا قابل استفاده است.اشیا را می توانید اداره(مدیریت) کنید . اما انسانها را فقط می توانید ر هبری کنید.

-         یکی از راه های دیگر افزایش تولید، تفویض امور به دیگران است تولید کننده با صرف یک ساعت وقت و انرژی می تواند " یک واحد" از نتایج را تولید کند در حالیکه یک مدیر با صرف همان وقت و انرژی می تواند " ده یا پنجاه و یا صد واحد " از همان کار را تولید کند.

-         تفویض 2 نوع است: آمرانه و ناظرانه. در تفویض ناظرانه مدیر فقط نظارت میکندوتوجهش را به جای شیوه ها به نتایج مورد نظر معطوف می سازد. اجازه میدهدافراد خودشان شیوه های خود را انتخاب کنند اما آنها را مسوول و متعهد می سازد تا نتایج مورد نظر خود را بوجود بیاورند.

 

4 - برنده - برنده اندیشیدن: از منظر یک عادت فردی مرتبط با دیگران،

مردمان موثر، تفکر برنده - برنده دارند؛ همان طور که این تئوری به ما کمک می کند تا به وسیله روشهای نظام یافته به راه حل برنده - برنده دست یابیم. دو چیزی که بسیار به یکدیگر نزدیک و متصل هستند.

به عنوان مثال، مذاکره بین دو نماینده از دو سازمان را تصور کنید. تصور مرسوم آن است که دو فرد مقابل هم و در دوســـــــوی میز می نشینند و به گفت وگو می پردازند. این در حالی است که در یک مذاکره با منطق بـــــرنده - برنده، هردو طرف به یک سمت میز می آیند و با نشستن در کنار هم، فارغ از دغدغه اینکه صرفاً هریک چه منافعی از دیگری عایدش خواهد شد، به افق گسترده دنیای امکان پذیرها و منــــافع ناشی از همراهی یکدیگر می اندیشند.

مفهوم نگرش برنده / برنده این است که همواره جویای منافع متقابل و دو یا چند جانبه باشید.در عادت 4 جایی برای رقابت و مقایسه وجود ندارد.زیرا در عادت 4 ، کار گروهی و همکاری و برنده شدن همه کسانی که در ان ذینفع اند الزامی است. در عادت 4 به جای من می گوییم " ما" . برای این " ما" نه کمترین بلکه بیشترین را می طلبید و بوجود میاورید.

نگرش برنده - برنده این خواهد بود که :" بیا به شیوه ای گفتگو کنیم تا هر دوی ما بتوانیم برای این مساله راه حلی پیدا کنیم که از دیدگاه هر دوی ما مطلوب باشد. آیا با این کار موافقی؟"

اما اگر آن شخص موافقت نکند ،نشانه آن است که بانک عاطفی خالی و سطح اعتماد پایین است.نخست بکوشید که از طریق عادت های 1 و 2و 3 بانک عاطفی خود را پر کنید.

نگرش برنده - برنده می گوید علاوه بر نیکی باید سرشار از شهامت باشید.علاوه بر همدلی باید اعتماد به نفس داشته باشید و علاوه بر با ملاحظه بودن باید شجاع باشید.ایجاد تعادل میان شهامت و ملاحظه امری اساسی است.

شهامت بالا و ملاحظه پایین نتیجه اش نگرش " برنده - بازنده " خواهد بود.یعنی شهامت آن را خواهید داشت که به عقاید خود اهمیت بدهید ولی نسبت به عقاید دیگران بی ملاحظه خواهید بود

ملاحظه بالا و شهامت پایین نتیجه اش نگرش " بازنده- برنده " است.یعنی نسبت به عقاید طرف مقابل بسیار با ملاحظه خواهید  بود اما شهامت آن را نخواهید داشت که عقاید خود را ابراز کنید.

در نگرش برنده - برنده باید میان احترام به خود و احترام به دیگران تعادل ایجاد کنید.

 

5 - اول فهمیدن و سپس فهماندن : اول در پی فهمیدن باشید، سپس سعی کنید بفهمانید. این کار به نظر ساده می نماید اما در عمل دشوار است.

عادت پنجم می گوید که پیش از توجه به دیدگاه خودمان، به موضوع از دید دیگران نیز بنگریم.

در کتاب استفان کاوی، عادت ششم به کارگیری توام پنج عادت پیشین است. بنابراین، این عادت به تنهایی شامل تمام اجزای آنها نیز می شود. 


6 - یکپارچه کردن: 1 - اجسام مشابه یا اجسامی راکه برای انجام عملکردهای پیاپی در نظر گرفته شده اند، به صورت مکانی با هم ترکیب کنید؛

2 - عملکردهای مشابه یا پیاپی را به صورت زمانی با یکدیگر ترکیب سازید. اصل 6 . جامعیت یا عمومیت دادن: به منظور رفع نیاز به چند جسم، یک جسم می تواند عملکردهای چندگانه ای داشته باشد.

 

7 - اره تیزکردن: عادت اره تیزکنی، به مـــــا می گوید که در مقایسه سفر با مقصد، اهمیت سفرکردن را بدانیم. مردمان موثر براساس این عادت، مردمانی هستند که به طور مداوم بازنگری و نوسازی آنچه را انجام می دهند و روش آن را مدنظر قرار می دهند

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
چگونه بر خود حاکم باشیم

چگونه بر خود حاکم باشیم 


    اگر ما بطور طبیعی فردی خونسرد نباشیم ، غالبا در رفتار ها و برخوردهایمان دچار اغراق و زیاده روی در حرف ها و حرکتهایمان می شویم. مثال: شما دارویی تلخ را که طعم ناخوشایندی دارد میخورید ، سپس صورت خود را در هم کشیده و می گویید واقعا نفرت انگیز است. مثال: شنیدن صدایی مهیب ، پریدن از جا و نگاه به سمت صدا. مثال: خبری تعجب انگیز ، اصطلاحات اغراق آمیز چشمانی گشاد شده حرکت دست ها و ابروها و ...  این ها نشان می دهند برای اینکه ما احساسات خود را بهتر آشکار کنیم ، در عکس العمل ها و حرکات و خود اغراق می ورزیم و اگر کسی می خواهد برخود تسلط یابد بایستی از هر نوع زیاده روی از این دست خودداری ورزد و احساسات یا حساسیت های خود را با عکس العمل های اغراق آمیز نشان ندهد. هدف شما در هر شرایطی باید به این شکل باشد. انجام شدن حوادث اتفاقی (مثل ترکیدن لاستیک ، تلخ کامی از دارو و ...) استفاده از کلمات درست و بدون زیاده روی ، بویژه بدون روترش کردن احساس خود را ابراز کنید.


و


    کنترل و آموزش برای تسلط بر خود از اینجا آغاز می شود. برای این مسئله اهمیت زیادی قائل شوید. باتسلط به این عکس العمل های بیرونی است که شما می توانید در تسلط بر عمق وجودتان نیز پیشرفت کنید.  


    در مرحله ی اول نقاط ضعف خودتان را دریابید:


1-   آیا در حین حرف زدن دست هایتان را زیاد حرکت می دهید ؟


2-   آیا هنگامی که می خواهید در مورد احساسات درونی خود اظهار نظر کنید (صمیمیت ، یا ناراحتی و غیره) خیلی بلند حرف می زنید؟


3-   آیا به استفاده از کلمات اغراق آمیز گرایش دارید؟


4-   آیا برای شدت بخشیدن به اظهار احساسات خود گرایش به انجام بیش از حد اشارات صورت دارید؟


برای از بین بردن نقاط ضعف خود ، از ساده ترین آنها شروع کنید. در کارتی خلاصه آنها را یادداشت کرده و مواردی را که باید روی آنها کار شود مشخص سازید.


    تنها تمایل داشتن به چیزی کافی نیست بلکه بایستی آنرا بدست آورد و معمولا برای این کار باید تلاش کرد. و تلاشی آمیخته با هیجان تنها کافی نبوده و باید پشتکار داشت.

    برای موفق شدن در یک زمینه ، تلاشی شدید به مدت کوتاه مدت کافی نیست ، برعکس بایستی خود را وادار نمود تا در این تلاش پشتکار داشت.


    یک مسئله را بعنوان یک اصل برای خود قرار دهید تا آنرا فراموش نکنید.{همانند غذا خوردن در ساعات خاص و وعده های خاص یا ...} مشکلات نبایستی ما را باز دارند و از هنگامی که برخود خاکم شدید تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید هرگز نباید تلاش های خود را متوقف کنیم. همانا ادامه ی تلاش مهم تر است.

    تمرین: تصمیم بگیرید که در یک روز معین به هنگام ظهر یک وعده ی غذا نخورید (درعوض اگر دوست دارید می توانید آب زیاد یا چند فنجان قهوه یا چای بنوشید) این تمرین اراده و تسلط شما را بر خودتان تقویت می کند.

    تمرین: نرمش یا دو برای 5 دقیقه یا یک ساعت پیاده روی.


    تمرین: روی زمین یا تشک سفت دراز بکشید. به مدت 30 ثانیه کاملا بی حرکت باقی بمانید. پس از آن ، این مدت را به 1 یا 2 دقیقه بیشتر افزایش دهید. بویژه ماهیچه های خود را به حالت کشیده و سفت نگاه دارید و پس از آن همه ی آنها را آرام رها سازید. تمرینی است برای مسلط شدن بر بدن.


                این را بدانید که موفقیت در پایان راه منتظر شما است.


 /یاد بگیریم: «چگونه بر خود مسلط شویم» ، پروفسور ار-اسپرینگر ، ترجمه ساعد زمان ،  ص ۴۲ تا ۵۶/


.. بسیار سفر باید تا پخته شود خامی ..


عازم سفر هستم و امید به پخته شدن خامی


براتون آرزوی سلامتی و بهروزی و حاکمیت برخود را دارم .


چگونه بر خود حاکم باشیم ؟ 2

ممکن است شما بطور خصوصی به خودتان  افتخار کنید و از انجام وظیفه یا گذراندن آزمایشی که برای موفقیت در آن تلاش زیادی کرده اید و یا بخاطر بدست آوردن تسلط بیشتر برخود احساس رضایت کنید. این احساس البته جنبه ی منفی نداشته و ممنوع نیست ؛ چیزی که ممنوع است به نمایش گذاشتن امکانات خود برای فریفتن دیگران است


اگر کسی در شرایطی مناسب به سر می برد ، کاری را که برای رسیدن به شرایط خوب او باید انجام داد ، انجام دهید. بجای اینکه بطور منفی به کسی حسادت ورزید سعی کنید دریابید او چه خصوصیت هایی را داراست که این موفقیت ها را کسب نموده اید و اگر در مقابل همان مراحل شکست خورده اید ، باشجاعت علل آنرا تجزیه و تحلیل کنید. از حسادت دوری نموده و مستقل باشید.


کارت را تهیه کن ! این کارت را همیشه با خود همراه داشته باش و در پایان هر روز آنرا بررسی کن و ببین که آیا در آن روز تسلیم این گرایشات شده ای یا اینکه در برابر آنها مقاومت کرده ای.


 


کسی که بر خود حاکم است ، در رفتارش با دیگران آرام ، متین و سنگین و جدی است و از خود بی صبری نشان نمی دهد. احساسات او را نمی توان از چهره اش خواند و طبیعتا هرگز به خشم نمی آید.!


با خشم و غضب مبارزه کنید : سعی کنید با دیده شدن اولین نشانه های بیرونی خشم را به محض اینکه متوجه آنها شدید متوقف نمائید. در آن هنگام شما خواهید توانست کنترل وضعیت تان رابدست بگیرید :


الف) شروع به تنفس عمیق و آهسته کنید.(آرام و منظم)


ب)  همه ی حرکات خود را آهسته کنید تا از طولانی کردن خشم خود بوسیله ی حرکات ناگهانی و بدون مقدمه جلوگیری کنید.


ج) با صدای آهسته و آرام صحبت کنید.


این سه نکته به شما اجازه می دهد تا دیگر در ورطه ی خشم فرو نیفتید.


/یاد بگیریم: «چگونه بر خود مسلط شویم» ، پروفسور ار-اسپرینگر ، ترجمه ساعد زمان ،  ص 33 تا 37/


بنا به گفته ی دوستان مبنی بر طولانی بودن مقاله قبلی در این یک سعی شده سخن کوتاه کرده و ادامه ی بحث را در پستی دیگر ارائه دهم.


چگونه بر خود حاکم باشیم ؟ 1

      برای تسلط بر خود باید به عیب های خود بپردازیم و آنها را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه می توان بر آنها چیره شد. تعدادی از آن عیب ها را می شماریم :


1-   بی خیال بودن                                                                           


2-   هوس های زود گذر


3-   بیکاری


4-   به سادگی تحت تاثیر قرار گرفتن


5-   حواس پرتی و ... 


کسی که بر خود حاکم باشد ، در برابر هوس ها مقاومت کرده و قبل از تسلیم شدن با فکر و شناخت عوامل بوجود آورنده ی آنها ، در برابرشان برخورد می کند. گاهی اوقات هم این کار را نمی کند. باید خو د را برای مقاومت در برابر این لذایذ تمرین داد.


از بیکار ماندن حتی برای یک ربع یا نیم ساعت خودداری کنید. وقت را با صرف کردن برای آهنگی که به سختی به آن گوش می دهید ، یا نگاه کردن به برنامه ی تلوزیونی که آنرا با بی میلی دنبال می کنید ، بیهوده از بین نبرید.


این توصیه ی بسیار ساده را بکار ببندید :


-   جز در ساعاتی که برای آرامش و استراحت از قبل مشخص نموده اید ، در بقیه ی ساعات بیکار باقی نمانید.


-   هنگامی که تصمیم گرفته اید کاری را انجام دهید ، اجازه ندهید چیزی حواس شما را پرت کند.


-   خود را به کار بیشتر عادت داده و سعی کنید که عمیقا غرق کار شوید.


این اصول را بکار ببندید :


-   با هرنوع بی خیالی مبارزه کنید.


-   از هوس های آنی پرهیز نموده و آنها را با تاخیر انداختن به تعویق بیندازید.


-   از هرگونه بیکاری دوری نموده و بهتر و بیشتر کار کنید.


 

      در ابتدای بحث جدید با سخنی از دکارت شروع می کنیم که می گوید: «تا حقیقت چیزی را در خود در نیابم ، هرگز آنرا قبول نخواهم کرد.»


این دو اصل را یاد بگیرید و سعی کنید به آن عمل کنید :


1-   در مقابل تاثیر تبلیغات ، داده ها و دوستانتان مقاومت کنید. قبل از آنکه موضوعی را با دید منتقدانه ی خود بررسی کنید ، آنرا قبول ننمایید.


2-   با حواس پرتی روانی مبارزه کنید.


*  ما به شما پیشنهاداتی قبل از ادامه ی درس و طرح مسائل دیگر ارائه می کنیم تا از این درس نتیجه ی بهتری بگیرید:


یکی از عادت های خوب حمل یک کارت کوچک است که اصلی را که میخواهید دنبال کنید ، روی آن نوشته شده باشد. این کارت را در کیف جیبی یا کیف پول و یا ساک دستی خود حمل کنید. در طول روز چندین بار یا مثلا هنگامی که کمی وقت دارید (مثلا در وسایل نقلیه عمومی و یا در اتاق انتظار) آنرا بخوانید. مثلا می توانید روی این کارت با تیتر بزرگ بنویسید: « مبارزه علیه بی خیالی» و در زیر آن نکات مهم یا خلاصه ی درس را یادداشت کنید.


 مثلا به این شکل:


مبارزه علیه بی خیالی


-   داشتن لباس آراسته ،


-   راست نگه داشتن خود ،


-   صدای محکم ،


-   خوب ادا کردن جملات و کلمات ،


-   حداکثر پاکیزگی.


علاوه بر آن شما می توانید در پایین این کارت یک فرمول تلقین به خود را بنویسید. بعنوان مثال: من در هر شرایطی رفتاری فعال خواهم داشت. یا من هر روز خودم را راست تر نگه میدارم و کلمات را بهتر و بهتر ادا خواهم کرد. و به این ترتیب این کارت را به مدت یک هفته با خود حمل کرده و سعی کنید نکاتی را که در آن ذکر شده است بکار بندید.  (از همین هفته شروع کن!

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
رجوع همزاد

پروفسور لیت ویت، استاد فیزیک دانشگاه سلطنتی لندن اینطور بیان می‌کند:از تمامی پیچیدگی‌های طبیعت، مشکل‌ترین و دوردست‌ترین آنها فضاست، زیرا فضا خودش ساختمانی دارد که بر روی شکل هر موجود زنده‌ای اثر می‌گذارد، گفتن اینکه فضا ساختمان دارد کمی عجیب به نظر می‌رسد، زیرا معمولا ما فضا را چیزی شبیه هیچ می‌دانیم که فاقد ساختمان است ما درباره فضا خلاء جای خالی تصور می‌کنیم، مانند بخش غیرفعال برای نقش زنده چیزهای مادی. هر چند معلوم شده که آنچه را که هیچ دربرگرفته چندان هم غیرفعال نیست.
هیچ، ساختمانی دارد که خواست واقعی چیزها را برآورد می‌کند، هر شکل، هر شیئی هر موجود زنده با تطبیق ساختمانی که فضا ابراز می‌کند بهایی برای وجودش می‌پردازد.
از آنجایی که مغزها و ادراک‌ها مناسب با این فضای خود ما دگرگون شده است، در نتیجه ما قادر به دیدن فضاهای دیگر نیستیم، ولی با تفکر، تصور ریاضی از آنها داریم و متوجه شده‌ایم که فضاهای دنیای بسیار کوچک ما دنیای اجزاء اساسی و دنیای بزرگ در میزان کیهانی به عنوان کل کاملا از فضایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، متفاوت است.
دانشمندان فیزیک کوآنتومی ابعاد دیگری را در این جهان کشف کرده‌اند، اما ابعاد این دنیا متفاوت و متنابه بوده و در شعور آدمی نمی‌گنجد. بسیاری برای تسخیر و یا پرواز روح، صرفا برای اینکه شوق و علاقه داشته و کنجکاو می‌باشند، بدون در نظر گرفتن قوانین و اصول این راه و بدون استاد، دست به تسخیر یا اشکال مختلف پرواز روح می‌زنند که عواقب ناگواری برای آنان دربرداشته و خواهد داشت. و نه تنها نمی‌توانند موفق شوند، بلکه بعدها بایستی زیر نظر استاد این مشکلات را از خود دور سازند.
شما در نظر بگیرید که می‌خواهید به خانه دوست یا همسایه خود بروید، یا اینکه شما در خانه‌ای مهمان هستید آیا برای وارد شدن به این منازل، ورود خود را اطلاع نمی‌دهید؟ و تعارفات معموله را انجام نمی‌دهید؟ پس نتیجه می‌گیریم که برای اعمال تسخیر و پرواز روح هم اصول و چهارچوبی وجود دارد که باید طبق این قوانین دست به این اعمال زد وگرنه باید منتظر عواقب آن بود.

رجوع همزاد

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
فیزیک کوانتوم

فیزیک کوانتوم، سرآغازی بر خداشناسی

برای بشر غربی، فیزیک از گالیله و نیوتن شروع شد. تصور و درک خاص نیوتن از طبیعت باعث شد که روشی مشخص و بسیار مفید برای بشر در جهت شناخت طبیعت بوجود آید. پذیرفتن یک نظم کلی در طبیعت باعث شد که بشر برای شناخت طبیعت از روابط منطق یعنی ریاضیات استفاده کند. بدون شک می‌توان ریشه این نوع طرز تفکر را در اعتقاد دینی این دانشمندان دانست. زیرا بر اساس اصول دینی اسلام و مسیحیت جهان دارای نظم و قائده است، لذا ایمان به وجود این قائده به عنوان یک اصل به تنهایی شرایطی را مهیا می‌سازد تا اینکه انسان در راه شناخت طبیعت بر اساس ریاضیات حرکت کند.


physics-couantom-va-khodashenasiاما در صورتی که علم به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد ممکن است بشر را به انحراف بکشاند. بشر غربی با گسترش دانش تجربی خود و فرمول بندی آن براساس ریاضیات توانست بسیاری از تکنولوژی‌ها را محقق سازد و بسیاری از از اسرار طبیعت را فرمول بندی نمایید. اگرچه نقش دین در شکل‌گیری این طرز تفکر خاص غیر قابل انکار بود اما این دستاوردهای شگفت برای بشر آن روز آن‌چنان عظیم به نظر می‌رسید که کم‌کم زمینه‌ای را مهیا ساخت تا به علم تجربی خود مغرور شده و نقش خدا را کاملا جدا از هرچیزی بداند. وقتی انسان می‌بیند که ریشه بسیاری از تکنولوژی‌های روز دنیا کاملا جدا از مفهوم دین و خدا، به دست می‌آید، آن‌چنان وسوسه می‌شود که بگویید، چون خدا تجربه پذیر نیست، پس نمی‌تواند وجود داشته باشد!

این علم پرستی تا چند دهه قبل ادامه داشت تا اینکه با گسترش علم فیزیک به ابعاد بسیار ریز، بشر با پدیده‌هایی مواجه شد که شناخت ما را از طبیعت دچار دگرگونی عظیمی کرد. ساختار کوانتومی طبیعت اگر به عنوان کامل‌ترین ساختار اتمی پذیرفته شود، باعث می‌شود که ما هیچ وقت نتوانیم ذات طبیت را بطور ۱۰۰% درک کنیم. بسیاری از اساتید فیزیک در سر درس کلاس‌های خود برای توجیه رفتار ذرات کوانتومی مجبور می‌شوند از کلماتی استفاده کنند که بر خلاف خط و مشی فیزیکی آنهاست؛ برای مثال در بررسی آزمایش دو شکافی و تداخل مجبوریم برای توجیه آزمایش بگوییم، ذره می‌فهمد، طبیعت می‌فهمد، ذره می‌تواند، ذره می‌بیند و … بهره گیریم.

علی‌رغم مقاومت بعضی از اساتید ساینس زده از به کار بردن اینگونه جملات، مجبور می‌شوند برای توجیه اینگونه آزمایش‌ها و پدیده‌ها از جملاتی که فهم و شعوری را به طبیعت نسبت می‌دهند، استفاده کنند. لذا، در دهه‌های اخیر علی‌رغم پیش‌بینی علم پرستان، رشد ایمان به خدا و وجود خالق هستی در بین دانشمندان فیزیک رو به فزونی است. امروزه برای دانشمندان ثابت شده که طبیعت تا حد خاصی از خود را می‌تواند برای ما عریان کند. یعنی اینکه به نظر می‌رسد نوعی اراده‌های ذاتی در طبیعت وجود دارد که نمی‌گذارد ما به عمق و ذات طبیعت پی‌ببریم. از جمله اینکه شما هیچ گاه نمی‌توانید به طور هم‌زمان سرعت و مکان یک ذره را با دقت بی‌نهایت معین سازید. آری خدا تاس نمی‌ریزد ولی بدلیل درک ناقص ما از طبیعت، مجبور می‌شویم از حساب احتمالات در فیزیک استفاده کنیم. عدم درک کامل ذات طبیعت به معنای عدم وجود نظم و ناظم نمی‌باشد. لذا امروزه دید دانشمندان فیزیک به مسئله وجود خالق بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. وجود یک خالق آفریننده نظم در طبیعت از بدیهیات دین اسلام می‌باشد و اسلام همواره ما را به شناخت طبیعت به عنوان یکی از راه‌های خداشناسی دعوت می‌کند. البته همین دین در کنار دعوت ما به شناخت طبیعت برای ما روشن کرده که شما هیچ گاه نمی‌توانید به ذات برخی از پدیده‌ها برسید. لذا به نظر می‌رسد «اصل عدم قطعیت هایزنبرگ» گواهی براین مدعاست که ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم ذات طبیعت را درک کنیم.

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
جادوی طبیعت

کتاب «جادوی طبیعت»، مجموعه‌ای از اندیشه‌های هوشمندانه و پرتوهایی شگفت‌انگیز از راستی و حقیقت است که بزرگترین پدیده طبیعی، یعنی پیدایش موجودات زنده را توضیح می‌دهد.انی کتاب فقط یک راهنمای عکس‌دار برای توضیح مطالب پیچیده علمی، به شکلی ساده نیست! بلکه محرکی هم برای اندیشیدن مانند دانشمندان است.
این کتاب گنجینه‌ای است برای هرکس که می‌خواهد از کار جهان سر دربیاورد. راهنمایی تصویری برای پرده برداری از رازی بزرگ در جهان پیرامون ما می‌باشد.

جادوی طبیعت

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
علم فیزیک و ارتباط آن با علم ورزش

علم فیزیک و ارتباط آن با علم ورزش


فیزیک چیست؟

فیزیک یکی مهمترین شاخه های علوم طبیعی بوده و بررسی تمام پدیده های طبیعی را به نحوی زیر پوشش خود قرار می دهد. علم فیزیک در مطالعه عناصر تشکیل دهنده ماده یا جسم مادی و عمل متقابل این عناصر غیر قابل انکار و بررسی چنین برهم کنش ها، خواص جسم مادی را در پیش روی ما قرار داده و دسترسی به مجهولات پدیده های طبیعی را آسان می کند. فیزیک علاوه بر بررسی ساختار جسم مادی و عوامل تشکیل دهنده آن، ارتباط نزدیک با سایر علوم طبیعی در رشته و بعنوان یک پدیده بنیادی در تمامی پژوهش های علمی کاربرد وسیعی را به خود اختصاص می دهد. بررسی اوضاع و احوال علومی نظیر انرژی، نور، مکانیک «جامدات و سیالات» شیمی، نجوم، زمین شناسی بدون استفاده از فیزیک امکان ندارد.

شاخه های سنتی فیزیک

تا پایان قرن نوزدهم و شروع قرن بیستم، حیطه عملیات علم فیزیک را در علومی نظیر، مکانیک، ترمودینامیک، الکتریسیته، مغناطیس، صدا و نور خلاصه می دانستند. مثلا، مکانیک را علم الحرکات و نور را برای دستیابی به علم اپتیک و صدا و شنوایی را برای دسترسی به علم اکوستییک و الکترومغناطیس را بعنوان رابط با تمامی شاخه های ذکر شده بکار می گرفتند. علم مکانیک بعنوان شاخص ترین رشته های علم فیزیک بکار گرفته شد و بسرعت توسعه یافت و به دو بخش استاتیک ودینامیک تقسیم گردید. قوانین بیشماری در ارتباط با استاتیک و دینامیک مطرح شد که اغلب آن ها امروز نیز در فعالیت های علمی صنعتی ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند.

فیزیک کوانتوم در شروع قرن بیستم دیدگاه ها نسبت به علم فیزیک دستخوش دگرگونی گردید و شاخه جدیدی بنام فیزیک نوین خصوصا بررسی انرژی هسته ای بدان اضافه شد. این تغییرات بیشتر تحت تاثیر اندیشه های نوین، ستاره تابناک و جاویدان عالم فیزیک یعنی «آلبرت انیشتین» قرار داشت. انیشتین، دیدگاه فیزیکدانان، عالمان و دانشمندان را نسبت به فضا، زمان و سرعت و حرکت بکلی دگرگون ساخت و مسائل پیچیده نیروی جاذبه ومعماهای کهکشان ها را حل نمود. کارهای علمی انیشتین و معادلات و برداشت او از نیروی جاذبه (که به نحو چشم گیری با تعریف نیروی جاذبه نیوتن اختلاف دارد) زمان فعلی را پوشش می دهد و قوانین ارائه شده او برآینده جهان تأثیر خواهد گذاشت. ثقل انیشتینی یا «نسبیت عام» همانطوری که بر اجرام سماوی و اقمار و ستارگان و سفینه ها اثر می گذارد، مطمئنا رشته های مختلف ورزش را متحول و متأثر خواهد کرد. چرا که سرعت در بیدار کردن انرژی نهفته اجسام رل اساسی بازی می کند و این مهم در فرمول E=mc انیشتین بیان شده است.

می دانیم سرعت و شتاب در کسب رکوردهای بالا رل اساسی را بازی می کند و کسب انرژی بالا توسط ورزشکار (یعنی فرمول انیشتین) قادر به خلق رکوردهای غیر قابل باور در سال های 2500 یا 3000 میلادی خواهد بود. البته آنچه در رابطه با انرژی نهفته و سرعت گفته شد، می تواند بعنوان خیال پردازی تلقی شده، ولی آینده رکوردهای حیرت انگیز در رشته های گوناگون ورزشی بستگی به سرعت و جذب انرژی دراین راستا دارد. به هرصورت با بکارگیری و استفاده از ثقل انیشتینی و حذف ثقل نیوتنی (به هر حال در مقابل ثقل انیشتینی قابل هضم نیست) کار رکوردها و ورزش نیز بهمین جا ختم نمی شود. به هر صورت فیزیک نوین ایجاب می کند در هر زمان، اصول و مبانی و تفکرات قبلی دانشمندان علوم ریاضی فیزیک مورد بررسی قرار گرفته و تغییرات جدید بکار رود.


پیدایش علم مکانیک زیستی یا بیومکانیک در ورزش

در سال هایی اخیر برای تجزیه و تحلیل حرکات جسمانی موجودات زنده خصوصا انسان (بیش از همه حرکات ورزشی) دانشمندان پس از بحث های طولانی به واژه بیومکانیک یا مکانیک زیستی روی آوردند. در حقیقت بیومکانیک نیز شاخه ای از علم مادر، یعنی «فیزیک» است و همان قوانین در این رشته نیز صادق می باشد.


تعریف علم بیومکانیک

در رابطه با تکنیک ها ومهارت های ورزشی، بیومکانیک به این شرح تعریف می شود:

بیو مکانیک علمی است که با بکارگیری قوانین فیزیک و مکانیک در حرکات ورزشی و فعالیت های روزمره انسان و تجزیه و تحلیل عمل و عکس العمل نیروهای داخل و خارجی بر بدن انسان و تأثیرات نهایی این نیروها صحبت می کند.

مکانیک زیستی یا بیومکانیک چه تغییراتی در روش ها و فنون ورزشی ایجاد کرده است:

بطور کلی کاربرد قوانین علم بیومکانیک یا مکانیک زیستی، در ورزش وتکنیک های مربوطه موجب تغییرات شگرف و باورنکردنی شده است؛ مثلا، تغییر در حرکات کلاسیک وزنه در حرکات کلاسیک وزنه برداری و برگزیدن «استیل چمباتمه» و کشش های انفجاری «کشش با شتاب بالا» رکوردهای این ورزش سنگین را به نحو چشم گیری تغییر داده، ضمنا موجب دگرگونی پایه ای در تکنیک های آن گردیده است.


رابطه علم فیزیک با ورزش

فیزیک اساس و بنیاد اکثر علوم طبیعی است و در زمینه های گوناگون علمی کاربرد دارد. ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست و بدون استفاده از قوانین فیزیک هیچ یک از فرآیندهای ورزشی قابل تجزیه و تحلیل نیستند! یکی از شاخه های پرارزش فیزیک، مکانیک است که در تمام زمینه های ورزشی بصورت پایه ای و گسترده، بکار می رود. برای ایجاد ارتباط بیشتر بین ورزش علمی و علم مکانیک تعریف هر دو را بشرح ذیل ارایه می کنیم. مقایسه این دو تعریف می رساند که چقدر ورزش علمی به علوم مربوط به فیزیک وابسته است.


تعریف علم مکانیک

علم مکانیک، علمی است که در رابطه با حرکت و تأثیر نیروها بر اجسام صحبت می کند.


تعریف علم ورزش

علم ورزش، علمی است که، در ارتباط با بکارگیری نیروی عضلانی ورزشکار و انتقال آن توسط تاندون های ماهیچه به اهرم های بدن او حرکت و جنبش آن ها را باعث شده و فعالیت های ورزشی به سرانجام می رسد یا نیروهای واقعی ورزشکار که نیروی عضلانی می باشند، بر اجسام که می تواند وسایل ورزشی و غیره باشد اثر کرده و تحرکات اهرم ها را بدنبال می آورد و موجب تکامل حرکت ورزشی خواهد شد. این دو تعریف بسیار شبیه به هم می باشند و می رساند چقدر قوانین فیزیک و رشته های مربوط آن در تکنیک های ورزش موثرند.

همین طور زمانیکه سرعت و قدرت و نرمش و کم نیاوردن نفس در کشتی آزاد فرنگی با ضوابط و قوانین جدید اعمال گردید، این دو ورزش از حالت خسته کننده و بی تحرک به ورزشی فعال و صاحب سبک و تکننیک و جذاب مبدل گردید یا زمانیکه مقررات شنا در برگشت تغییر کرد بطور وضوح بر روی رکوردها اثرات عمیق گذاشت. این مسیله در پرش ارتفاع با بکارگیری نیزه های فایبر گلاس و قابل انعطاف نیز معجزه کرد، اما در این میان کوچ ها و مربیان با بروز چنین تغیرات غیر قابل پیش بینی روبرو و غافل گیر شدند، ولی کلاس های توجیهی آموزشی و تیوریک عملی این نقیصه را نیز جبران کرد.

علم بیو مکانیک مربیان و مدرسین ورزشی را در تجزیه و تحلیل علمی حرکات ورزشی یاری داده و آن ها را در اجراء تکنیک ها و فنون علمی راهنمایی و تصمیم گیری را برای آنان آسان تر می کند.

مثلا در وزنه برداری استفاده وسیع از قوانین بیو مکانیک و مکانیک در حرکات کلاسیک و آموزشی جنبه های فنی تکنیکی این دو حرکت بعهده مربی است. این مربیان در سطح خیلی پیشرفته باید دانش بیومکانیک و قوانین مربوط به آن ها را جذب کرده و بکار گیرند. نقطه شروع جذب این دانش علمی بدون شک دانشکده های ورزش است. این دانشکده ها به جای واحد های درسی غیر ضروری، باید دروس فیزیک و بیومکانیک و ریاضیات مربوطه را جدی گرفته، علاوه بر واحدهای تیوریک، آزمایشگاه های آن ها را که به شکل عملی چگونگی کاربرد قوانین فیزیک و بیومکانیک در ورزش را نشان می دهند، برپا و تجهیز نمایند. آنچه ارزش علم بیو مکانیک را هر چه وسیع تر نمایان می کند، بهبود بخشیدن بر تکنیک ها و رکورهای ورزشی است و سرانجام شکوفایی استعدادهای نهفته نوآموزان ورزشکار است که از وظایف مربی بحساب می آید.


همچنین ببینید ...

دانلود کتاب نور و آینه‌هادانلود کتاب نور و آینه‌هادانلود کتاب نظریه نسبیت چیست؟دانلود کتاب نظریه نسبیت چیست؟فیزیک کوانتوم، سرآغازی بر خداشناسیفیزیک کوانتوم، سرآغازی بر خداشناسیدانلود کتاب سخنان انیشتیندانلود کتاب سخنان انیشتیندانلود کتاب فیزیک ناممکن‌هادانلود کتاب فیزیک ناممکن‌هادانلود کتاب این جهان سرشار از شگفتی‌هادانلود کتاب این جهان سرشار از شگفتی‌ها


filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
این جهان سرشار از شگفتی‌ها

 این جهان سرشار از شگفتی‌ها

نام اصلی این کتاب، «این جهان سرشار از شگفتی‌ها، اما قابل شناخت» است. نویسنده این کتاب، استاد فلسفه و سردبیر مجله «علوم فلسفی» است. وی در حلّ برخی از مسائل ماتریالیسم دیالکتیک و فلسفه علوم نقش چشمگیری داشته و رساله‌ها و مقالات علمی متعددی تألیف کرده است. او در این کتاب نشان می‌دهد که پیشرفت علوم سبب انعکاس هرچه ژرفتر تنوع بی‌پایان جهان مادی در قوانین و مقولات علمی می‌گردد.
فصل‌های این کتاب، نخست بصورت مقاله‌های جداگانه در ماهنامه علمی و فرهنگی هدهد انتشار یافت و اینک که بصورت یک کتاب منتشر می‌شود، کوشش شده است تا اشکالات موجود در آن حتی‌المقدور برطرف گردد.
متن اصلی (روسی ۱۹۷۴) توسط جان بوشنل (John Bushnell) و کریستین بوشنل (Kristine Bushnell) به انگلیسی ترجمه شده است و ترجمه حاضر از روی متن انگلیسی صورت گرفته است.

فهرست عناوین کتاب؛
– درباره شناخت این جهان شگفت انگیز
– مفاهیم، مقوله‌ها، شناخت
– ماده و حرکت
– تاریخچه‌ای از دیدگاه‌های فلسفی درباره ماده
– پایان ناپذیری ماده در حال حرکت
– قوانین بقاء در فیزیک نوین
– بازتاب پیوستگی و ناپیوستگی جهان مادی در شناخت ما
– اصل تقارن و نقش آن در شناخت
– اصول فیزیک و اهمیت آنها در شناخت
– مفهوم دیالکتیکی نسبی و مطلق
– تأثیر متقابل فیزیک و فلسفه

این جهان سرشار از شگفتی‌ها

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
{افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...}


"اد ممبر بینهایت"

{افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...}

Addmember

نسخه ویژه(VIP)

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید.

member 

نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است=5220 تومان  

ads 

جدیدترین نسخه : آپدیت 28 شهریور 95

کسب درآمد میلیونی!!!

توجه : این برنامه را با برنامه هایی که فقط ۲۰۰ کاربر میتونن عضو کانال کنند و کلا کاربردی نیست اشتباه نگیرید.

با کمک

ربات افزایش ممبر کانال تلگرام

شما میتوانید بینهایت عضو به کانالتون اضافه کنید.

آموزش ساخت تی دیتا(یعنی خودتون تی دیتا یا همون کاربر فیک میسازین و باهاش کسب درآمد میکنید)”

همراه با فیلم آموزشی کامل ساخت تی دیتا و افزودن اعضا به کانال

میتونید بی نهایت ویو(بازدید) برای پست هاتون بفرستید.

این نرم افزار اتوماتیک هست و نیازی به اینکه یکی یکی کاربر انتخاب کنی نداره...

فقط با چند کلیک میتونید چند هزار ممبر به کانالتون اضافه کنید.

addmember

این پکیج چیکار میکنه؟؟؟

۱-آموزش صفر تا صد اضافه کردن ممبر

۲-ساخت کاربر فیک(Tdata)

۳-ساخت شماره مجازی

۴-افزایش ویو برای پست ها

۵-ارسال پیام انبوه به کاربران تلگرام

member 

بخش اول این آموزش از ارزش بسیار بالایی برخوردار است , زیرا شما میتوانید بدون پرداخت پول به کسی و یا ثبت نام در سایت و…. بدون محدودیت برای خود Tdata بسازید و حتی همین Tdata را بفروشید, خیلی از سایت ها از همین روش برای ساخت tdata استفاده میکنند و الان در سایت های مختلف فقط از راه فروش tdata در حال کسب در آمد هستند

 member

بخش دوم این آموزش به شما یاد میدهد که به صورت اتوماتیک و بدون دخالت شما , به کانال ممبر اضافه کنید. یعنی شما با این آموزش میتوانید سیستم را به حال خودش رها کنید و به کارهایتان برسید تا خود سیستم شما به صورت اتوماتیک ممبرهای فیک به کانال شما اضافه کند!

 member

 نمونه ای از تعرفه های گزاف و زیاد فروشندگان ممبر و بازدید کانال!!!

member

 

 
همانطور که دیدید قیمت های سایت بالا چقدر بالا هست و فقط یکبار می توانید به یک کانال اضافه کنید!
تمام سایت هایی که ممبر می فروشن و حرفه ای کار می کنند از این روش استفاده میکنند.
شما میتوانید از این راه درآمد کسب کنید
میتوانید یک کانال بسازید و اعضای اونو به چند هزار ممبر برسونید
شما همچنین میتونید خودتون کاربر بسازید و از کاربران اختصاصی خودتون استفاده کنید و حتی بفروشید

میخواهید ممبرهای کانالتون رو به سرعت افزایش بدید؟

با نرم افزار

اد ممبر بینهایت

میخواهید ممبر بفروشید و یک شغل پردرآمد داشته باشید؟

بعضی از مشتریان ما الان دارن ممبر میفروشن و همچنان ما براشون مشتری میفرستیم.

 

قصد دارید کانالی با ممبرهای زیاد داشته باشید بدون هزینه ؟

تاریخ ارال فایل:2013/06/05 ساعت 14:42  

پول ندارید ممبر کانال بخرید ؟ میخواهید خودتون ممبر اضافه کنید؟

 

میخواید ممبرهایی داشته باشید که ریزش نداشته باشند ؟

 

ما برای حل این مشکلات تصمیم به ساخت پکیجی تحت عنوان اد ممبر بینهایت کردیم ,

و پس از مدتی این آموزش استثنایی رو ساختیم.


حال این پکیج چه مزیت هایی دارد؟

افزایش ممبر رایگان

افزایش ممبر کانال بدون محدودیت

اضافه کردن خودکار ممبر بدون دخالت شما

ساخت کانالهایی با اعضای بالا بدون هیچ گونه محدودیتی !!

داشتن ممبرهایی که قابلیت لفت ندارند و همیشه ثابت هستند

اضافه کردن ممبر بدون نیاز به ادمین بودن در کانال

قابلیت فروش ممبر برای کانال های دیگران

و….

قیمت اصلی پکیج:نرم افزار ممبر فیک40هزارتومان+نرم افزار بازدید اتوماتیک40هزارتومان+آموزش ساخت tdata و شماره مجازی 20هزارتومان=100هزار تومن

اما سایت ما همین امروز با تخفیف ویژه

این محصول را با قیمت استثنایی فقط 10هزارتومان به فروش می رساند

حال به برخی از سوال های رایج کاربران گرامی پاسخ میدهیم :

آیا ممبر فیک ریزش دارد و ممبرها کم میشوند ؟

خیر , حتی ۱ عدد از ممبرهای فیکی که به کانال اضافه کردید از کانال شما کم نمیشوند یعنی اگر ۹۹۹ ممبر به کانال خود اضافه کنید , تا وقتی که کانال شما وجود داشته باشد ۹۹۹ ممبر نیز وجود خواهند داشت.

ممبر فیک بازدید هم دارد ؟

شما میتوانید با بخش دوم آموزش بازدید های پست های خود را نیز افزایش دهید.

برای اضافه کردن ممبر باید ادمین کانال باشم ؟

خیر , نیازی به ادمین بودن نیست , این ویژگی , این امکان را به شما میدهد که شما برای کانال های دیگران نیز کاربر اضافه کنید و در قبال آن پول دریافت کنید

من میتوانم بدون محدودیت ممبر به کانال اضافه کنم ؟

بله , بدون هیچ محدودیتی

ممبر فیک چه فایده ای دارد ؟

شما میتوانید با اضافه کردن ممبر فیک به کانال خود با تبادل ممبر حقیقی بدست آورید یعنی اگر شما ۵۰K ممبر فیک داشته باشید با یک تبادل با کانال ۵۰k ممبر واقعی , تعداد زیادی ممبر واقعی بدست می آورید بدون پرداخت هیچ هزینه ! همچنین میتوانید برای دیگران در کانال خود تبلیغ کنید و کسب درآمد کنید.

من میتونم به فروش ممبر فیک بپردازم ؟

بله شما میتوانید مانند خیلی از سایت های حال حاضر با فروش ممبر فیک یا خود نرم افزار به دیگران پول زیادی بدست آورید.

آیا این نرم افزار همون نرم افزاریه که 200ممبر اضافه میکنه ؟

خیر این آموزش کاملا با آموزش گفته شده تفاوت دارد و اون نیست.

آیا پکیج کار نداد هزینه ما را بازگشت میدهید؟؟

بله در صورت اثبات عدم کارکرد ((که فکر نکنم زیرا این پکیج بارها تست شده و تضمینی)) هزینه به طور کامل پرداخته میشود از لحاظ برگشت پول خیالتان راحت ما شاهد بازگشت پول شما هستیم.

این پکیج شما در ۲۴ ساعت چند ممبر فیک میدهد لطفا دقیق بگویید؟

این پکیج که به طور اتوماتیک میباشد در ساعتی ۲۵۰ ممبر فیک و در ۲۴ ساعت ۶۰۰۰هزار ممبر فیک به طور خالص میدهد.(تضمینی و اثبات شده)

حتما در سایت شما مثل بقیه سایت ها برنامه های قلابی که اصلا کار نمیکنند معرفی شده است و قصد فریب دادن مردم را دارید؟

باز هم خیر , ما در سایت چندین بار به کاربران تذکر داده ایم که این برنامه ها (برنامه های قلابی) افزایش ممبر تلگرام را نخرید همچنین یکی از این نرم افزار ها در سایت رایگان است پس با عقل جور در نمی آید در این بسته از اینجور برنامه ها وجود داشته باشد.

 member

 member

با اضافه کردن ممبر فیک اکانت تلگرام من اسپم میشود؟

خیر هیچگونه مشکلی برای اکانت شما پیش نمی آید.

روش لاین ممبر(((ممبر های کاملا ایرانی و فعال)):

ممبر لاین چیست؟؟ممبر لاین یعنی اینکه وقتی شما با فیک ممبر ۱۰کا یا بیشتر ممبر ساختید و میتونید با این پکیج ممبر لاین، ممبرهای واقعی کسب کنید. چون اکثر کاربرها زمانی که میبینند کانالی ۳۰۰ممبر یا مقداری کمتر یا بیشتر عضو دارد، درجا لفت میدهند اما وقتی ببینند ۱۰کا یا بیشتر عضو دارد، عضو دائمی می شوند.

پس شما با استفاده این ممبر لاین میتوانید روزانه حداقل 5 هزار عضو بگیرید با توجه به ممبر فیک و حتی ممکن است با استفاده از این پکیج 10 هزار عضو در روز بگیرید بستگی فقط به خودتان دارد هیچ بلاکی در کار نیست.

 

آیا میخواهید در عرض یک روز چندین هزار عضوکاملا ایرانی و فعال داشته باشید ؟
آیا میخواهید در عرض ۱ روز مشتریان خود را ۱۰ برابر کنید؟

مزیت های پکیج افزایش اعضا :
* بدون تبلیغات و خستگی در کانال های مختلف اعضای خود را افزایش دهید
* راه حل مناسب و عالی برای بالاتر نشان دادن ممبر کانالها
* برای جذب و Join کردن کاربران جدید در کانال شما بهترین گزینه است

* اضافه شدن م

لینک 1000سوپر گروه به رایگان و جدید، هدیه ما

به شما بازدیدکننده محترم سایت جهت اطمینان و تشکر از همراهی شما عزیزان

برای راحتی کار شما وارد کانال شوید و بعد میتونید از طریق کانال وارد سوپر گروه ها شوید 

https://telegram.me/linkgroupss

برای به دست آوردن سوپر گروه ها دیگر هزینه نکنید

نکات افزایش اعضا در روش جدید :
* اعضا کاملا ایرانی هستند.
* اعضا به صورت دائمی و واقعی در کانال شما حضور دارند.
* و سورپرایزی عالی: هیچ وقت بلاک یا اسپم نمی شوید حتی با ممبر لاین!

فکر کنید در این سوپر گروه ها حداقل۵۰۰نفر هستند که شما با قرار دادن لینک خودتون یک دفعه چند صد نفرو به کانال بیارین و تبلیغ کنید تازه این یک سوپر گروه بود در این پکیج چند صد نمونه سوپر گروه میباشد.

*******************آپدیت 28 شهریور 1395********************

۱-اضافه شدن 200 سوپر گروه جدید مخصوص تبلیغ کانال و افزایش ممبر تضمینی
۲- اضافه شدن ربات افزایش ممبر نسخه جدید خردادماه
۳-اضافه شدن برنامه کسب درامد فقط از تلگرام **سورپرایز ویژه و مخصوص برای اولین بار**تضمینی

قیمت فقط ده هزار تومان همین امروز

توجه:از فردا قیمت همان 20هزار تومان خواهد شد.

با خرید 10هزارتومان میلیونی سود کنید...

قضاوت با شماست!

ده هزارتومان بدهید نرم افزار اصلی را بخرید یا ده هزارتومان بدهید و یک نفر دیگر راحت کسب درآمد کند و چند ممبر را برایتان بیاورد؟!!

من جای شما بودم نرم افزار اصلی رو می خریدم و خودم برای بقیه ممبر اضافه می کردم یا اصلا خود نرم افزار رو میفروختم و چند برابر پولی که دادم رو درمیاوردم. 

لطفا ادامه کار رو بخوانید :

نکته ی مهم فقط تعداد اعضای کانال شماست , در حقیقت این عدد میزان درآمد شما را تعیین میکند. از طرفی شما برای شروع کارِ کانال با مشکلاتی رو به رو هستید , چون هنوز تعداد ممبر های شما کم است روند رشد اعضا به کندی پیش خواهد رفت , در اینجا پکیجی که بتوانید ممبر های فیک یا جعلی به کانال خود اضافه کنید تا عدد ممبر های شما افزایش یابد و به همان نسبت ممبر های واقعی وقتی وارد کانال شما می شوند با دیدن تعدا اعضای بالا , بیشتر مشتاق می شوند تا درکانال شما بمانند و این یعنی اینکه درامد شما به مرز تثبیت شدن نزدیک میشود. هم چنین با ربات بازدید بازدیدهایتان را بالا برده و با کانال های دیگر تبادل کنید.

بدون نیاز به روت بودن گوشی و بدون ریپورت شدن و بن شدن

++۱۰۰درصد تست شده و تضمینی++

++قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر و گوشی++

***تضمین بازگشت وجه درجا(درصورت اثبات)***

**2k هدیه فیک ممبر (تی دیتا-Tdata) به پکیج اضافه شد** 

این هم کانال تست اعضا فیک که به وسیله این پکیج 1508 تا کاربر فیک به آن اضافه کردیم.

(جهت اطمینان) 

https://telegram.me/TESTFAKE

برخی از نظرات کاربران و خریداران این محصول :

 فرشاد الهوردیانی:

باتشکر از سایت و پشتیبانی خوبتون.

 

محمد رعنایی : 

آقا دستت طلا فکر نمی کردم کار کنه ولی حلالت

 

زهرا اسکندری : 

باورم نمیشه  لایک دارییییییییی

 

فاطمه :

ده هزارتومن واقعن چیزی نیست برای آوردن اعظا!!!دستتون درد نکنه یکی از آرزوهام این بود یه کانال پرممبر داشته باشسم و کانالمو اعظاشو زیاد کنم مرسی از شما...

 

mohahhad : 

خیلی خوب نبود ولی بدم نبود بدردم خورد مرسی :)

 

مهندس علی : 

کاش زودتر اینو میدیدم همین دیشب 20تومن دادم واسم هزارتا بیاره با این خودم5هزارتا اضاف کردم تازه بیشترم میشه اضاف کرد من حوصلشو نداشتم.حیف

کاش زودتر این سایتو پیدا میکردم:(

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید تا به نمایش بگذاریم :

توجه : لینک دانلود پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل واردشده نیز ارسال خواهد شد. 

قیمت کمتر محصول به علت درخواست زیاد کاربران انجام گرفت و دلیلی بر بی کیفیت بودن محصول نمی باشد. 

همچنین توجه نمایید که وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح، داشتن ایمیل و یا شماره موبایل الزامی نبودهومی توانید از ایمیل و یا شماره موبایل غیر واقعی استفاده نمایید چرا که فایل پس از خرید برای شما فعال شده و قابل دانلود است.

اگر نتوانستید از طریق درگاه پرداخت بانک، پرداخت خود را انجام دهید،

در ار تباط باشید.

(خرید با شارژ ایرانسل و یا همراه اول نیز فقط جهت آن دسته

از کسانی که کارت بانکی ندارند، فراهم شد)

توجه: 

اکثر سایت های جعلی و مخرب افزایش عضو در کانال تلگرام، بدون دارا بودن درگاه پرداخت بانکی شرکتی ، اقدام به افزایش عضو از روش کارت به کارت کردن یا از طریق درگاه های (زرین پال و پی پال و … ) می کنند که اینگونه خرید ها هیچگونه رد پایی برای اینکه شما پیگیری از خرید خود را در صورت نارضایتی داشته باشید نمی گذارند.

 (لطفا جهت مشاهده لینک ها به پایین مطلب مراجعه کنید)

توجه: جهت استفاده از درگاه پرداخت بهتر است از درگاه پرداخت بانک پارسیان استفاده کنید و نوع درگاه پرداخت به نوع کارت شما بستگی ندارد و با هرکارت بانکی می توان از هر درگاه پرداختی استفاده کرد و پرداخت را انجام داد، اما پیشنهاد ما درگاه پرداخت بانک پارسیان هست.

Add member To telegram Channel, آدرس کانال تلگرام گیزمیز, آموزش روش های افزایش اعضاء کانال در تلگرام, اسم مدیر کانال تلگرام گیزمیز, اضافه کردن عضو به کانال تلگرام, اطلاعات مدیر کانال تلگرام گیزمیز, افزایش اعضای کانال تلگرام, افزایش اعضای کانال تلگرام تضمینی, افزایش اعضای کانال تلگرام کاملا ایرانی, افزایش افراد به کانال, افزایش افراد تلگرام در کانال, افزایش افراد در کانال, افزایش افراد کانال تلگرام,افزایش افردا گروه تلگرام, افزایش تضمینی تلگرام, افزایش تضمینی تلگرام کانال, افزایش تضمینی عضو در کانال تلگرام, افزایش تضمینی عضو کانال تلگرام, افزایش تلگرام کانال, افزایش عضو تضمینی تلگرام, افزایش عضو تلگرام, افزایش عضو در channel, افزایش عضو در چنل, افزایش عضو در چنل های تلگرام, افزایش عضو در کانال تلگرام, افزایش عضو کانال تلگرام, افزایش ممبر ایرانی تلگرام, افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام, افزایش ممبر تضمینی تلگرام, افزایش ممبر تلگرام, افزایش ممبر تلگرام افزایش ممبر تلگرام تور, افزایش ممبر تلگرام کانال, افزایش ممبر تلگرام کانال تفریحی علمی, افزایش ممبر تلگرام کانال ورزشی, افزایش ممبر تلگرام کانال گردشگری,افزایش ممبر تلگرام گردشگری, افزایش ممبر در تلگرام, افزایش ممبر در چنل تلگرام, افزایش ممبر در کانال تلگرام, افزایش ممبر کانال تلگرام, افزایش ممبر کانال تلگرام جواهرات, افزایش ممبر کانال تلگرام گردشگری اموزش حذف اکانت تلگرام, افزایش کانال تلگرام, اموزش حذف اکانت تلگرام تصویری امکانات واتس‌اپ تلگرام وایبر و لاین ایدی مدیر, تبلیغ در هایک, تبلیغات در هایک, تبلیغات هایک, تلگرام, حذف اکانت تلگرام خرید ممبر تلگرام, خرید ممبر تلگرام, خرید ممبر تلگرام کانال ورزشی, خرید ممبر تلگرام کانال پزشکی, خرید ممبر کانال تلگرام گردشگری, خرید کاربران تلگرام درامد مدیر کانال تلگرام گیزمیز, روش حذف اکانت تلگرام, قیمت ممبر تلگرام, قیمت ممبر کانال تلگرامگروه های تلگرام ، استیکر تلگرام ، هک تلگرام ، گروه تلگرام ، تلگرام ، گروه تخصصی تلگرام ، گروه های تخصصی تلگرام ، طراحی استیکر ، قابلیت جدید تلگرام ، گروههای مذهبی ، افزایش ممبر فیک ،ممبر فیک ، اسپم شدن ، اعضای فیک ، ترفند تلگرام جدید ، ممبر کانال ، ساخت گروه 1000 نفره ، لینک گروه تلگرام ، تبلیغات کانال ، ترفند مخفی تلگرام ،تلگرام در ایران ، مسدود شدن کانال ، خرید کانال ،افزودن شماره به کانال ، استیکر اسم تلگرام ،افزایش بازدید کانال ، افزایش اعضای گروه ، سوپر گروه ، استیکر اسم ، استیکر اسم خودم ، استیکر نام عشقتون ، استیکر نام های پسر ، سفارش استیکر ، کانال استیکر تلگرام ، استیکر اسامی ایرانی ، گروه تبلیغاتی تلگرام ، تلگرام پیشرفته ،تلگرام فارسی ، گروه پزشکی تلگرام ، سرنوشت تلگرام ، مسدود شدن تلگرام ، کانال شلوغ تلگرام ،تبلیغ رایگان کانال ، نسخه جدید تلگرام ، دانلود تلگرام ، ارسال نشدن پیام در تلگرام ، Sorry ، کانال تلگرامی ، هک نشدن تلگرام ، نرم افزار هک تلگرام ،تبلیغ تلگرام ، شماره مجازی ، گروه مذهبی ، خواندن پیام دیگران در تلگرام ، هک نشدن در تلگرام ،هشدار پلیس فتا ، آموزش امنیت تلگرام ، آمار تلگرام، وضعیت تلگرام ، استیکر نام ها ، افزایش اعضای کانال ، بلاک شدن تلگرام ، تبلیغ کانال تلگرام ، کند شدن تلگرام ، آموزش های تلگرام ، تبلیغات تلگرام ،گروههای تلگرامی ، استیکر جدید تلگرام ، stickers ،استیکر مذهبی ، امکانات تلگرام ، هک شدن تلگرام، شماره تلگرام ، حذف شماره تلگرام ، پروفایل تلگرام ، لینک تلگرام ، تبلیغ گروه تلگرام ، ساخت استیکر تلگرام ، دعوت گروه تلگرام ، تلگرامی ، ترفند تلگرام ، آموزش تلگرام ، استیکرهای تلگرام ، کانال تلگرام ، اخبار تلگرام ، گروه مذهبی تلگرام ، استیکر عاشقانه ، ربات های تلگرام ، ربات تلگرام ، تلگرام ویندوز ، انواع گروهها در تلگرام ، ترفندهای تلگرام ،تبلیغ کانال ، امنیت تلگرام ، فیلتر شدن تلگرام ،گروهای تلگرام ، استیکرساز ، استیکر ، Telegram ،T طریقه افزایش ممبر گروه تلگرامدانلود نرم افزار افزایش ممبر تلگرام،دانلود رایگان برنامه افزایش ممبر کانال تلگرام،دانلود نرم افزار ادد ممبر،دانلود نرم افزار mem،ربات فیک ممبرber adder for telegramدانلود نرم افزار ،ربات افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان،ربات فیک ممبر تلگرامmember ،هک ممبر کانال تلگرامadder for telegram

سه اصل مهم در خرید اینترنتی:

  

 

 


filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)


کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

عاشق شدن

 

قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب و تعیین قیمتی کمتر، اقدام به فروش یک فایل بی محتوا می کنند. نه فقط هنگام خرید این محصول همیشه هنگام تهیه ی هر محصولی از پشتیبان تلفنی آن محصول مطمئن شوید.

و اما در مورد کتاب...

خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول داشته باشد و یا می خواهید دل کسی را بدست بیاورید و در این راه همیشه با شکست مواجه شده اید.

دوستان و یا اطرافیان شما به راحتی دل دیگران را بدست می آورند راحت همه عاشقشان می شوند ولی شما با وجود موقعیت بهتری که دارید موفق نمی شود! چرا ؟

آرزوی داشته اید که شماهم شخص مورد علاقه خود را مثل دیگران در کمترین زمان شیفته و عاشق خود نمایید اما ... چرا ؟

عاشق کردن دیگران

هر فردی در طول زندگی نیاز دارد افراد زیادی را عاشق خود نماید از دوستان و همسر آینده گرفته تا همکاران و رئس شرکت و ...

آیا واقعا عاشق کردن دیگران فرمول خاصی دارد ؟

فرمول عش

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)  نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب در سایت toknowmyself با فروش بالایی مواجه شده است و آلان یکی از پرفروشترین کتاب های سایت آمازون می باشد.

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم به شما کمک می کند ذهن دیگران را شست و شو دهید و میلی شدیدی نسبت به خود ایجاد کنید. با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید

 نسخه ی فارسی

نسخه ی فارسی این کتاب برای اولین بار به صورت الکترونیکی منتشر شده است و فعلا هیچ نسخه ی چاپی از این کتاب وجود ندارد. 

نسخه ی انگلیسی این کتاب به قیمت 17 دلار ( حدود 50 هزار تومان) به صورت الکترونیکی به فروش می رسد. قیمت این کتاب در گذشته 5500 تومان بود که به دلیل فروش قابل توجه ای که  داشته، قیمت آن افزایش پیدا کرده است. هزینه ی ترجمه ی این کتاب فعلا 8700 تومان تعیین شده است و به زودی مجدد افزایش می یابد. صفحه ی فروش نسخه ی انگلیسی کتاب در سایت آمازون:

http://www.amazon.com/How-make-someone-fall-love/dp/149491123X/ref=p d_sim_14_4?ie=UTF8&refRID=1CXFAXMHXX11KW69QJH6&dpID=41KKX66C5zL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL160_SR124%2C160_

متاسفانه بعضی افراد سودجو با سوء استفاده از نام فاروق رضوان اقدام به انتشار نسخه ی جعلی و بی کیفیت کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم کرده اند. بر خلاف ادعای این افراد هیچگونه توضیح اضافه ای به نسخه ی انگلیسی این کتاب فعلا افزوده نشده است. شاهین زند - نویسنده، پژوهشگر و روانشناس سایت نوین اطلس اقدام به ترجمه ی این کتاب کرده و مطالبی مرتبط با این کتاب را نیز در سایت نوین اطلس درج کرده است. برای اطمینان بیشتر از کیفیت و تاثیر مطالب این کتاب می توانید به بخش روانشناسی عشق در سایت نوین اطلس مراجعه کنید. پس هنگام خرید کتاب های فاروق رضوان حتما دقت کنید نام شاهین زند به عنوان مترجم قید شده باشد در غیر اینصورت آن کتاب نسخه ی جعلی بوده و ضمانت کیفیت و بازگشت وجه ندارد.

همیشه هنگام خرید کتاب ها یا محصولات الکترونیکی دقت کنید که شماره ی تماس مسئول فروش به عنوان پشتیبان محصول حتما درج شده باشد در غیر اینصورت اطمینانی به خرید آن محصول نیست

 

تفاوت این کتاب با دیگر کتاب ها

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم یک کتاب ساده و معمولی نیست که توصیه های واضع و آشکار به شما بکند توصیه هایی که همه ی ما با آن آشنا هستیم. مثل مهربان بودن، هدیه خریدن و نزدیک وی قرار گرفتن.

اطلاعات موجود در این کتاب برگرفته از علوم روانشناختی است که با وجود تخصصی بودن به زبانی بسیار ساده بیان شده است تا هر شخصی بتواند به سادگی متوجه ی آن شود. علومی که در این کتاب بررسی می شود شامل روانشناسی رفتار، برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه، روانشناسی عشق، روانشناسی ارتباط، برنامه ریزی عصبی کلامی، آناتومی بدن، بازاریابی و تحقیقات علمی می باشد

 

به درستی استفاده کنید

هدف اصلی نوشتن کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم این است که به اشخاصی که می خواهند از تنهایی در بیایند و یک رابطه ی با هدف ازدواج داشته باشند کمک شود. این کتاب همچنین در جهت بهبود ازدواج زوج ها و بازگرداندن عشق های از دست رفته ی آنان می باشد.

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای افرادی که با هدف پیدا کردن دوست دختر یا پسر و بازی با احساسات دیگران می خواهند رابطه ی خود را ایجاد کنند نوشته نشده است. در صورتی که با چنین اهدافی این کتاب خریداری شود مسئولیت مشکلاتی که ممکن است در آینده پیدا کنید با من نخواهد بود.

درست است که قصد من فروش این کتاب است اما هرگز نخواسته ام باعث شکستن دل شخصی شوم. پس اگر صد در صد از کاری که می خواهید بکنید مطمئن نیستید لطفا این کتاب را نخرید.

بدون شک قصد شما یک عشق واقعی و یک احساس پاک است و نه تفریح و خوش گذرانی و فریب دیگران. دلیل اینکه با چنین لحن تندی رفع مسئولیت می کنم این است که این کتاب مثل کتاب های دیگر نمی باشد در واقع این کتاب مثل یک سلاح است که می تواند با مقاصد خوب و بد به کار گرفته شود.

خداوند شاهد هدف من از نوشتن این کتاب است و می داند هیچگاه نمی خواهم به هیچ انسانی با نوشتن این کتاب صدمه بزنم

قبل از خرید از شما می خواهم از این کتاب به درستی استفاده نمایید و فقط در راستای اهداف انسان دوستانه استفاده نمایید و هدف همه ما داشتن یک جامعه سالم باشد.

اگر هدف شما برگرداندن عشق از دست رفته یا بهبود رابطه است این مطلب را مطالعه کنید: 5 مرحله ی برای بازگرداندن عشق از دست رفته

با وجود اینکه مطمئن هستم کتاب رضایت کامل شما را جلب می کند اما درصورتی که از کتاب رضایت نداشتید با شماره ی زیر تماس گرفته تا هزینه ی پرداخت شده به شما بازگردد. 

                                                                                 

                                                                                          

مبلغ قابل پرداخت 8,700 تومان

ت

 

 

 09378586207

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
کوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسب

کوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسب



کوچک
 کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسبReviewed by محمد شریعتon Sep 13Rating: 4.5کوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسبکوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسب

کوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسب

بانوان توجه داشته باشند که کوچک کردن شکم نیاز به وقت و حوصله زیادی دارد، بخصوص زمانی که نقاطی از شکم شما دارای مقاومت کاهش چربی باشد و به راحتی نتوان آن نقطه را کاهش حجم و لاغر کرد.
دو ناحیه از شکم که ناحیه زیرین شکم و پهلوها می باشد با ورزش کردن و رژیم های غذایی به سختی لاغر خواهد شد. بعضی افراد این روز های برای لاغر کردن از وسایل لاغری استفاده می کنند در حالیکه هیچ کدام از این روش های برای لاغر شدن موثر نمی باشد. شما با رعایت نکاتی که در ادامه مطلب خواهیم گفت و انجام تمرینات مدنظر براحتی می توانید به اندام مورد نظرتان دست پیدا کنید.

اولین نکته ای که برای لاغر کردن شکم باید انجام دهید این است که عادات غذایی خود را تغییر دهید، به جای یک شیر قهوه بزرگ،خامه و کیک خامه دار، از شیر قهوهی کوچک و بدون چربی و یا کیک هویچ و کشمش استفاده کنید. پس از این نکته نتیجه می گیریم که کنار گذاشتن مواد غذایی که دارای چربی می باشند از نکات مهم می باشد.

در ادامه یکسری نکات عمومی را دکر می کنیم که عادات غذایی بسیاری از مردم می باشد که فردی بخواهد لاغر کند باید به انجام این نکات دقت بسیاری داشته باشد :
-    هنگام فیلم دیدن، بجای چیپس از کمی آجیل یا میوه استفاده کنید.
-    در هنگام پخت غذا از رغن کم تری استفاده کنیدو یا از روغن زیتون استفاده کنید.
-    از مواد غذایی سرخ کردنی به شدت پرهیز کنید و زیرا با نخوردن یک وعده سیب زمینی سرخ کرده، ۵۰۰ تا ۴۰۰ کالری ذخیره کرده اید.
-    اگر کارمند هستید از ظرف غذای کوچک استفاده کنید.
-    هر روز صبح یک سیب کامل میل کنید.
-    صبح بعد از صبحانه و بعد از ظهر یک لیوان آب کلفس میل کنید.

از آنجایی که بسیاری از شما، مایل به کوچک کردن شکم خود به روشهایی صحیح هستید و قطعا تا حالا سوالاتی نیز در ذهن شما در این خصوص ایجاد شده است، ما قصد داریم تا با ارائه سلسله مقالاتی مفید وتایید شده توسط مراکز معتبرعلمی و ورزشی دنیا، آنها رادر قالب سوالاتی جالب توجه به شرح ذیل ارائه نماییمFrownبا پی گیری این مقالات می توانید پاسخهای خود را بیابید).

سوال :

آیا می‌توان عضلات بالا و پایین شکم را جداگانه ورزش داد؟

ممکن است اینطور به نظر برسد که شما می‌توانید عضلات بالا و پایین شکم را جداگانه ورزش دهید. اما حقیقت این است که نمی‌توانید قسمتی از یک عضله را جدا از قسمت دیگر منقبض کنید.

کوچک کردن شکم بانوان و یک رژیم غذایی مناسب

تحقیقاتی بر روی نحوه ی فعال شدن عضله شکم ،‌ در حرکت دراز نشست انجام شده و نشان می‌دهد که در دراز نشست معمولی ، شما ممکن است کشش و انقباض بیشتری در قسمت بالای عضله ی مستقیم شکمی‌احساس کنید. درست است که فیبرهای عضلانی که در قسمت بالایی این عضله قرار دارند ، هنگام انجام درازنشست ساده کوتاهتر از فیبرهای پایینی می‌شوند ، اما در واقع کل عضله در هنگام حرکت فعال است.

هنگامی‌که شما درازنشست معکوس یا دراز نشست با بالا آوردن لگن و پاها را انجام می‌دهید ، برعکس می‌شود و کشش و انقباض ، را بیشتر در قسمت پایینی عضله مستقیم شکم احساس می‌کنید. اما در این حالت فیبرهای قسمت بالایی عضله هم منقبض می‌شوند و فعال هستند.

در واقع در دراز نشستی که لگن ثابت باشد و تنه بالا آورده شود علاوه بر تحرک بیشتر قسمت بالایی عضله مستقیم شکم ، عضله مایل داخلی نیز فعال می‌شود و شما احساس می‌کنید که بالای شکم بیشتر تحت کشش قرار دارد.

در درازنشست معکوس قسمت پایینی عضله مستقیم شکم فعال است و همچنین عضله ی مایل خارجی نیز فعال می‌شود و به همین دلیل احساس می‌کنید که پایین شکم تحت کشش و انقباض بیشتری قرار گرفته است.

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
نکاتی برای فرم دهی به باسن

نکاتی برای فرم دهی به باسن



نکاتی برای فرم دهی به باسنReviewed by محمد شریعتon Sep 13Rating: 4.0نکاتی برای فرم دهی به باسننکاتی برای فرم دهی به باسن

نکاتی برای فرم دهی به باسن

اول از همه باید گفته شود که فرم دادن به این بخش عضلانی بدن کار آسانی نیست زیرا چربی در بدن خانم ها اغلب در پایین تنه ذخیره می شود یعنی ران وباسن تقریبا از نقاطی هستند که بیشترین چربی را در بدن خانم ها ذخیره می کند.
پائولین نوردین می پندارد که :
تنها راه برای بهبود شکل و فرم عضلات باسن این است که سخت تمرین کنید و در این مسیر سخت پشت کار داشته باشید. به شما توصیه می کنیم که تا انتهای مقاله با ما باشید و نکات پیشنهادی این متخصص زبده را به خاطر بسپارید تا عضلات ناحیه نشیمن گاه تان تراشیده و خوش فرم شوند.

بزرگ ترین اشتباهی که خانم ها در زمینه تمرین روی عضلات سرینی (باسن) مرتکب می شوند، چیست؟
اکثر خانم ها فکر می کنند که برای دستیابی به نتایج دلخواه باید ۲۰تا ۳۰ تکرار از هر حرکت را اجرا کنند. اما اگر هدف شما ساختن عضلات بیشتر است، این رویکرد کاملا اشتباه است. زمانی که چنین ست های طولانی ای را اجرا می کنید، در حقیقت در حال تمرین دادن تارهای عضلانی استقامتی هستید، نه تحریک عضلات به رشد! بهتر این است که شدت تمرین را بالا ببرید و از وزنه سنگین تری استفاده کنید، اما فقط ۸تا ۱۵ تکرار را در هر ست به انجام برسانید. شما می توانید هزاران ست اسکوات و لانچ را اجرا کنید، اما مادامی که وزنه را افزایش ندهید، در بن بست و عدم رشد باقی خواهید ماند.

اصلا قوی بودن عضلات ناحیه باسن چه اهمیتی دارد؟
عضلات سرینی از نقش بسیار مهمی در حفظ راستای طبیعی قامت و همین طور در جریان اجرای اکثر حرکات پایه برخوردار هستند.این عضلات همچنین فشار را از روی ناحیه کمر برمی دارند، بنابراین، اگر به مشکلات کمر مبتلا هستید، ساختن عضلات سرینی قوی برایتان اهمیت دو چندانی خواهد داشت. متاسفانه، اکثر مردم در تمام طول روز در محل کار فقط روی باسن شان می نشینند و اصلا از این عضلات استفاده نمی کنند. از این رو، بسیار مهم است که حرکات تقویت کننده عضلات سرینی را هم در برنامه تمرین با وزنه تان بگنجانید.

خانم ها باید چند وقت یک بار از حرکت تقویتی باسن در برنامه بدنسازی شان استفاده کنند؟
یک یا دو بار در هفته. هیچ نیازی به اجرای هر روزه این حرکات نیست. برای اینکه عضلات رشد کنند، باید اجازه ریکاوری و ترمیم هم به آنها بدهید. خانم ها از رشد عضلات شان هراس دارند و می ترسند که این مسئله باعث مردانه شدن ظاهر شان شود، اما از آنجا که عضله فضای کمتری را نسبت به چربی اشغال می کند، هر چقدر عضله بیشتری داشته باشید، باسن تان سفت تر(و کوچکتر) خواهد بود.
نکاتی برای فرم دهی به باسن
آیا تمرین با وزنه می تواند سلولیت را به حداقل برساند؟
سلول های چربی در نواحی ران و باسن به آسانی از بین نمی روند. اما اگر سابقه تمرین و مقدار عضلات بدن تان کم باشد، ساختن عضلات بیشتر ممکن است باعث کشیده شدن پوست روی سلولیت شود و احتمالا ظاهر بد آن را کمرنگ تر جلوه دهد. تنها با تمرینات قدرتی نمی توانید از شر این مشکل خلاص شوید؛ از آنجا که سلولیت ممکن است ناشی از عوامل ژنتیکی و هورمونی باشد، تمرینات سنگین و رژیم غذایی سالم احتمالا نمی توانند باعث محو کامل آن شوند.

چه حرکاتی عضو ثابت برنامه تمرین باسن شما هستند؟
همه انواع اسکوات : اسکوات پا باز، اسکوات سومو- همه چیز. این ها بهترین حرکات موجود برای هدف قرار دادن عضلات باسن هستند. من تا به حال هیچ برنامه پایین تنه ای را انجام نداده ام که شامل اسکوات نبوده باشد. اگر از یکی از انواع این حرکت در برنامه تان استفاده نمی کنید، پس احتمالا برنامه تمرین تان دخترانه است!

بهترین تمرین هوازی که برای باسن مفید باشد، کدام است؟
بیایید فرض کنیم که شما می خواهید از شر چربی های اضافی ناحیه باسن خلاص شوید. اگر عضله کم و چربی بسیار بیشتری دارید، پس اجرای مقادیر زیادی تمرین هوازی به شما کمک خواهد کرد تا این چربی را از دست بدهید؛ اما آنچه در انتها برایتان باقی می ماند، یک باسن صاف است. شما باید حتی در زمان چربی سوزی هم بر روی ساختن عضله تمرکز کنید. این بدین معنااست که باید از تمرینات هوازی آهسته طولانی اجتناب کنید و بیشتر به دنبال آن دسته تمرینات هوازی باشید که به صورت تناوبی از شدت زیاد و استراحت فعال استفاده می کنند. تمرین هوازی را هم مثل تمرین با وزنه اجرا کنید، یعنی یک دقیقه سریع و یک دقیقه آهسته. این تکنیک سرعت چربی سوزی شما را افزایش خواهد داد.

اما، بسیار مهم است که در جای خود از یک برنامه تمرین با وزنه قوی هم استفاده کنید تا در درجه اول عضله سازی کنید و بعد با اجرای هوازی به چربی سوزی بپردازید.


تاریخ : یکشنبه 16
filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
ورزش برای ران پا، حرکات ورزشی برای کوچک کردن ران و باسن بانوان



ورزش برای ران پا، حرکات ورزشی برای کوچک کردن ران و باسن بانوان/

 2اگر به دنبال لاغر کردن ران و باسن هستید و یا در مجموع  می خواهید پایین تنه خود را لاغرتر کنید، پاهای باریک و باسنی سفت به دست آورید.این تمرینات به شما کمک می کند تا در کنار تمرینات هوازی چربی های باسن و ران را بسوزانید و پایین تنه ای خوش ترکیب و سفت داشته باشید.

در این مقاله 4 حرکت برای کوچک کردن باسن و رانهایتان می خوانید، اگر شما دارای باسن و ران های بزرگی هستید و از این موضوع ناراحت هستید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم... 

حرکات,ورزشی,برای

ورزش برای ران پا,ورزش برای لاغری ران پا,ورزش ران پا,ورزشی برای لاغری ران پا,حرکات ورزشی برای ران پا,ورزش برای ران و باسن,ورزش برای کوچک شدن ران پا,ورزش برای سفت شدن ران پا,ورزش ران و باسن,بدنسازی بانوان

ورزش ران و باسن

راز داشتن ران هایی باریک تر

می توانید دستگاه های کاهش وزن را رها کنید و از وزن خودتان برای رسیدن به پاهایی لاغر استفاده کنید. بنا به گفته سایتز، راز داشتن ران هایی باریک رویکردی 3 بعدی به حرکات قسمت پایینی بدنتان است.

متخصص تناسب اندام می گوید:" روی سه  قسمت از پاها تمرکز می کنیم : جلو(ماهیچه چهار سر ران)، عقب(ماهیچه همسترینگ) و قسمت بیرونی (ماهیچه سرینی بزرگ- تورفتگی کوچکی در قسمت بیرونی). برای داشتن ران هایی محکم، پنج تمرین زیر را توصیه می کنم. و در انتها کششی اضافی برای ایجاد ران هایی زیبا و کشیده!"

آیا از کوچک کردن باسن و رانهایتان ناامید شده اید؟ ما در اینجا تحقیقی که در دانشگاه کارولینای شمالی انجام شد و موثر ترین حرکات برای کوچک کردن باسن و رانها را معرفی کرد، به شما آموزش میدهیم.درحقیقت،انجام این حرکات در 10 دقیقه ماهیچه ها را تا 30 درصد بیشتر از ورزشهای سنتی فعال می کند.این حرکات را 4 الی 5 بار در هفته انجام دهید.محققان میگویند که با شروع این حرکات کمتر از 2 الی 4 هفته باسن و رانهای مورد دلخواهتان را خواهید داشت.

تمرین را شروع کنیدوسایل مورد نیاز: یک نوار محکم، دمبل 5 الی 10 پوندی و یک صندلی که البته دو وسیله آخر اختیاری است. 
چگونگی انجام آن: 8 الی 12 بار این حرکات را روی دو پهلویتان انجام دهید. 3 بار در هفته و روزی دو بار (می تواند پشت سر هم هم نباشد) انجام دهید.  
برای گرفتن نتیجه سریع: 3 بار در روز و به مدت 30 الی 60 دقیقه مثل پیاده روی و دوچرخه سواری که بیشتر روزهای هفته می شود انجام داد.


1. حرکت اصلی: به پهلو بخوابید و پایتان را بالا بگیرید.به پهلوی راستتان بخوابید درحالیکه پای راستتان روی زمین باشد، بازوی راستتان را  خم کنید درحالی که سرتان دست راستتان را نگه داشته است. برای تعادل بیشتر دست چپ روی زمین در جلوی قفسه سینه باشد.پای چپ را بالا بگیرید،پایتان را خم کنید درحالیکه به باسنتان فشار وارد شود. مکث کنید، سپس آرام پایتان را پایین بیاورید.حرکت را کامل کنید سپس با جهت دیگر این حرکت را انجام دهید.

 
حرکت را سخت تر کنید

دو پایتان را بالا ببرید: اول پایتان که بالاست بالا نگه دارید، پایتان را که پایین است به آن یکی پایتان که بالاست برسانید، مکث کنید و سپس یکی از پاهایتان را پایین بیاورید.

حرکت را آسان کنید
پایتان که بالاست تا 90 درجه خم کنید و با آن پایتان که خم شده بالا ببرید.

akairan

ورزش برای ران پا

2. حرکت اصلی: 
دور پاهایتان یک نوار ببندید.
با بندی که دور پایتان بسته اید بایستید.و بند را محکم دور ساق پایتان ببندید. دستهایتان را هم به اندازه عرض شانه به طرف جلو بکشید. در حدود 3 فوت به سمت راست قدم بردارید سپس زانوهایتان را خم کنید و روی باسنتان بنشینید تا رانهایتان با سطح زمین موازی شود، زانوهایتان را پشت پنجه پا نگه دارید. چند لحظه به سمت پایین بمانید و پای چپتان را بردارید. گامهایتان را به سمت راست بردارید سپس جهتتان را عوض کنید و این کار را تکرار کنید.

 
حرکت را سخت تر کنید
زانوهایتان را 45 درجه خم کنید و بیشتر از پهنای باسنتان گام بردارید.

حرکت را آسان کنید
بعد از اینکه با پای راست قدم برداشتید، بایستید و پای چپتان را به پهلو بلند کنید تا تعادلتان برقرار شود. حرکت را تکرار کنید و  پای راستتان را بلند کنید. 

akairan

ورزش ران و باسن

 
3. حرکت اصلی: تعادلروی پای راستتان تعادلتان را برقرار کنید،زانوی چپتان را خم کنید و پای راستتان را چند اینچ از سطح زمین بالا نگه دارید.پشتتان را صاف نگه دارید،آرام روی پای راستتان بنشینید، زانوی راستتان را حدود 45 درجه خم کنید.مکث کنید سپس روی پاشنه راستتان فشار وارد کنید تا بایستید.هر حرکت را کامل انجام دهید سپس جهتتان را تغییر دهید.

 
حرکت را سخت تر کنید
حرکت را با برداشتن یک دمبل در هر دستتان کامل کنید.

حرکت را آسان کنید
پنجه پای چپتان را روی زمین بگذراید و استراحت کنید اگر لازم بود یک صندلی یا چارپایه برای تعادل استفاده کنید.
 

akairan

ورزش برای ران پا

 
4. حرکت اصلی: تلاش بر روی یک پاروی پای راستتان تعادلتان را برقرار کنید.درحالیکه زانویتان راحت است و دستانتان به کمرتان و پای چپتان به طرف بیرون بالا آمده است.رانهایتان را محکم کنید و کمرتان را صاف نگه دارید، مفصل های رانهایتان به سمت جلو باشد،دست چپتان را به سمت پای راستتان پایین بیاورید. دستتان را به سمت پای راستتان بکشید.همه این حرکات را روی پای راست انجام دهید سپس جهتتان را عوض کنید.

 
حرکت را سخت تر کنید
دو دستتان را به کف زمین برسانید درحالیکه که در هر دستتان دمبل وجود دارد.

حرکت را ساده کنید
دستتان را پشت یک صندلی برای برقرار کردن تعادل بیشتر استراحت دهید

akairan

ورزش برای ران پا


filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
آیشواریا


نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
344 × 400 - ablimoo.com
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
نتیجه تصویری برای آیشواریا رای
filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
زیباترین دختر چینی


نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
431 × 300 - hooroparicity.mihanblog.com
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
نتیجه تصویری برای زیباترین دختر چینی
filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
اندام زیبا زنان


نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
6 روز پیش
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
600 × 900 - damferdowsi89.mihanblog.com
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
اندام زیبا زنان1


نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
6 روز پیش
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
4 روز پیش
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
600 × 365 - talafun.javanblog.ir
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان
filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
تناسب اندام2
نتیجه تصویری برای اندام زیبا زنان

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
نوشیدنی معجزه آسا برای کاهش وزن

نوشیدنی معجزه آسا برای کاهش وزن


این نوشیدنی معجزه آسا سه روزه لاغرتان می کند

به کمک این نوشیدنی معجزه آسا کبد شما از سموم پاک سازی شده و در عرض سه روز لاغر می شوید.



کبد یکی از مهمترین اندام های بدن است اگر این اندام با سموم آلوده شود به درستی عمل نکرده و بدن با مشکلات جدی روبه رو شده و به سلامتی آن آسیب وارد می شود. کبد در کاهش وزن نیز تاثیرگذار است به همین دلیل با هر آسیبی به آن روند کاهش وزن با اختلال مواجه می شود. ما به شما یه نوشیدنی معجزه آسا توصیه می کنیم که با پاک سازی کبد از سموم در عرض 72 ساعت وزنتان را کاهش می دهد

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
راز ورمزهای ناگفته برای ثروتمند شدن


راز ورمزهای ناگفته برای ثروتمند شدن


انسان که روزی افریده شده تا موجودی جادویی باشه حالا تبدیل به تیکه گوشت بی خاصیت شده که به سختی روز را به شب می رسونه .

 

شما هم داستانها وافسانهای قدیمی راشنیدید. داستان رستم ,غول چراغ جادو وهرکول رو,شما هم

روزی مبهوت این داستانها شدید ودر رویاهاتون آرزو کردید.

 

ارزو کردید ای کاش غول چراغ جادو داشتید یا شایدم تو عالم بچگی فکر کردید که واقعا دارید.

بله دوستان من, این داستان همه ی ماهاست ,همه ی ما در هر کجای کره خاکی که زندگی کنیم

در اعماق وجودمان یه حس مشترک هست یه چیز بخصوص که فریاد می زند ما روزی موجوداتی جادویی بودیم .

روزی سلطان بودیم وروزی میتونستیم .این فریاد در بچگی قویتر بود.

اماهرچه بزرگتر شدیم ومثلا عاقل تر ,سعی کردیم این صدا رو خفه کنیم یا نشینیده بگیریم .اما امروز من اینجام ,تا بگم میشه ! میشه به رویاهاتون برسید و مثل قارون ثروتمند بشید

به شما مراسمی می اموزم که در زمانی کوتاه اثری فوق العاده داره وشماها رو به سرعت ثروتمند وقدرتمند میکنه ,همون طوری که روزگاری اجداد ما بودند.

 

اما قبل از مراسم وائین ثروت ,بگذارید چیزهایی به شما بیاموزم تادل سرد نشوید وبیراهه نروید !این چیزهارا یه جادوگر معمولی به شما نمی گوید,جادوگر فقط دعا یا طلسم به شما میدهد .

 

اما من پیش از ان چیزهایی به شما میگویم که حاصل "دیدن" است .دیدن بی واسطه,پس اگر از بی پولی ,قرض وبدبختی خسته شده اید .اگر دیگه نمی خواهید کس دیگری هدایت شما را به عهده بگیرد. تصمیم قاطع ومحکم بگیرید همین حالا , به خود بگویید : تصمیم میگیرم هرچه را که جادوگر بمن می اموزد به کار بندم ومسئولیت کامل این کار رابه عهده میگیرم . زیرا ثروتمندشدن حق من است واین چیزی است که واقعا می خواهم.

کنی. و به نظر من این نھایت
قدرت و بھترین ھدیه ای که میشه به یک فرد داد. قدرت خلق زندگی...
قدرت کنترل زندگی...
می دونی این قدرت چی رو بھت میده؟ این قدرت این امکان رو بھت
میده که در ھر لحظه از زندگیت
انگشت اشاره ات رو به سمت خودت بگیری... میگی خودم کردم...
فرمولش رو یاد گرفتم، انجامش دادم و
این شد. به ھمین راحتی! درست عین دو ضربدر دو که میشه چھار... و
اگر ھم گھگاھی در زندگیت با
شرایط و اتفاق ھایی رو به رو شدی که اوضاع مطابق میل تو نبود،
نمیگی تقصر اینه، امان از مردم... خدا
نخواست... مامانم نذاشت ... پارتی نداشتم که نشد... شرایط بده...
اوضاع خرابه... نه!!!!
تمام دنیا و شرایط بیرونی و آدم ھای دور و برت رو فراموش می کنی و
انگشت اشاره ات رو می گیری به
سمت خودت... مسئولیت می پذیری... میگی آره... الان اون ثروتی که
می خوام رو ندارم؟ اون رشته ی
دانشگاھی رو ندارم؟ شغل و زندگی ایده آلم رو ندارم؟ اون رابطه ی
عاطفی، کسی که می تونه زندگی
من رو با معنا تر کنه رو ندارم؟ اون شغل به خصوص، اون ھدفی که می
خوام رو ندارم؟
قبول... کاملا درسته... در حال حاضر اونھا رو ندارم. اما فقط من، مسئول
زندگی خودم ھستم، پس حالا
که من مسئول زندگی خودم ھستم و این من ھستم که زندگی خودم
رو خلق می کنم چگونه می تونم
این شرایط رو تغییر بدم و شرایط ایده آل و مورد نظرم رو خلق کنم

 

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
رمز و رازها ی ناگفته وتکنیکهایی برای تناسب اندام زیبا وکاهش فوری وزن


رمز و رازها ی ناگفته وتکنیکهایی برای تناسب اندام زیبا وکاهش فوری وزن


انچه در این کتاب می اموزید ..

فرمولی تضمین شده برای بدنی زیبا وجذاب

روشهای ویژه ومنحصر بفرد برای داشتن شکمی زیبا

رژیم غذایی بر اساس گروه خونی

چاقی چیست وبیماریهای مرتبط با ان

چگونه میشه کمتر از یک ماه به جذابیتی ایده ال رسید

چطور بدنی سالم وقوی داشته باشیم

چرا وزن کم نمی کنیم

راه وروشهای کاهش وزن وچربی سوزی سریع

 

کاهش وزن بدون گرفتن رژیم غذایی

برنامه غذایی جنرال موتورز

برنامه غذایی 8کیلو کاهش وزن در یک هفته

راز 40 کیلوگرم کاهش وزن شهره لر ستانی چیست؟

راز زیبایی مدلهای ویکتوریا سکر ت

وراز زیبایی سوفیا لورن....

برنامه ای برای تمام عمر ...

حتی تنبل ها(چند تکنیک قدرتمند برای دستیابی قطعی، سریع و راحت به ھر ھدفی که دارید) ...
تکنیک... M.V.M

تمرکز بر هدف...

اگر راهی رفته اید وجواب نگرفته اید این کتاب تحولی بزرگ در سلامتی وزیبایی تان خواهد بود .

اگر احساس میکنی که بدنی چندان زیبا وجذاب نداری ..اگر احساس میکنی انطور که دوست داری جذاب به نظر نمی رسی ودلربا نیستی ...و اگر به دنبال روشی تضمینی وتست شده برای دوست داشتن وجذابیت وزیبایی خاص هستی ..به جای درستی اومدی

 

اصلا اهمیت نداره که در حال حاضر وضعیت ظاهریت چگونه است .کجای ایران عزیز هستی یا چه سن وسالی داری هیچ اهمیتی نداره ... فقط وفقط تو برای من مهمی ..تنها این برای من اهمیت داره تو هستی واماده ی تغییر کردنی

 

از کجا میدونم که اماده ای ؟ چون داری این کتاب الکترونیکی رو مطالعه میکنی ودر فرکانس زیبایی وجذابیت قرار گرفتی .از خدای رحمان وکائناتش خواستی که راهی رونشونت بده وحالا این کتاب وسیله ایه تا قدم به قدم این ریزه کاری ها ومیون برهای اون را بهت نشون بده .

 

بهت قول میدم ..تضمین میکنم که اگر قدم به قدم با من جلو بیایی

وتکنیکهای رو که برای زیبایی و تناسب اندام زیبا وجذاب بهت اموزش میدم اجرا کنی می توانم بهت کمک کنم تا جذاب ومشهور شوی

واعتماد به نفست بالا رود وبه هر چه که دوست داری برسی ..

تنها کاری که ازت می خوام این است که بارها وبارها این کتاب را مطالعه کنی وتمامی انچه را که یاد میگیری انجام بدی ..

اگر بهم اعتماد کنی وکارهایی که بهت میگم رو انجام بدی . چنان بدنی زیباوتناسب اندامی برای خودت میسازی که باورت نمیشه حالا این فرصت طلائی در اختیار تواست تا روشی را یاد بگیری که به واسطه ی اون یک بار وبرای همیشه با تمامی دغدغه های جذاب نبودن خداحافظی کنی واز شر تمام مسائل ومشکلات ظاهری خلاص بشی وبرای همیشه اونها را بدست فراموشی بسپاری ..

تنھا و تنھا تویی که باید تصمیم بگیری و وارد گود بشی.

 

این کتاب با تمامی کتاب ھایی که تا به حال خوندی متفاوته...

جھان ھستی و کائنات یک سیستم مھندسی شده ی خارق العاده است

واقعا بی نظیره و ھمه چیز در اون روی حساب و کتاب انجام میشه و ھیچ اتفاق و تصادفی در کار نیست هیچ چی اتفاقی نیست

کائنات، دقیقا مشابه منظومه شمسی، از بی نھایت مدار تشکیل

شده که ھر مدار ویژگی خاص خودش داره

قاون مدارھا یک قانون کلی و یونیورساله حتی اگر به ریزترین اجرام و اجزای جھان ھستی ھم که اتم باشه نگاه کنی باز ھم می بینی که قانونمدارھا بر اون حاکمه... چرا؟....

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/
تکنیکهایی جهت تقویت عضلات و تناسب اندام

تکنیکهایی جهت تقویت عضلات و تناسب اندام


تکنیکهایی جهت تقویت عضلات و تناسب اندامپیش گفتارقهرمانان المپیک ورزش نمیکنند
مقدمه:
چاقی چیست؟؟
انواع چاقی
انواع گروه های تغذیه در بدنسازی وراه استفاده از انها
نکات کلیدی در بدنسازی
حرکت وتکنیکهای هوازی برای داشتن باسن خوش فرم با تصویر
تمرینات ورزشی برای خوش اندام شدن دختران تا شب عروسی
رشد و خوش فرم شدن سینه ها
پیلاتس چیست ؟ وحرکتهای ان با تصویر
اموزش بزرگ وسفت کردن باسن
راه های بزرگ کردن باسن به وسیله ورزش
تقویت عضلات چهار سر ران
چگونه باسن گرد وبرزیلی داشته باشیم؟ وبرنامه معجزه گر ان
شکل دادن بدن وتقویت تعادل بدن
باسنی گرد
انچه در این کتاب می اموزید ..
فرمولی تضمین شده برای بدنی زیبا وجذاب
روشهای ویژه ومنحصر بفرد برای داشتن باسنی گرد وزیبا
چگونه میشه کمتر از یک ماه به جذابیتی ایده ال رسید
چطور بدنی سالم وقوی داشته باشیم
و داشتن باسنی برزیلی با فرمولی تضمین شده...
اگر راهی رفته اید وجواب نگرفته اید این کتاب تحولی بزرگ در
سلامتی وزیبایی تان خواهد بود .
اگر احساس میکنی که بدنی چندان زیبا وجذاب نداری ..اگر
احساس میکنی انطور که دوست داری جذاب به نظر نمی رسی
ودلربا نیستی ...و اگر به دنبال روشی تضمینی وتست شده برای
دوست داشتن وجذابیت وزیبایی خاص هستی ..به جای درستی
اومدی

filesellhttp://vanizan.sellfile.ir/